וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה השיקה משפחת אירני?

רונית מטיאס

23.11.2016 / 13:19

משפחת אירני משיקה, דני ומייקי זלקינגד נותנים צ'אנס, בכירי קבוצת הודיס חוגגים

חותמים וסועדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ואי סאבט וניסו אדאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכסנדר קלם, יו"ר Clairfield International העולמית, בנק השקעות גלובלי מהמובילים במיזוגים ורכישות (M&A) , הגיע למשרדי חברת Avalon Capital בעזריאלי, לאחר שצרף את Clairfield Israel כשותפה בלעדית בישראל שתנהל את המטה. קלם חתם על הסכמי שיתוף פעולה וצוותי עבודה של החברות, ומשם המשיכו למסעדת 2C הסמוכה לשיחות על העסקאות שבדרך.

בנוכחים: ג'ואי סאבט מנכ"ל Avalon Capital ומנהל Clairfield Israel, אלכסנדר קלם, יו"ר Clairfield International וניסו אדאטו מנכ"ל Clairfield טורקיה.

האביב של טומי

איתמר ריין, תומר אירני, יפעת אירני ולירון ויצמן. רונית מטיאס,
איתמר ריין, תומר אירני, יפעת אירני ולירון ויצמן/רונית מטיאס

יוסי אירני, מבעלי טומי הילפיגר בישראל, השיק אמש את החנות החדשה של המותג בקניון רמת-אביב. לכבוד המעמד נחתה בישראל ריין אלישע, מנהלת השיווק של המטה באמסטרדם, שהגיעה עם בכירים נוספים שצעדו על השטיח האדום, לגמו שמפניה, נשנשו מתאבנים מקפה אלברט, והצטלמו למזכרת בעמדת צילום אישית והפנינג של המותג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מימי ודני לוזון. רונית מטיאס,
מימי ודני לוזון/רונית מטיאס

במשיקים: יפעת ורוני אירני; תומר אירני, מנהל פקטורי 54; דוד בן-משה, מנכ"ל קניון אביב; איתמר ריין, מנהל מסחרי פקטורי 54.

גדולים באמריקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל ולדמן ורנר ינס וון רנסבורג ומיכאל שוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במלון גרנד אמריקה בסולט לייק סיטי, ארה"ב, התקיים האירוע השנתי של מלאנוקס לצד כנס ה Supercomputing.

איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, הציג את הבשורה החדשה מבית החברה: טכנולוגיית ה-HDR 200Gb/s. ההשקה כללה מצגת וידיאו-ארט ורחפנים שטסו על הבמה וסחפו את הקהל. הטכנולוגיה החדשה מכפילה את מהירות העברת הנתונים במרכזי נתונים ומספקת ביצועים שטרם נראו בתעשיית הInfiniBand וה- RDMA.

הקומיקאי האמריקני גבריאל איגלסייס, "פלאפי, הצחיק עד דמעות.

שיר לביקיני

יהודה מימון וזיוה מיכאל. שוקה כהן,
יהודה מימון וזיוה מיכאל/שוקה כהן

ד"ר הגר שפר ושיר אלמליח השיקו בזאוס ראשון- לציון מיזם משותף בשם "ביקיני בודי ביי שיר אלמליח" המחנך לאורח חיים בריא. יהודה מימון, מנכ"ל רשת זאוס וזיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי, האזינו בשקיקה להרצאתה של שפר שהפכה לגורו של אנשי עסקים רבים. מלבד זאוס נתנו חסות למיזם: אדידס, מגה בעיר, כרם מזון בריא.

שיר אלמליח והגר שפר. שוקה כהן,
שיר אלמליח והגר שפר/שוקה כהן

סכין בהפתעה

מאיר אדוני ודני זיגרייך. אייל יצהר,
מאיר אדוני ודני זיגרייך/אייל יצהר

דני זיגרייך, מנכ"ל משותף מילניום מרקטינג, יבואנית מותג ARCOSTEEL הפתיע את השף מאיר אדוני רגע לפני סגירת מסעדת "כתית", כשהתייצב עם נציגי החברה במסעדה והעניק לאדוני מהדורה מוגבלת של סכיני שף עם הטבעת לוגו המסעדה, גם הסועדים המופתעים קבלו כל אחד סכין מהסדרה. ארקוסטיל ואדוני משתפים פעולה עם סדרת כלים הכוללת סירים, מחבתות, תבניות ועוד, שיתוף הפעולה בין החברה לאדוני יתרחב במהלך 2017 עם מוצרים נוספים.

הסטארטאפיסטים

דני זלקינד זאב קלימי ניר שמעוני ומייקי זלקינד. יוני רייף,
דני זלקינד זאב קלימי ניר שמעוני ומייקי זלקינד/יוני רייף

זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה השיק בסוסה בתל-אביב, את זרוע החדשנות של הקבוצה בשיתוף עם מאיץ הסטארטאפים החברתי-טכנולוגי.techforgood.

קלימי אמר שחדשנות חייבת להיות בעלת ערך מוסף כלכלי, אחרת מקומה במוזיאון והבטיח כי ב-2017, יעשה הכל על-מנת לאתר בכל הארץ ובקבוצה, יזמים עם רעיונות מתאימים לעולמות התוכן של החברה ולעזור להם.

5 סטרטאפיסטים זכו להציג באירוע את המיזמים שלהם בפני: דני ומייקי זלקינד, דורון סלע משנה למנכ"ל אלקטרה; איציק אוזנה, מנכ"ל רשת אייס ואוטודיפו; יורם בדש ושמוליק מנדביצקי, מנהלי מחסני חשמל ושקם אלקטריק; קובי אייזנר, מנכ"ל אלקטרה סחר; אבי צ'רטוק מנכ"ל the bridge, זרוע החדשנות של קוקה קולה ו- turner.

בטופ

רוסלנה רודינה ומריאנו קרפ. רפי דלויה,
רוסלנה רודינה ומריאנו קרפ/רפי דלויה

אורן בר גיל, סמנכ''ל שיווק קבוצת HOODIES; מריאנו קרפ, מנכ"ל ובעלים רשת TOPTEN; עמית שוק, מנהל רכש ובעלים TOPTEN, ; ותמר מושקוביץ מנהלת השיווק של קבוצת HOODIES, השיקו ב"ארקו" בתל אביב את קולקציית החורף של רשת אביזרי האופנה TOPTEN . המוזמנים נהנו מארוחת שף של השף אור גינסבורג זוכה העונה השנייה של "משחקי השף", ופרזנטציה בהובלת רוסלנה רודינה, פרזנטורית הרשת, שהציגה סרטוני אופנה סביב הטרנדים של הקולקציה.

דיגיטאליות

יפה גל ואיילת צרפתי רוזן. עמית שמש,
יפה גל ואיילת צרפתי רוזן/עמית שמש

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. ויפה גל, מנכ"לית הקיריון, גזרו את הסרט בחנות חדשה של אי. דיגיטל בקניון הקיריון שנפתחה בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח. החנות מצטרפת ל-11 החנויות הקיימות. כל הריהוט הוטס מחו"ל והותקן על-ידי אנשי Apple שהגיעו במיוחד מחו"ל.

שביל הבריחה

שרון כידון, אודי אנג'ל, שי גולדן ומודי כידון. רונית מטיאס,
שרון כידון, אודי אנג'ל, שי גולדן ומודי כידון/רונית מטיאס

אמן החושים ליאור סושרד; רון פדרמן, בנו של עמי פדרמן מבעלי רשת מלונות דן; ודן דואניאס, בנם של רינה ודוד דואניאס, מבעלי MODY קרמיקה, השיקו בבית אל-על בתל-אביב, את -ESCAPE CITY מתחם חדרי בריחה המשתרע על שטח של כ-1000 מ"ר.

בני ארד ויפית גרינברג. רונית מטיאס,
בני ארד ויפית גרינברג/רונית מטיאס

בבורחים: ראש עיריית ת"א רון חולדאי; עמי פדרמן וביתו דניאלה; רינה ודוד דואניאס; יבואן הפלדה דורון הלפרין; אורי פדרמן, מנכ"ל ומבעלי קפה לנדוור; אודי שמאי, מנכ"ל ומבעלי פיצה האט ישראל; אבנר וידברג, מבעלי השחר העולה; לילך נקל שעיצבה את החדרים.

לין חג'ג' ושרית בירן. רונית מטיאס,
לין חג'ג' ושרית בירן/רונית מטיאס

סיפור עם בשר 1

מלי לוי, יעל גולדמן וסיון קליין. רונית מטיאס,
מלי לוי, יעל גולדמן וסיון קליין/רונית מטיאס

פאדי דבח, מבעלי קבוצת מסעדות "אנגוס", פתח מסעדה ומעדנייה ברחוב הארבעה בתל-אביב, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.

אחמד דבאח ודליה איציק. אלירן אביטל,
אחמד דבאח ודליה איציק/אלירן אביטל

בקרניבורים: סלאח דבאח, אביו של פאדי וראש מועצת דיר אל אסד; דליה איציק; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אסף גיל, מבעלי "גיל הפקות"; לינדה וחיים פישלזון, איש הנדל"ן; דני שרף, לשעבר נשיא "הנקל סוד"; הניה ומשה נור, מבעלי שלטי נור; ביתם בת-אל נור ובעלה יניב איטיליאנו, מנכ"ל רד בול.

סיפור עם בשר 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צור טמיר ואופיר צבי בעלי מרקטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופיר צבי וצור טמיר, בעלי רשת מעדניות "מרקטו", השיקו את הסניף הרביעי של הרשת ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב,
המצטרף לשלושת סניפי הרשת שנפתחה לפני כ-8 שנים
לרשת מפעל בשר "כרמל מעדנים" המספק סחורה למעדניות הרשת ול-300 בתי עסק ברחבי הארץ.

בקטנה

+הבנק המלכותי של סקוטלנד ערך בבורסה לני"ע תחרות טכנולוגית בשיתוף גוגל, אינטל ו THE FLOOR-מרכז הפינטק הישראלי. זוכה התחרות הוא צוות Kadima שפיתח פתרון לרישום דיגיטלי של לקוחות באמצעות זיהוי ביומטרי וסריקת מסמכים מזהים מהמכשיר הנייד של הלקוחות המאפשר לפתוח חשבון בנק דרך הנייד תוך דקות בלי צורך לעמוד בתור בסניף.

במשתתפים: מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל; סיימון מקנאמארה סמנכ"ל RBS ; ואבי כהן, מנכ"ל משותף THE FLOOR

+ במסגרת Start-Up Week + בנק הפועלים, קיים השבוע האקאתון בן 24 שעות, במהלכו מפתחים עצמאיים פיתחו אפליקציה העושה שימוש בממשק המאפשר חיבור למערכות המידע של הבנק לצד שימוש בכלי הפיתוח המתקדמים של אמזון. במקום ראשון זכה רו"ח אהרון מיכאל, שפיתח אפליקציה לעסקים קטנים המאפשרת הבנת וניהול נתוני החשבון באופן טוב יותר על-ידי הצגת שכבות מידע באופן נגיש, ונותנת התראות לבעל החשבון על מצבים מסוכנים במהלך החודש.

+ עו"ד חגי אדורם נציג חברת ברקליס בישראל הבונה את הקניון, נציגי מכון המחקר החדש של ים המלח ונציגי המועצה האזורית תמר, הוטסו במסוקים לשפת ים המלח שם נבנה הקניון הראשון בים-המלח בהשקעה של 300 מיליון ¤. הקניון, מיזם של ברקליס האנגלית, ונציגיה בישראל פועלים שנים על הקמתו. אדורם הבטיח כי קניון המותגים, יהיה הקניון הראשון בישראל ללא מע"מ, יהיו בו עמדות החזר מס לתיירים, שיקבלו את כספי המע"מ במזומן בעת הקניה.

+ב-Suramare בתל-אביב הושקה InsurTech Israel–תחרות הסטרטאפים הראשונה בישראל לעולם הביטוח שמובילה קרן ההון סיכון JVP עם AXA הצרפתית, מחברות הביטוח הגדולות בעולם.

במשיקים: דיויד שפירא, מנכ"ל Earnix, מחברות הפורטפוליו של JVP אמר ליזמים כי שוק הביטוח פנוי לחדשנות; סבסטיאן לוברי, שותף ב–AXA Strategic Ventures; מיכאל נידאם, שותף בזרוע ההשקעות של AXA – Kamet, גדי תירוש, רפי קסטן, שותפים ב- JVP; עמית הראל, מנהל יחידת החדשנות בדלויט; דיוויד שפירא, מנכ"ל EARNIX; וונדי סינגר, מנכ"לית SNC,

+אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ועובדי המשרד, סיירו בגליל המערבי וביקרו במלון Sea Lifeבנהריה, דורון שולדנפריי, מבעלי המלון, סיפר על עתיד התיירות בצפון. וחשף את נתוני התיירות של המלון המוכיחים כי חל שינוי מאז נפתח אבל עדיין יש לתמרץ את תיירות האזור.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully