וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: קווסט נופלת ב-7% לאחר שחשפה מחיקה של 35 מיליארד דולר; ירידות בציפייה לנפילה בבטחון הצרכנים

דפנה מאור

29.10.2002 / 17:51

פרוקטר אנד גמבל נסחרת בניגוד למגמה במדד הדאו ועולה ב-2.7% לאחר שדיווחה היום על עלייה ברווחיה



ירידות שערים קלות נרשמות עם פתיחת המסחר, לקראת פרסום מדד בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט. לפי התחזיות צפוי המדד לרדת לרמה של 90.2 - הנמוכה ביותר מאז התקפות הטרור על ארה"ב.



חברת התקשורת קווסט (סימול Q) נופלת ב-7% לאחר שהודיעה כי היא מתכננת לרשום מחיקה של 35 מיליארד דולר כנגד נפילה של שווי נכסים. 24 מיליארד דולר יימחקו כנגד מוניטין וכ-10.8 מיליארד דולר כנגד נכסים מוחשיים - כולל רשת הסיבים האופטיים העצומה של החברה.



AOL יורדת בחצי אחוז לאחר שדווח כי סטיבן קייס, יו"ר AOL טיים וורנר , מחברות המדיה הגדולות בעולם, אמר למנהלים בכירים בחברה כי הוא חושב "לקחת בחזרה" את אמריקה אונליין, באמצעות ספין אוף. אם יתבצע מהלך כזה, יהיה בכך משום הודאה בכשלון המיזוג הגדול בהיסטוריה של תאגידי ארה"ב. קייס היה נתון בחודשים האחרונים תחת לחץ עז וביקורת נוקבת בשל הנסיגה בעסקי אמריקה אונליין וחשדות לאי סדרים חשבונאיים.



ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל נסחרת בניגוד למגמה במדד הדאו ועולה ב-2.7% לאחר שדיווחה היום על עלייה ברווחיה ברבעון הכספים הראשון שלה, שהסתיים בספטמבר, הודות למכירות ערות של כמה ממוצריה - בהם מברשת השיניים החשמלית קרסט ספינברש ותרופת האקטונל לטיפול באוסטאופורוסיס - והגדלת נתח השוק שלה, אשר פיצו על המשך ההאטה בכלכלה.



אומניקום (סימול OMC), קבוצת הפרסום השלישית בגודלה בעולם, יורדת ב-1.4% למרות שדיווחה היום על שיפור בשורה התחתונה והעליונה ברבעון השלישי של השנה. החברה דיווחה על גידול של כ-11% ברווחיה ברבעון לעומת השנה הקודמת - בהתאם לתחזיות האנליסטים - הודות להתאוששות שנרשמה בענף הפרסום בארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully