וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס מאכזבת: שבה להפסד נקי של 579 אלף דולר אחרי שלושה רבעונים של רווח נקי; ההכנסות צמחו ב-1.6%

גתית פנקס

29.10.2002 / 15:31

העלייה בהכנסות היא בהשוואה לרבעון הקודם; איציק שריר, הנשיא: "השיבה להפסדים נובעת ברובה מהשקעות מתמשכות בפיתוח עסקי ומו"פ"; ההכנסות היו 16.6 מ' ד' ברבעון



חברת התוכנה הישראלית ספיאנס מאכזבת ברבעון השלישי של השנה. החברה אומנם לא סיפקה מספרים מדויקים בתחזיתה לרבעון, אולם היא בהחלט התכוונה לשמור על רווחיותה ולהציג צמיחה בהכנסות. ספיאנס הצליחה להציג רווח נקי מאז הרבעון הרביעי של 2001, אז הראתה את פירות שידוד המערכות שעברה. ואולם כעת החברה חוזרת להציג שורה תחתונה שלילית - הן ברווח הנקי והן ברווח התפעולי.



איציק שריר, נשיא ומנכ"ל החברה, אמר כי השיבה להפסדים תפעוליים נובעת ברובה מההשקעות המתמשכות של החברה בפיתוח עסקי, שיווק ומו"פ. וכך, הוצאותיה התפעוליות של החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-7.6 מיליון דולר לעומת 7 מיליון דולר ברבעון שעבר.



לאור זאת, ספיאנס דיווחה על הפסד תפעולי של 175 אלף דולר לעומת רווח תפעולי של 635 אלף דולר ברבעון הקודם, והפסד נקי של 579 אלף דולר לעומת רווח של 124 אלף דולר ברבעון הקודם.



החברה, המתמחה בפתרונות IT לארגונים המפעילים מחשבים מרכזיים ובעיקר חברות ביטוח, דיווחה ברבעון השלישי על הכנסות של 16.6 מיליון דולר - עלייה של 1.6% מהרבעון הקודם. הכנסות החברה ממוצרים היו 67% והיתר נבעו משירותי יעוץ ושירותים אחרים.



שיעור הרווח הגולמי היה 44.6% מההכנסות, לעומת 46.6% ברבעון הקודם - ירידה לא קטנה כלל. "הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של השנה מדגימים את השיפור שלנו בכל המובנים", אמר שריר, "אנחנו מרוצים מהעלייה בהכנסות למרות העמקת ההאטה העולמית והרבעון השלישי שהוא מסורתית חלש יותר". הוא הוסיף כי החברה מגדילה את הנוכחות שלה בקרב חברות הביטוח בעולם.



סך האמצעים הנזילים של החברה היה בסוף הרבעון 16.7 מיליון דולר - עלייה של 1.1 מיליון דולר מהרבעון הקודם. מנגד, התחייבויותיה של החברה לזמן קצר מסתכמות ב-39 מיליון דולר. שווי השוק של ספיאנס הוא של כ-20 מיליון דולר.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully