וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר נמרודי יבקש מהכשרת הישוב חבילת שכר בהיקף של 156 אלף שקל

גולן פרידנפלד

30.10.2002 / 10:47

נסיונו של נמרודי לפני כשנה לקבל חבילת שכר ב-88 אלף שקל טורפד ע"י בעלי המניות, ובראשם גיל ואלדר, שמכרו מאז מחצית אחזקותיהם בהכשרה למשפחת ברזני

לאחר שלפני כשנה לא הצליח עופר נמרודי לאשר את תנאי ההעסקה שלו בהכשרת הישוב והחליט להפחית את שכרו לדולר אחד בלבד, מבקש היום עופר נמרודי לכנס אסיפה מיוחדת של בעלי המניות בכדי לאשר לו שכר של 110 אלף שקל.

בנוסף, מובטחת לנמרודי חבילת תנאי העסקה נדיבים הכוללים הוצאות טלפון בבית ובעבודה, הוצאות אירוח ואש"ל, ביטוח וכו'. ההוצאה החודשית הכוללת של השכר, בתוספת הוצאות אלו, צפויה להסתכם בכ-156 אלף שקל. האסיפה הכללית נקבעה לתאריך ה-20 לנובמבר בשעה 11:00 בבוקר.

לפני חודשיים ניסה נמרודי לאשר לעצמו חבילת שכר בהיקף של 88 אלף שקל, אולם נתקל בהתנגדות של בעלי המניות רועי גיל ואיתן אלדר. כעת, משאלו התקשרו עם משפחת ברזני למכירת מחצית מאחזקותיהם בחברת ירדן אחזקות, המחזיקה בכ-24% מהון המניות של הכשרת הישוב, בתמורה ל-10.5 מיליון דולר, ייתכן שנמרודי יוכל להעביר את השיפור בתנאי העסקתו בהכשרת הישוב. נמרודי משמש כיום כיועץ מיוחד לאביו יעקב נמרודי, יו"ר הדירקטוריון של הכשרת הישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully