וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: כמה שווים התכשיטים על בר רפאלי?

רונית מטיאס

13.11.2016 / 11:08

אורן רווח מגלה, דונלד טראמפ מצלם סלפי, עמותת צימאון חוגגת עם מה קשור, משפחת ויצמן חוגגת, ה. שטרן משיקה

חוגגים בצימאון

חוגגים בצימאון - יגאל וציפי לנדאו. צילום: רונית מטיאס,
יגאל וציפי לנדאו/צילום: רונית מטיאס

עמותת צימאון קיימה אמש את המסיבה השנתית במועדון התיאטרון ביפו עם די.ג'י מוש, במרכז הערב הופעה של שלישיית "מה קשור" והמופע "עושים שמח" שלא השאירו איש ישוב על הכיסא.

חוגגים בצימאון - מטי ומכבי קרסו. צילום: רונית מטיאס,
מטי ומכבי קרסו/צילום: רונית מטיאס

באירוע הוקרן סרטון המתעד את פעילות עמותת צימאון שנוסדה על-ידי אנשים שחיפשו דרך לפעול באופן בלתי אמצעי בקרב אוכלוסייה חלשה, תוך צמצום פערים חברתיים וכלכליים, גשר לחיבור בין קהילות שונות בחברה. הכנסות הערב לטובת המכינה הקדם צבאית באור-יהודה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חוגגים בצימאון - טל לביא, מיכאל בריק, בועז רימון, סיגל אדר. צילום: רונית מטיאס,
טל לביא, מיכאל בריק, בועז רימון, סיגל אדר/צילום: רונית מטיאס
חוגגים בצימאון - דדו ודרי צורי. צילום: רונית מטיאס,
דדו ודרי צורי/צילום: רונית מטיאס
חוגגים בצימאון - קותי ואורית לוריא. צילום: רונית מטיאס,
קותי ואורית לוריא/צילום: רונית מטיאס
חוגגים בצימאון - ג'ק וראלי סמית. צילום: רונית מטיאס,
ג'ק וראלי סמית/צילום: רונית מטיאס

גטסבי הגדול

שרון רוזנברג וישראלה שטיר. רונית מטיאס,
שרון רוזנברג וישראלה שטיר/רונית מטיאס

שרון רוזנברג, מנכ"לית ה. שטרן, ועדן הופמן, הסמכ"לית, ארחו בקומה ה-38 של מגדל מאייר בשדרות רוטשילד מסיבה בהשראת הסרט גטסבי הגדול ואורח החיים הדקדנטי של שנות ה-20, לרגל השקת קולקציית PEARLS OF GENESIS, שנוצרה בהשראת גרמי השמיים, ומשלבת פנינים אורגניות, זהב אצילי ויהלומי קוניאק.

בר רפאלי, עדן הופמן, ציפי רפאלי. אביב חופי, ספק 500
בר רפאלי, עדן הופמן, ציפי רפאלי/ספק 500, אביב חופי

המוזמנים נהנו ממוסיקה, קוקטיילים של גריי-גוס, קייטרינג של השף ערן זינו, והופעה של אלה דניאל כוכבת הכוכב הבא. אורחת הכבוד בר רפאלי ענדה תכשיטים בשווי של 50 אלף דולר.

בר ברוך ועדן הופמן. רונית מטיאס,
בר ברוך ועדן הופמן/רונית מטיאס

חגגו: השף מאיר אדוני; בר ברוך , חייל מכרמיאל אחד משלושת הנהגים שאומצו על-ידי למברוגיני בעולם, מירי טוכמאייר.

ורד רוזן וליאת מוליוב. רונית מטיאס,
ורד רוזן וליאת מוליוב/רונית מטיאס
מאיה ורטהיימר, ירדן הראל, דנה גרוצקי, שביט ויזל. רונית מטיאס,
מאיה ורטהיימר, ירדן הראל, דנה גרוצקי, שביט ויזל/רונית מטיאס
שמעון גרשון, שרון רוזנברג ומלי לוי גרשון. רונית מטיאס,
שמעון גרשון, שרון רוזנברג ומלי לוי גרשון/רונית מטיאס

זמן אנגליה

ריבי יונסוף, רג'ין גנזי, אלון יונסוף ומושיק גנזי. רונית מטיאס,
ריבי יונסוף, רג'ין גנזי, אלון יונסוף ומושיק גנזי/רונית מטיאס

האחים אלון ועופר יונסוף, בעלי JB תכשיטנים, השיקו ביום שישי קולקציית שעוני אורלוגין ושעוני שולחן מעוצבים של מותג האנגלי COMITTIשנוסד באנגליה ב-1950 ופועל כעסק משפחתי לייצור שעוני איכות וברומטרים בעבודת-יד. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר בריטית, קוקטיילים וקינוחים של השפית טל האוזן, זוכת פרס שף פטיסרי הטוב ביותר בלונדון ל-2011. דיוויד קורי, שגריר בריטניה בישראל, כיבד בנוכחותו.

אלון יונסוף, דיוויד קורי, אמירה ברדיצ'ב ועופר יונסוף. רונית מטיאס,
אלון יונסוף, דיוויד קורי, אמירה ברדיצ'ב ועופר יונסוף/רונית מטיאס

שף אופנתי

נשר אדרי  ציפי רומנו, ענת פדני. שוקה כהן,
נשר אדרי ציפי רומנו, ענת פדני/שוקה כהן

יועצת התקשורת ציפי רומנו חגגה יום הולדת במתחם האירועים לארה בצומת כנות. בתכנית תצוגת אופנה של RIMMAROMANO בשיתוף תכשיטי פדני שביימה סמדר גנזי, ארוחת של השף זאב תמרוב, הופעה של דיקלה והופעה של מתנה משגית חיים ושגית רביבו.

שגית וחיים רביבו. שוקה כהן,
שגית וחיים רביבו/שוקה כהן

בחוגגים: ענת פדני, רותי מרק, הילה ורני רהב, ישראלה שטיר, קרן מור, סנדרה רינגלר, שגית וחיים רביבו, אביב משה.

יופי של סלפי

אדוארדו פריירה, עדי קדם, אורן רווח. רונית מטיאס,
אדוארדו פריירה, עדי קדם, אורן רווח/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, הגיע ל-COUPLA, לפגישה עם אדוארדו פריירה, המאפר הבינלאומי של מותג "בובי בראון", שהגיע לישראל לרגל השקת מוצרים חדשים, בעזרתם כל צילום סלפי יצא מושלם. רווח סיפר כי הם מתעדים לפתוח חנות לכל אחד ממותגי הקבוצה בקניון האופנה גינדי. פריירה סיפר חוויות מביקור בחנות בובי בראון בקניון-אביב, במהלכו בקושי עמד בכמות הנשים שצבעו על החנות. עדי קדם, מנהלת מותג בובי בראון, דאגה שכולם ייהנו מהארוחה שהכין שף הבית והזמינה את כולם להדגמה של פריירה.

נעולים עליה

רינת הקש קאירי  וקרן קורץ זילבר. רונית מטיאס,
רינת הקש קאירי וקרן קורץ זילבר/רונית מטיאס

רינת הקש קאירי, מנכ"לית רשת Charles&keith , השיקה את קולקציית החורף של מותג התיקים והנעליים בחנות שבקניון-איילון. להקש קאירי זו הייתה חגיגה כפולה, לא רק השקת קולקציה, אלא השקת הקידום לתפקיד מנכ"לית המותג, לאחר שעינת פורטוגלי פרשה מתפקידה ומקבוצת פוקס. קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית שיווק ופרסום קבוצת פוקס, ושרי ישראלי, דוברת הקבוצה האזינו בשקיקה לטרנדים שיכבשו את החורף.

רק עם אופנוע

דורון מטלון ואייל סקוזה. חיים צח,
דורון מטלון ואייל סקוזה/חיים צח

רעש אופנוע החריד את קניון הדר ירושלים, כשאייל סקוזה, מנכ"ל הקניון הגיע לצילומי קמפיין החורף בכיכובה של דורון מטלון על אופנוע הארלי דוידסון. מטלון סיפרה שכאשר ייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס במיאמי, שהתה במלון "טראמפ ריזורט" בבעלות דונלד טראמפ שאירח את התחרות ושוחחה איתו על ישראל. מטלון שנישאה לאחרונה עברה להתגורר בגבעתיים, למרות שחלמה לגור בירושלים והתקבלה לתכנית המצטיינים של המכללה למנהל. הקמפיין יעלה בעוד כ-3 שבועות בתקציב של כ 100,000 שקלים.

דורון מטלון ודונאלד טראמפ. דורון מטלון,
דורון מטלון ודונלד טראמפ/דורון מטלון

הקטנה הגדולה

ניר ומיכל ויצמן. רונית מטיאס,
ניר ומיכל ויצמן/רונית מטיאס

מיכל (הקטנה), חגגה 34 בסוקה מרקט ת"א, שי ישראלי הבעלים עיצב את המקום כשוק עם דוכני אוכל מגוונים.

ג'ני צרוואני, מני ויצמן רוני מאנה. רפי דלויה,
ג'ני צרוואני, מני ויצמן רוני מאנה/רפי דלויה

שרו הפי בירסדיי: הבעל ניר ויצמן, אביו איש העסקים מני ויצמן, תמיר ויצמן, ג'קי בן-זקן, אורית ושאול בן-אדרת. רוני מאנה וג'ני צ'רווני, עירית רחמים ועמוס לוזון.

אילן מרגלית ומיכל ויצמן. רונית מטיאס,
אילן מרגלית ומיכל ויצמן/רונית מטיאס

החוסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי דריקס, חגי בדשף צביקה גיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ניופאן חתמה על המשך שיתוף פעולה וחסות עם מכבי FOX תל-אביב לשנה נוספת בסך כחצי מיליון שקלים. ניופאן תקבל חשיפה תקשורתית במגרשים ובאירועים חברתיים משותפים עם שחקני הקבוצה. מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן אמרה כי מדובר בחיבור טבעי בין קבוצה מובילה בתחומה למותג מוביל בתחומו החולקים ערכים משותפים של מצוינות והישגיות.

הכוח הנשי

רונית יודקביץ עופרה ועידו לוין גלית גוטמן. ליאור ונאוס,
רונית יודקביץ עופרה ועידו לוין גלית גוטמן/ליאור ונאוס

עופרה לוין שביט ועידו לוין, מבעלי רשת קרייזי ליין השיקו בסוף השבוע את קולקציית החורף של המותג בביתה של רוית יודקביץ, הפנים החדשות של המותג שהצטרפה לפרזנטורית גלית גוטמן. במהלך האירוע השיקו כוסות להצלחת הקמפיין, ועופרה סיפרה כי יודקביץ' וגוטמן עונות על האג'נדה של החברה, כוח ועוצמה נשית.

סיפורי בדים

אילנה וניר ברנד. רונית מטיאס,
אילנה וניר ברנד/רונית מטיאס

במוזיאון ארץ-ישראל ברמת-אביב, נפרס שטיח כחול לרגל השקת "סיפורי בדים" - סדרה תיעודית חדשה של yes דוקו העוסקת במאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית.

אילנית באומן, ענת כרם אנג'ל, ליאורה עופר. רונית מטיאס,
אילנית באומן, ענת כרם אנג'ל, ליאורה עופר/רונית מטיאס

על שמפניה וקייטרינג של "לחמים": רון אילון, מנכ"ל יס; דנה שטרן, מנהלת הרכש של YES; אורית ושאול בן-אדרת; גורו הקמעונאות אילנה ברנד ובעלה המוסיקאי ניר ברנד; יונה ויזנטל שחגג באותו יום יום הולדת.

ג'יל יהב  ודדי שוורצברג. רונית מטיאס,
ג'יל יהב ודדי שוורצברג/רונית מטיאס
רון אילון מוטי רייף וליאורה עופר. רפי דלויה,
רון אילון מוטי רייף וליאורה עופר/רפי דלויה
שאול ואורית בן אדרת ואילנית באומן. רונית מטיאס,
שאול ואורית בן אדרת ואילנית באומן/רונית מטיאס
חמדה ורומי קורניק, ברק שמיר. רונית מטיאס,
חמדה ורומי קורניק, ברק שמיר/רונית מטיאס

הולכים נמוך

לימור אלפסי, אדריאנו חאובל, זוהר בנזינו ואנה אהרונוב. אלירן אביטל,
לימור אלפסי, אדריאנו חאובל, זוהר בנזינו ואנה אהרונוב/אלירן אביטל

לימור אלפסי זכריה מנהלת שיווק קרוקס אנד מור, וזוהר בנזינו, מנהלת הרשתות החברתיות, ירדו לים המלח לרגל הכרזת חודש נובמבר כחודש נעלי הבלנסטון. המוזמנים הציצו לקולקציית הנעליים החדשה, ויצאו נעולים לטיול רגלי באזור.

בקטנה

+טרי ניומן, יו"ר דירקטוריון קבוצת TSD, הגיע לביקור בישראל לרגל השקת המשרדים החדשים של חברת הבנייה המודולרית ישראמרין והמטה החדש בפארק התעשייה 'אפק' בראש העין שבעיצובם הושקעו כ-1.5 מיליון שקלים.

במשיקים: עמוס נחום, מנכ"ל החברה; שלום בן-משה, ראש עיריית ראש העין; עו"ד שי וולובלסקי; איתי נוה, מנהל העמותה לעסקים מצליחים בראש העין. בתום הטקס טס טרי לשווייץ להשתתף בכנס לרגל 120 שנים לקונגרס הציוני הראשון.

+מסורת לא שוברים, כבר 8 שנים שניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3, מקיים מסיק זיתים בכרם זיתים שבבעלות בכפר הנגיד. גלבוע יצא בשש בבוקר למסיק של 300 עצי זית מזן ארץ ישראלי 'ברנע' שמשמש בעיקר להפקת שמן, ועצי זית מזן פישולין צרפתי שמוחמץ למאכל. את השמן מהזיתים מפיקים בבית בד בקרבת מקום, רובו ניתן כמתנה ללקוחות החברה ולחברים וחלקו הקטן נמכר. גלבוע מוצא בכרם תרפיה לנפש, מידי סוף שבוע, הוא ממיר את בגדי העסקים בבגדי עבודה.

+ הוטרינר ד"ר יובל סמואל, נכנס כשותף בכיר ביקב הבוטיק אמפורה, שבכרם מהר"ל. ד"ר סמואל מזוהה עם הצלחת רשת המרפאות הווטרינריות שבבעלותו, ונחשב לאחד המומחים בארץ בתחום. בשנים האחרונות הרחיב את עסקיו לתחום הנדל"ן והייעוץ העסקי. מעיין קושיצקי, מגייס בימים אלה צוות ייננים צעיר ודינמי שיעבוד תחתיו בשאיפה לייצר יינות אדומים ולבנים ברמה גבוהה. סמואל אמר כי עולם היין תמיד ריתק אותו, כחבר של דובוב תמיד אהב את יקב אמפורה ואיכויויו. "אני נרגש להיות חלק מחקלאות ויצירה ישראלית, הזוכה לשבחים בארץ ובעולם".

+אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה, ארחו בסינמה סיטי הרצליה, את בני הזוג של עובדי תעשיית ההייטק, במטרה לאפשר להם הצצה לעולם ה-IT. בתכנית הרצאות של רוני קרן, סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) ג'ון ברייס ושל ההייטקיסט ריי מאור,יועץ בכיר בתחום בסיסי נתונים, והקרנת טרום בכורה של הסרט על אדוארד סנואדן, איש המחשבים שעבד בשירות ה-CIA, ומדליף המסמכים הגדול בכל הזמנים.

+שמוליק שטרנשוס מנכ''ל ''מולטילוק'' מהמובילות בתחום מערכות נעילה וצילינדרים, הוביל מהלך להסכם עם קבוצת PSA (פז'ו סיטרואן) מצרפת במסגרתו תשווק מערכת ArmaDLOCK למיגון רכב שהחברה פיתחה ב-1,700 מרכזי המכירה של קבוצת פז'ו סיטרואן בעולם. היקף המכירות הצפוי בשנה הקרובה הינו כ-3 מיליון שקלים.

+בגן אירועים "שמורתה" בקיבוץ אפק, התקיים האירוע השנתי של התאחדות התעשיינים מרחב צפון במהלכו הוענקו פרסי "אות התעשייה למובילות חברתית-סביבתית 2016" ופרסי תחרות "כחול לבן- מוצר ישראלי זה הלייק שלי" לסרטונים המעודדים רכש תוצרת הארץ. שלמה גרוניך שר ל: שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים הארצית; הנרי צימרמן, יו"ר התאחדות צפון; ליאור אפלבאום, מנהל התאחדות צפון.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully