וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס תובעת את אקהויז גם בקליפורניה בטענה למסחר לא הוגן והפרת זכויות פטנט

סוכנויות הידיעות

30.10.2002 / 12:24

הראשונה מבין שלוש התביעות המשפטיות הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב ב-12 בספטמבר, 2002; שמעון אקהויז עומד בראשה של סינרון



חברת לומניס הישראלית, במקביל לפרסום הדו"חות הרבעוניים שלה, הודיעה כי הגישה שלוש תביעות משפטיות נגד חברת סינרון, חלק מחברות הבת שלה ועובדים לשעבר של לומניס בגין טענה למסחר לא הוגן והפרת זכויות פטנט.



בתביעה משפטית שהוגשה ב-28 באוקטובר בבית המשפט המחוזי של קליפורניה, תובעת לומניס את החברות Syenron Medical Ltd ,Syenron Inc ,Syneron Canada Corp. ו-10 נתבעים בלתי ידועים על הפרה ביודעין של זכויות של מספר פטנטים אמריקאים של החברה בתהליך הייצור והמכירה של מוצרי סינרון.



החברה תובעת פיצויים בסכומים שלא פורטו ובנוסף צו מניעה מקדמי וקבוע כנגד ההפרה המתמשכת של זכויות הפטנטים הללו. ביחד עם הגשת התביעה, לומניס עתרה גם לקבלת צו מניעה זמני מיידי.



יאשה סיטון, מנכ"ל לומניס אמר: "לומניס גאה בנכסיה האינטלקטואליים המובילים, ובאופן טבעי נגן במלוא המרץ נגד גניבת הנכסים האינטלקטואליים שלנו, מסחר בסודות ויחסי לקוחות חשובים. מודל העסקים המוצלח של לומניס לא ניתן להעתקה בקלות, והתביעות המשפטיות הללו הן פעולה הכרחית כנגד ניסיונותיה של סינרון לחתור תחת מעמדה המוביל של לומניס.



הראשונה מבין שלוש תביעות משפטיות הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב ב-12 בספטמבר, 2002, כנגד Syneron Medical Devices ונתבעים יחידים נוספים, בגין מעילה בסודות מסחריים, שימוש במידע עסקי סודי והפרת חובות נאמנות. החברה תובעת פיצויים בסך 6.3 מיליון דולר וצווי מניעה. הנתבעים היחידים כוללים את שמעון אקהאוז, המייסד של ESC Medical Systems, שקדמה ללומניס.



בנוסף הגישה לומניס תביעה נגד סינרון בע"מ ותשעה עובדים לשעבר בחברת לומניס, בבית המשפט המחוזי של קליפורניה בסנטה קלרה ב-20 בספטמבר 2002. על פי התביעה, סינרון נכנסה לתחום מכשירי אסתטיקה ורפואה מתוחכמים, בין היתר, על ידי מעילה במידע עסקי סודי. החברה תובעת פיצויים בגין מספר גורמים, כולל הפרת חוזה, פגיעה בהכנסות עתידיות, מעילה בסודות מסחר, הפרת חובת נאמנות, קונספירציה והתעשרות לא הוגנת. התביעה דורשת גם צווי מניעה כנגד פגיעות עתידיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully