וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות מהמקרר של שף ישראל אהרוני מ"הירו ראמן בר"

2.12.2016 / 10:03

הטיפים של המומחים הקולינאריים של "שרונה מרקט" שישמרו לכם על האוכל טרי וטעים והפעם בשר ואוכל מוכן

יח"צ - חד פעמי

מכירים את החברים האלו שיודעים תמיד יותר טוב מכם בכל דבר? מכירים את המארחים הללו שאצלם הכול תמיד יותר טעים? יותר טרי ונראה פשוט נפלא?

לרגל השקת מקרר סמסונג החדש "טווין קולינג פלוס" המתפאר בשתי מערכות אוורור נפרדות המאפשרות שמירה של פי 2 על טריות המזון לאורך זמן, אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט" המרכז הקולינארי של תל אביב.

את השף הידוע והאהוב ישראל אהרוני, תפסנו ב"הירו ראמן בר" שבבעלותו הנמצא בשרונה מרקט. אהרוני טוען שכמעט כולנו עושים משלוחים הביתה או לוקחים אוכל טייק אוואי ואמר "אני יודע כמה חשוב לכם לשמור על האוכל טרי וטעים גם בבית, אז יש לי כמה טיפים בשבילכם: לפני הכנסת האוכל למקרר, כדאי לרפד את מגירות האחסון בנייר סופג, כדי שיספוג את הלחות שיוצאת מהאוכל, אם יש לכם מקרר עם טכנולוגיית טווינג קולינג, אין צורך בריפוד המגירות. הדרך הטובה ביותר לשמור בשר במקרר היא כשהבשר ארוז בוואקום, אם לא וואקום, אז שיהיה ארוז ואטום בניילון נצמד".

ביקשנו עוד טיפ לחיזוק הטעם ואז אהרוני שלף : "רוצים טיפ לטעם? בחימום אוכל מוכן תמיד כדאי להשתמש בחימום בתנור ולא במיקרו. ככה פשוט ככה טעים".

למידע ופרטים נוספים על המקרר המושלם "טווין קולינג פלוס" לחצו כאן

כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully