וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הקרקס CIRQUE ELOIZE ID מגיע לישראל

7.11.2016 / 11:03

המופע המשלב ריקוד ואקרובטיקה מתאר עיר עתידנית ואת חיי בני הנוער בה - עלבעיותיהם וקרבות הרחוב שלהם. המופעים ייערכו במשכן לאומנויות הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

קרקס אלואז, המופע הפותח של סדרת WORLD CIRQUE, מביא לראשונה לישראל את המופעID. המופע מפגיש בין עולם הקרקס העכשווי לבין עולם המחול האורבני. המופע מתרחש בעיר עתידנית הנותנת ביטוי לחייהם של בני הנוער, על האהבות, האכזבות וקרבות הרחוב המרכיבים את חייהם. התמונות והדמויות על הבמה גורמים לצופה לאבד את ייחוסו ולהזדהות עימם. מופע מרהיב עם תפאורה המלווה בקומיקס, סרטי מדע בדיוני וכתובות גרפיטי.

קרקס אלואז פועל משנת 1993, וכיום הוא נחשב לאחד הקרקסים העכשוויים המובילים בעולם. מקור המילה 'אלואז' הינו באיי מגדלן הקנדיים, ופירושה "הבזקי ברקים נראים באופק". הברק הינו ההשראה של הלהקה, והוא מסמל עבורם את החום והאנרגיה אשר מזינים את רוח הלהקה.

הקרקס מציג ריקוד אורבאני ואקרובטיקה יוצאת דופן, עם תפאורה הכוללת טכנולוגיה מיוחדת ומרהיבה של וידאו ארט. עד היום ביצע קרקס אלואז יותר מ-4,000 הופעות בלמעלה מ-500 ערים ו-50 ארצות. הקרקס מציג אמנים בעלי כשרון רב תחומי, וחדשנותו באה לידי ביטוי דרך תיאטרליות ומקוריות, בשילוב של אומנויות קרקס עם מוסיקה, מחול ותיאטרון.

המופעים ייערכו בין התאריכים 8 בנובמבר וה-12 בנובמבר במשכן לאומנויות הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • קרקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully