וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים מוכר את תיקי לקוחות הבנקאות הפרטית במיאמי

4.12.2016 / 9:19

יחד עם הלקוחות, צפוי חלק מצוותי קשרי לקוחות של סניף מיאמי לעבור לSafra National Bank-, מה שיאפשר מתן שירותים רציף ללקוחות

אריק פינטו.
אריק פינטו

בנק הפועלים חתם ביום חמישי על הסכם עם Safra National Bank of New York, למכירת תיק נכסי לקוחות הבנקאות הפרטית הבינלאומית בסניף מיאמי שלו. יחד עם הלקוחות, צפוי חלק מצוותי קשרי לקוחות של סניף מיאמי לעבור לSafra National Bank-, מה שיאפשר מתן שירותים רציף ללקוחות. מעבר הלקוחות לSafra National Bank- צפוי להתבצע בסוף מרץ 2017. העסקה כפופה לאישורי הרשויות הרגולטוריות. סניף מיאמי יפסיק את פעילותו בתחום הבנקאות הפרטית הבינלאומית, והמשך פעילותו ייבחן בעתיד.

העסקה הנ"ל מתבצעת על-רקע בחינה שבנק הפועלים עורך מזה תקופה, בנוגע להיערכות פעילותו בתחום הבנקאות הפרטית הבינלאומית, על-מנת להתאימה לשינויים שחלו בסביבה העסקית. שינויים אלה גרמו לעלייה בהוצאות התפעוליות של פעילות הבנק בתחום זה. במסגרת זו ייסגרו חברת הבתHapoalim Latin America S.A. באורוגוואי ונציגויות באמריקה הלטינית.

בנק הפועלים-שוויץ, שהוא נכס אסטרטגי של קבוצת בנק הפועלים, ימשיך בפעילות בתחום הבנקאות הפרטית הבינלאומית, תוך התמקדות בשוקי יעד בישראל ובאיחוד האירופי. בנק הפועלים נותר כיום הבנק הישראלי היחיד, אשר לו חברה-בת בנקאית עם פעילות משמעותית בשוויץ. בנק הפועלים רואה בכך הזדמנות חשובה לפיתוח עסקי והרחבת הפעילות של בנק הפועלים-שוויץ מול השוק הישראלי, ובכוונתו להמשיך ולפתח פעילות זו. פעילות בנק הפועלים-שוויץ עם לקוחות מאמריקה הלטינית ומרוסיה תצומצם במידה מהותית, דבר שצפוי להביא לירידה מהותית בהיקף נכסי הלקוחות המוחזקים בבנק הפועלים-שוויץ. במסגרת זו בנק הפועלים-שוויץ גם מצמצם את הנוכחות והתשתיות הרלוונטיות לפעילות זאת.

במקביל, יימשכו הפיתוח וההרחבה של פעילות הבנקאות המסחרית בארצות הברית באמצעות סניף בנק הפועלים בניו-יורק.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully