וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים של הערוץ הייעודי ברוסית יוצג ביום חמישי בפני המועצה לשידורי כבלים ולוויין

TheMarker

29.10.2002 / 14:51

במסגרת הדיון תיבדק עמידת לוח השידורים בתנאים שקבעה המועצה במכרז; הערוץ יעלה לאוויר ב-12 בנובמבר באפיק 9 בממירים



המועצה לשידורי כבלים ולוויין תתכנס ביום חמישי הקרוב כדי לבדוק את התאמתו של לוח השידורים של הערוץ הייעודי בשפה הרוסית "ישראל פלוס" לתנאי הרישיון. הערוץ עצמו יעלה לאוויר ב-12 בנובמבר באפיק 9 בממירים.



"ישראל פלוס" הוא הערוץ הראשון המשיק את שידוריו מבין חמשת הערוצים היעודיים, אשר ישודרו כולם בכבלים ובלוויין וימומנו באמצעות פרסומות ומכירת שידורים. הערוץ יהיה ערוץ לכל המשפחה ויכלול תוכניות בידור, תוכניות לילדים, מהדורת חדשות, תוכניות תעודה ויהיה מחויב בהפקות ישראליות מקומיות - הכל בשפה הרוסית.



במסגרת הדיון, תיבדק עמידת לוח השידורים בתנאים שקבעה המועצה במכרז ואשר קובעו במסגרת רישיון השידורים של הערוץ. בין תנאים אלה נכללות הדרישות הבאות: הערוץ ישדר לפחות 12 שעות ביום בשנתיים הראשונות ו-16 שעות לאחר מכן. היקף ההפקות המקומיות יעמוד על לפחות 30% משידורי הערוץ (לא כולל חדשות) בשיעור של כ-1,500 שעות בשנה. הערוץ ישקיע מדי שנה בין 17 ל-20 מליון שקל בהפקות מקומיות חדשות. הערוץ מחויב לשדר מהדורת חדשות יומית בת 30 דקות והוא כבר הגיע להסכם עם חברת החדשות של ערוץ 2 להפקת המהדורה.



במועצה נערכים לעליית הערוץ החדש ולפיקוח על שידוריו, שיכלול, לראשונה על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין גם פיקוח על פרסומות. במועצה מדגישים כי מרבית הפיקוח על הפרסומות יהיה בשיקול הדעת של הערוץ ולא יידרש אישור מראש לכל פרסומת. מנגנון הפיקוח הפנימי של הערוץ על הפרסומות, הנדרש בתנאי הרישיון ומהווה תנאי לעליה לשידור, ייבדק אף הוא על ידי המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully