וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן ולעניין: כך תשמרו על טריות הגבינות לאורך זמן

כתבה פרסומית

6.12.2016 / 12:21

אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט", המרכז הקולינארי של תל אביב

יח"צ - חד פעמי

מכירים את החברים האלו שיודעים תמיד יותר טוב מכם בכל דבר? מכירים את המארחים הללו שאצלם הכול תמיד יותר טעים? יותר טרי ונראה פשוט נפלא?

לרגל השקת מקרר סמסונג החדש "טווין קולינג פלוס" הכולל שתי מערכות אוורור נפרדות המאפשרות שמירה של פי שניים על טריות המזון לאורך זמן, אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט", המרכז הקולינארי של תל אביב.

הגסטרונום הצרפתי גיום שנזי, מבעלי חנות באשר פרומג'רי בשרונה מרקט, הוא אחד המומחים המובלים בארץ לגבינות, כנראה שהצרפתים יודעים להעריך גבינות וגם יודעים גם לשמור עליהן.

גיום הסכים לגלות לנו כמה סודות היישר מפריז: "קניתם גבינות משובחות? תשאירו אותן עטופות בנייר שבו קניתן אותן. אל תעבירו אותן לכלי אחר ואל תעטפו אותן בשקית ניילון. זה חונק אותן.

"אם דאגתם לגבי הריח הארומטי החזק של הגבינות – במקרר סמסונג טווין קולינג החדש – יש שתי מערכות אוורור נפרדות, כך שהריח לא יעבור גם לפריזר. את הגבינות תוציאו מהמקרר שעה לפני ההגשה, ככה כל הטעמים ייפתחו והמרקם יהיה לא פחות ממושלם".

כשביקשנו טיפ לאירוח ולסדר הגשת הגבינות, גיום חייך ושלף את הטיפ המנצח: "זה טיפ צרפתי חשוב לאניני טעם. כשאתם מארחים ומגישים גבינות, תסדרו את אותן בסדר עולה: מהגבינה העדינה ביותר ועד הגבינה עם הטעם והריח העצמתי ביותר, כדי שבלוטות הטעם ייהנו מכל הטעמים. התחילו בגבינות הברי הקלילות, עברו לגבינות הגרוייר המעניינות וסיימו עם גבינות רוקפור עוצמתיות".

למידע ופרטים נוספים על המקרר המושלם "טווין קולינג פלוס" לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully