וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירקות מאריכים חיים: כך תשמרו על הטריות והרעננות

15.11.2016 / 8:28

אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט", המרכז הקולינארי של תל אביב

יח"צ - חד פעמי

מכירים את החברים האלו שיודעים תמיד יתר טוב מכם בכל דבר? מכירים את המארחים הללו שאצלם הכול תמיד יותר טעים? יותר טרי ונראה פשוט נפלא?

לרגל השקת מקרר סמסונג החדש "טווין קולינג פלוס" הכולל שתי מערכות אוורור נפרדות המאפשרות שמירה של פי שניים על טריות המזון לאורך זמן, אספנו כמה טיפים נפלאים מהמומחים הקולינאריים המחזיקים את הבוטיקים הנחשקים ביותר ב"שרונה מרקט", המרכז הקולינארי של תל אביב.

איתי חולי הוא דור שלישי של מגדלי פירות וירקות והבעלים של "פרי וירק" בשרונה מרקט. חולי מסבר לנו את האוזן שירקות ופירות נוטים לאבד את הלחות שלהם במקרר ולכן נרקבים מהר.

חולי שניסה את מקרר טווין קולינג החדש של סמסונג בעל שני מערכות הקירור הנפרדות אשר יודע לשמור על לחות אופטימלית במקרר של עד 70 אחוזים קובע, "זה שומר על הפירות והירקות שלי בצורה הכי טובה שיש, פי שניים ממקרר רגיל".

אבל למי שעדיין אין את המקרר החדש טווין קולינג – הנה כמה טיפים שישמרו לכם על הפירות והירקות טריים לאורך זמן ממושך יותר במקרר: "עשבי תיבול טריים נוטים להירקב מהר יחסית לכן, עטפו אותם בנייר מטבח סופג ורק אז אחסנו אותם במקרר. על מנת לשמור על טריות ירקות כמו חסה, מלפפון ועגבניה, אני ממליץ לשטוף את הירקות היטב, לייבש אותם הייטב ורק לאחר שהם יבשים לגמרי הכניסו אותם לקופסת פלסטיק אטומה עם נייר סופג בתחתית, זה יאריך את חיי המדף של הירקות בשבוע נוסף.

"ועוד טיפ קטן לטעם: בכל סלט ירקות סחטו חצי לימון סחוט. זה תמיד מוסיף בריאות וטוויסט מרענן לאוכל".

למידע ופרטים נוספים על המקרר המושלם "טווין קולינג פלוס" לחצו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully