וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ בקור: כך תשמרו על המזון טרי לאורך זמן

13.12.2016 / 13:44

זה לא רק הגודל שקובע ועושה את ההבדל אלא היעילות האנרגטית ומנעד הטכנולוגיות החדשניות שנועדו לשמר את חיי המדף של מוצרי המזון ולשמר את טריותם. המדריך לבחירת המקרר הביתי המתאים

מקרר סמסונג.
זה לא רק הגודל שקובע ועושה את ההבדל

לפני כמה עשורים, רכישת מקרר ביתי היתה משימה פשוטה יחסית. קופסאות הקירור המגושמות אמנם היו בשורת המאה אבל מחירן היה כמעט כפול מזה של מכונית ושיטות ההקפאה לא עשו יותר מדי חסד עם הסביבה. אבל הרבה קרח נשבר מאז וכיום, עם מגוון אינסופי של דגמים ומותגים, רכישת מקרר ביתי היא משימה לא קלה.

זה לא רק הגודל שקובע ועושה את ההבדל אלא היעילות האנרגטית ומנעד הטכנולוגיות החדשניות שנועדו לשמר את חיי המדף של מוצרי המזון ולשמר את טריותם. איך לרכוש את המקרר המתאים לצרכים שלכם ועל מה אסור לוותר? המדריך לפניכם.

לפני הכל, התאימו מידות

זה לא רק עניין של גודל ונפח, אבל מקרר שלא מתאים למקומו יהפוך לפיל לבן וקפוא בחלל המטבח. לפיכך, מומלץ לבדוק את הרוחב, הגובה והעומק של המקרר המיועד והתאמתו לנישה בה הוא מתוכנן לעמוד. כמו כן, רוחב המעברים בדירה או במשרד כדי להימנע ממצב בו המקרר החדש יהיה רחב מדי ותימנע הצבתו. הצעד הבא היא בדיקת דרישות האחסון וצורת המדפים.

בדקו את מבנה וצבע המקרר

מקרר הוא חלק אינטגרלי מעיצוב המטבח ולפיכך חשוב לבחור מקרר שיתאים לצרכי הבית. בשוק קיימים לא מעט עיצובים וההמלצה היא לבחור מקרר בעל עומק גוף של 60-61 ס"מ לשילוב אידיאלי במטבח כאשר רק הדלתות יבלטו מחוץ לקו הארונות.

עוד באותו נושא

לזרוק ולא להאמין: למה באמת אנחנו מבזבזים כל כך הרבה מזון?

לכתבה המלאה

ניקוי וטיפול שוטף

מלבד העיצוב והגודל, כדאי לבחור מקרר שיהיה קל לניקוי ובעל טכנולוגיית "נו-פרוסט" שמייתרת את הצורך בהפשרה מייגעת. וודאו כי המקרר בעל טכנולוגיה שמונעת התפתחות של עובש ובקטריות.

מקרר סמסונג.
וודאו את מידות הלחות, התאורה וההקפאה

אחריות ויבואן רשמי

השוק הישראלי רווי במקררים מיובאים שלא נושאים את תו התקן של מכון התקנים הישראלי. לפיכך, חשוב לבדוק כבר במעמד הרכישה מי נותן האחריות, מהו סוג האחריות שהוא מציע, מחירם של חלקי החילוף ופריסת השירות ברחבי הארץ. כמו בכל רכישה של מוצר בעל ערך, העדיפו רכישה מיבואן רשמי.

בדקו את טכנולוגיית הקירור

גם אם נראה שכל המקררים פועלים באותה טכנולוגיה, יש שוני בין הדגמים והמותגים. הבדיקה הראשונה צריכה להיות של המדחס. חפשו את המדחס האמין, החסכוני בחשמל, וכמובן, השקט ביותר. לאחר מכן, עברו לטכנולוגיית הקירור וודאו את מידות הלחות, התאורה, ההקפאה, המידוף ושימור הטריות. לחובבי האחסון כדאי לדעת שישנם דגמים המציעים טכנולוגיה ייעודית המאפשרת להגדיל את נפח תא הקירור על ידי הפיכת המקפיא למקרר.

רוצים ללמוד עוד על המקרר המושלם בשבילכם?

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג אלקטרוניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully