וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לגיוס פעילים ברשת נגד ה-BDS

20.11.2016 / 8:24

הקמפיין יקרא לגיוס פעילים חדשים למען ישראל ברשת. המצטרפים יופיעו על גבי מפה אינטרנטית עולמית שתציג את התמיכה בישראל ברחבי העולם. השגריר דנון: "אנחנו קוראים לתומכי ישראל להשמיע את קולם ברשת"

דני דנון אלן דרשוביץ באו"ם.
דני דנון אלן דרשוביץ באו"ם

קמפיין חדש עלה השבוע לרשת תחת הכותרת "מפת התמיכה בישראל", ומטרתו לגייס פעילים חדשים למען ישראל ברשתות החברתיות. במסגרת הקמפיין יתפרסם סרטון הקורא לאנשים מרחבי העולם להיות אקטיביים ולהצטרף למאבק ב-BDS, וכל שיתוף שלו ברשתות החברתיות "ידליק" נורה על גבי מפה אינטרנטית עולמית, שתציג את התמיכה לישראל ברחבי העולם. הסרטון והמפה הינם חלק מאתר אינטרנט חדש למאבק ב-BDS, שהושק השבוע על ידי קבוצה של ארגונים פרו ישראליים בשיתוף עם משלחת ישראל לאו"ם.

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון התייחס לקמפיין ואמר: "אנו צריכים לאחד כוחות במאבק נגד הBDS. רבים בעולם תומכים בישראל ומתנגדים לתנועה החשוכה הזו ועלינו לקרוא להם להשמיע את קולם ברשת ומחוצה לה", אמר והוסיף: "הרשתות החברתיות מהוות זירת קרב הסברתית חשובה, ובאמצעות קמפיין לעידוד אקטיביות ברשת נקדם את חשיפת האמת על ישראל וניתן מענה לשיח האנטי ישראלי ברשת".

מפת BDS.
הזירה האינטרנטית מהווה את אחד הכלים המרכזיים של תנועת ה-BDS.

על פי יוזמי הקמפיין, הזירה האינטרנטית מהווה את אחד הכלים המרכזיים של תנועת ה-BDS. פעילי התנועה עושים שימוש נרחב ברשתות החברתיות ובאינטרנט במסגרת הקמפיין שלהם נגד ישראל, ומשתמשים ברשת בכדי להפיץ שקרים והשמצות ולתקוף באגרסיביות את כל מי שמביע תמיכה פומבית בישראל.

פעילות זו היא במקרים רבים אפקטיבית מאוד וגורמת למובילי דעת קהל להימנע מתמיכה פומבית בישראל. הקמפיין החדש נועד לגייס מספר גדול של פעילים חדשים למען ישראל וקורא לתומכים פרו-ישראליים לקחת חלק פעיל בקרב ההסברה ברשת וליצור "באזז" סביב המלחמה ב-BDS.

האתר החדש למאבק ב-BDS הוא פרי שיתוף פעולה של משלחת ישראל לאו"ם והקונגרס היהודי העולמי, עם שורת ארגונים פרו ישראלים מובילים בתחום ההסברה והמאבק נגד ה-BDS וביניהם: ארגון "בני ברית", ACLJ, CAMERA, ארגון "הלל", ארגון "מכבי", SSI, Stand With US, ארגון ציוני אמריקה ו-IAC.

לפרטים נוספים לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף ארגוני המאבק ב-BDS
  • עוד באותו נושא:
  • BDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully