וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה המתמשכת ב-BDS

17.11.2016 / 9:55

מאות משפטנים התכנסו כדי לדון במאבק נגד ה-BDS בזירה המשפטית. השגריר דנון: "אנחנו צריכים לחשוף את הפנים האמתיות של התנועה החשוכה והגזענית הזו"

יח"צ - חד פעמי

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, קיים כנס מיוחד באו"ם נגד תנועת ה-BDS, תחת הכותרת "משפטנים נגד BDS". הכנס, שהתקיים ביום ד', עסק בנושא המאבק המשפטי נגד תנועת החרם על ישראל, ובין מטרותיו: ליצור רשת של משפטנים פרו-ישראליים שיאבקו בניסיונות החרם על ישראל ולספק להם כלים מעשיים למאבק ב-BDS.

בכנס השתתפו מאות משפטנים, מומחים, ואקדמאיים מתחום המשפט, וביניהם המשפטן הנודע אלן דרשוביץ, עורכי דין הפעילים במאבק המשפטי בתנועת החרם ורבים נוספים. האורחים באירוע לקחו חלק פעיל בדיון בדרכי הפעולה האפשריות למאבק המשפטי ב-BDS, וקיבלו כלים פרקטיים להמשך המאבק.

דני דנון אלן דרשוביץ באו"ם.
דני דנון

השגריר דנון אמר למשתתפי הכנס: "יחד יש לנו את הכוח להילחם באלו הקוראים להחרים אותנו - ולנצח. הצדק והאמת לצדנו, תנועת ה-BDS היא תנועה חשוכה המעודדת שנאה וגזענות, ועלינו לזהות ולעצור כל ניסיון של פעילי התנועה לפגוע בישראל".

המאבק המשפטי ב-BDS מהווה חלק משמעותי בלחימה בתנועת החרם, והוא מאפשר "לסכל" ניסיונות של אנשי ה-BDS לפגוע בישראל. 15 מדינות ברחבי ארה"ב כבר חתמו על חוקים האוסרים להחרים את מדינת ישראל, ובחודשים האחרונים פורסמו ברחבי העולם מקרים רבים בהם פעילים ומשפטנים פרו-ישראליים ניצחו את פעילי ה-BDS שיזמו חרמות על חברות, אוניברסיטאות ומוצרים ישראליים, לאחר שתבעו אותם בבתי משפט מקומיים.

השגריר דנון סיכם ואמר: "המאבק המשפטי ב-BDS הוא מהיעילים והחשובים ביותר, ועל כולנו לאחד כוחות ולפעול יחד ליצירת חזית משפטית נגד אלו הרוצים לפגוע במדינת ישראל".

המאבק ב-BDS הוא פרי שיתוף פעולה של משלחת ישראל לאו"ם עם הארגונים הפרו ישראלים ארגון "בני ברית", הקונגרס היהודי העולמי, ACLJ, CAMERA, ארגון "הלל", ארגון "מכבי", SSI, Stand With US, ארגון ציוני אמריקה ו-IAC.

וואלה! NEWS בשיתוף ארגוני המאבק ב-BDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully