וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר וואלה! NEWS: כמה מהישראלים באמת קוראים את האותיות הקטנות?

5.12.2016 / 7:44

הסקר, שנערך בשיתוף לשכת סוכני הביטוח, נועד לגלות מה חושבים הישראלים על ציבור סוכני הביטוח בעידן המקוון. 82 אחוזים מהמשיבים: שיחת הטלפון הראשונה אחרי תאונה - לסוכן הביטוח

חוזה. ShutterStock
29 אחוזים מהישראלים דווקא קוראים את מערך התנאים והכיסויים/ShutterStock

57 אחוזים מהישראלים מקפידים לרכוש 2-4 פוליסות ביטוח מדי שנה אבל 45 אחוזים מהם לא טורחים לקרוא את האותיות הקטנות שלהן – כך עולה מסקר שערכה לשכת סוכני הביטוח בשיתוף וואלה! NEWS בו השתתפו כ-1,100 גולשים נועד לגלות האם חלו שינויים במעמדם בעידן הדיגיטלי. לפי הסקר, 22 אחוז מהמשיבים מחזיקים עד שש פוליסות ביטוח ותשעה אחוזים מחזיקים למעלה מעשר פוליסות.

כמחצית מהמשיבים סבורים כי נכון יותר לפצל את רכישת הפוליסות ממספר סוכני ביטוח לעומת ריכוז אצל סוכן ביטוח אחד. ואולם, כמות הפוליסות שרוכשים הישראלים לא מעידה על מעורבותם בתחום, שכן 45 אחוז מהם השיבו כי אינם קוראים את האותיות הקטנות בפוליסה מהסיבה שאינם מבינים מה באמת כתוב בה לעומת 29 אחוזים שכן קוראים את מערך התנאים והכיסויים. 26 אחוזים סבורים שזהו תפקידו של סוכן הביטוח לעשות זאת.

משיבי הסקר, כך מסתבר, מגלים נאמנות לסוכן הביטוח שלהם: 82 אחוזים השיבו כי ייעדו אליו את שיחת הטלפון הראשונה אחרי תאונת דרכים, לעומת 13 אחוזים בלבד שיתקשרו למוסך.

מעין שותף לשעת חירום

עדות נוספת לנאמנות השוררת בין המבוטחים לסוכני הביטוח הוא הנתון הבא: 52 אחוזים מהמבוטחים הודו שיעדכנו את סוכן הביטוח שלהם במידה ויקבלו הצעת לרכישת פוליסה במחיר נמוך יותר מחברת הביטוח, לעומת 32 אחוזים שיבקשו זמן להתלבט ו-13 אחוזים שיקבלו את ההצעה.

אבל ככל שמדובר ברכישת ביטוח נסיעות נראה שהישראלים טרם מצאו את הנוסחה המנצחת. למרות צבירת הידע והמומחיות של סוכני הביטוח, 38 אחוזים מהם השיבו כי ירכשו ממנו פוליסה לפני יציאתם לחו"ל לעומת 48 אחוזים שהשיבו כי ירכשו פוליסה מקופות החולים או חברות האשראי.

לשאלה כיצד היית מגדיר את יחסך עם סוכן הביטוח שלך ענו 81 אחוזים כי הם רואים בו שותף סוד נאמן שנותן שירותים בשעות חירום.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully