וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ריטליקס, בארי שקד: "הרבעון הבא יהיה טוב לפחות כמו הרבעון הנוכחי"

גולן פרידנפלד

29.10.2002 / 16:09

שקד מעריך כי תוצאות החברה ב-2003 יצביעו על שיפור לעומת 2002 - הן בהכנסות והן ברווח; "סטור אליינס צפויה לעבור לרווח ברבעון הראשון של 2003 ואפילו כבר ברבעון הרביעי"



"הרבעון הבא יהיה טוב לפחות כמו הרבעון הנוכחי" - כך אומר אומר היום בארי שקד, מנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של ריטליקס שפירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי. החברה דיווחה על גידול של 36% במכירות ל-20.4 מיליון דולר ועל רווח נקי של 1.6 מיליון דולר, לעומת רווח של 360 אלף דולר ברבעון המקביל ורווח של 1.4 מיליון דולר ברבעון הקודם.



"להערכתי, סטור אליינס ישראל תגיע לאיזון תפעולי כבר ברבעון הראשון של 2003 אם לא ברבעון הרביעי של השנה, ואילו סטור נקסט ארה"ב צפויה להציג איזון על פני 2003 לאחר שאיחדנו את הפעילות של פוג'יסטו עם הפעילות המסורתית של סטור אליינס", אומר שקד. "כך נצליח לממן את ההשקעה בסטור אליינס באמצעות הפעילות של פוג'יסטו ולהגיע לאיזון במהירות".



מהי התחזית שלכם לשנת 2003?
שקד: "אנו נמסור למשקיעים את התחזית שלנו לשנת 2003 לקראת סוף השנה הנוכחית, אך אני יכול להגיד כבר עכשיו שבשנת 2003 נציג גידול גם בשורה העליונה וגם בשורה התחתונה לעומת התוצאות בשנת 2002".



האם אתם לא מוצאים לנכון להתחיל במיזמים נוספים של סטור אליינס במקומות אחרים בעולם מלבד ישראל וארה"ב?
"כרגע התשובה לכך היא שלילית. החלטנו להתמקד קודם בישראל ובארה"ב ולבדוק שהמודל שפיתחנו אכן עובד ולהציג אותו ככזה ללקוחות הבאים שלנו. באופן מוזר, התפוצצות הבועה של הסחר האלקטרוני והאינטרנט עשתה לנו טוב. השוק התרוקן ממתחרים שהיו מוכנים לבצע חלק מהפעילוית בחינם ומכאלה שהיו מוכנים לבצע פרויקטים בצורה לא רווחית רק כדי להציג מחזורים. אנחנו מעדיפים להתקדם לאט ובבטחה כפי שעשינו עד כה".



אתם מתרחבים כמעט לכל מקום בעולם ודיווחתם ברבעון השלישי לראשונה על חוזה עם אחת הרשתות הקמעונאיות באוסטרליה. האם זהו צעד נכון מבחינה אסטרטגית?
"להערכתי, כן מכיוון שזיהינו שמספר רשתות באוסטרליה ובניו זילנד צריכות פתרונות מהסוג שאנחנו מספקים. נוסף לכך, אנחנו פועלים באירופה, בארה"ב ובדרום אפריקה שכולן מדינות דוברות אנגלית. זיהוי הפוטנציאל בקרב הרשתות הגדולות שם וחדירה לשווקים החדשים מאפשרים לנו להתקשר גם לרשתות הגדולות פחות ובכך להגדיל את החדירה שלנו לשווקים אלה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully