וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכמן קבע מחירי מינימום לנכסי תבל: ימכור המניות בנטוויז'ן בלא פחות מ-13 מ' ד' ובגלובקול ב-9 מ' ד'

ערן גבאי

30.10.2002 / 18:08

מבקש לקיים מכרז פתוח למשך חודש עד חודשיים למכירת כ-10%-20% ממניות תבל בחברת הכבלים הממוזגת



צבי יוכמן, הנאמן של חברת תבל, הגיש היום לבית המשפט את ההערכות השווי שקיבל עבור נכסי תבל המוצעים למכירה. יוכמן החליט להציג את התרחישים הפסימיים למכירת הנכסים וקבע מחירי מינימום למכירת המניות של תבל בנטוויז'ן (46%) ובגלובקול (50%).



מחיר המינימום שנקבע עבור מכירת המניות בנטוויז'ן הוא לפי שווי חברה של 26 מיליון דולר ועבור גלובקול הוא לפי שווי חברה של 18 מיליון דולר. מחירים אלה משקפים מימון אפשרי של כ-22 מיליון דולר לפתרון הסדר הנושים בתבל.



כפי שדווח ב-TheMarker, יוכמן מבקש לקיים מכרז פתוח למשך חודש עד חודשיים למכירת כ-10%-20% ממניות תבל בחברת הכבלים הממוזגת. זאת, לאחר שלמעשה נקבע מחיר מינימום של דסק"ש עבור נתח המניות - 200 מיליון שקל. גוף חיצוני יוכל להציע הצעה גבוהה יותר מ-200 מיליון השקל של דסק"ש - עבור נתח המניות בחברת הכבלים הממוזגת, אך גורמים המקורבים להליך הבראת תבל ולמיזוג חברות הכבלים אומרים שלמעשה מדובר במכרז פיקטיווי ובהצעות, שגם אם יגיעו, יהיו למראית עין בלבד.



בעניין המכרז על מניות נטוויז'ן, בכוונת אלרון, על פי ההערכות בשוק, להצטרף למכירת המניות בנטוויז'ן, בהתאם לזכות ההצטרפות (Tag Along) המוקנית לה, אם העסקה תשקף לחברת האינטרנט שווי חברה הגבוה מ-30 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully