וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למי תרמה עדי הימבלבלוי את שערה?

רונית מטיאס

7.12.2016 / 10:08

מתיו ברונפמן מתכונן, עתליה ועופרה שמלצר חונכות, בוקסר ואסולין מתחלפים

מתחזקים

מלאני לביא ומתיו ברונפמן. גידי אברהם,
מלאני לביא ומתיו ברונפמן/גידי אברהם

מת'יו ברונפמן, בעל השליטה בשופרסל ואיקאה וארוסתו מלאני לביא, השתתפו אמש באירוע מחווה לאלי ויזל באוניברסיטה העברית בשיתוף ארגון לימוד FSU הפועל לחיזוק הזהות היהודית של צעירים בעולם.

נכחו: מנחם בן-ששון, נשיא באוניברסיטה העברית ; ד"ר יוסף צ'חנובר, יו"ר קרן איסלר ודירקטור קבוצת עזריאלי; פרופ' אביעד הכהן, דיקן המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט; חיים צ'סלר, מייסד לימוד FSU.

באירוע נפתחה תערוכה חדשה על חייו של ויזל , שתמשיך לאילת, לונדון, מוסקבה, ובניו-יורק בערב גאלה בהשתתפות ראשי הפדרציה היהודית של ניו-יורק, קונסול ישראל בניו יורק דני דיין ועוד.

יופי בקומה רביעית

צ'ינסיה ודב קליין. רונית מטיאס,
צ'ינסיה ודב קליין/רונית מטיאס

נציבות הסחר האיטלקית ערכה בקומה הרביעית בתל-אביב כנס מסחרי שמטרתו חיזוק קשרי המסחר בין איטליה לישראל וקידום תערוכת היופי והטיפוח הגדולה בעולם COSMOPRO שתתקיים במרץ בבולוניה איטליה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עופרה רייף שמלצר,עתליה שמלצר ומסימיליאנו גווידו. טל צ'יקורל,
עופרה רייף שמלצר,עתליה שמלצר ומסימיליאנו גווידו/טל צ'יקורל

השתתפו: מסימיליאנו גווידו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל שדיבר על עלייה בקשרי המסחר בין ישראל לאיטליה בשנתיים האחרונות; אנתוניה בנווניו, נציגת התערוכה האיטלקית שסיפרה על החידושים הצפויים בתערוכה ה-50; ג'יאני מנזטי, היועץ ליחסים בינלאומיים בתחום הקוסמטיקה באיטליה; ופרנצ'סקו מריה טלו, השגריר האיטלקי שהתייחס ליחסי איטליה ישראל ונשאל על משאל העם הדרמטי.

במאזינים: חיים זר, מנכ"ל ג'יג'י; עתליה שמלצר נשיאת קבוצת וביתה עופרה רייף; ד"ר דב קליין ורעייתו האטלרדקיה צ'ניסיה; ד"ר קלרה קרבלניק; השפים מסימיליאנו וצ'רלי פדידה.

רואים רחוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז כהן וליאור שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז כהן וליאור שחר מבעלי דיוק אופטיקס - יבואנית מותגי פרימיום של משקפי שמש וראייה השיקו במלון קראון פלזה תל-אביב, את קולקציות אביב-קיץ 2017. ניר דוד נעימי, מנכ"ל המלון, נטש את משרדו וקפץ לראות מה צופן העתיד ושמע מכהן על המותגים החדשים שצפויים לכבוש את שוק משקפי השמש הישראלי ביניהם מותגים שנוחתים כאן לראשונה בייבוא בלעדי של דיוק: For art's sake, Cuttler & Gross, Garrett Leight, Victoria Beckham, Kaloes .

כהן אמר כי בשנים האחרונות גדלה זליגת מוצרי המיינסטרים למותגים המבדלים עצמם באמצעות עיצוב וחומרי גלם ייחודים, והם זוכים לביקוש גדל בעולם ובישראל.

אייקוניים בקניון

לורי קדרון ומיכל סקאל. רונית מטיאס,
לורי קדרון ומיכל סקאל/רונית מטיאס

קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל; לורי קדרון, מנהלת שיווק קבוצת סקאל; קרן זיידמן, מנהלת מותג ראלף לורן; אורן אור, מעצב החנויות, ומיכל סקאל, רעייתו של חיים סקאל, שהחלה לעבוד בקבוצה ותטפל גם במותג ראלף לורן, נפגשו בחנות הדגל של ראלף לורן בקניון-אביב, להשקת קולקציית חורף של המותג שנחתה בימים אלה בחנות ועתידה להתרחב בהמשך. זיידמן ערכה למוזמנים סיור בחנות הסטייליסטית, נתנה לכולם למשש את הבדים האיכותיים וספרה כי המחירים הורדו גם העונה במטרה להנגיש את המותג לכולם.

הקולקציה העונה בסימן אייקוניות מודרנית, מביאה אמירה עונתית עם תמהיל המשלב טרנדים חמים בפריטי מורשת אייקוניים. זידמן הזכירה כי מותג ראלף לורן כיכב בזירה הפוליטית בארצות-הברית, כשהמועמדת הילרי קלינטון ענדה חליפות של המותג.

פסגת הברקן

ג'יל אסולין ושמואל בוקסר. צילום אלירן אביטל,
ג'יל אסולין ושמואל בוקסר/צילום אלירן אביטל

כשנכנס יין יוצא סוד. באירוע חילופי מנכ"לים של יקבי ברקן, גילה שמואל בוקסר, המנכ"ל היוצא, כי השרביט אמנם עובר לג'יל אסולין, אבל הוא לא הולך לשום מקום, וחשף כי ב-1996, ייצאו וודקה לרוסיה וכך החזירו את ההלוואות לבנקים. אסולין סיפר שכשעלה לארץ, אחד הסיורים הראשונים שערך היה ליקבים, היקב היחידי בו לא ביקר היה ברקן. בוקסר ענה בהומור שלא נותנים לכל אחד להיכנס.

לי בולדס ועירית בוקסר. אלירן  אביטל,
לי בולדס ועירית בוקסר/אלירן אביטל

באירוע במסעדת קלואליס שבמלון הילטון תל-אביב, נערכה ארוחת גורמה של השף ויקטור גלוגר, שהכין מנות מיוחדות ביחד עם צוות יינני היקב, טעימת יינות חדשים ובציר חדש לסדרת היוקרה Altitude וחשיפה ראשונה של יינות הסדרה מבציר 2012 שיושנו מספר חודשים בחביות עץ אלון מובחר ביקב ברקן בחולדה עד להבשלה מקסימלית. עירית בוקסר, ייננית היקב אמרה כי הסדרה מהווה נדבך מרכזי באתגר 'יקבי ברקן' לחקור ולבטא את הטרואר הישראלי, ומעניקה אפשרות השוואה בין 3 יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו משלושה כרמים בגבהים שונים.

מטפחים ב-30

אופיר גוטמן ועדי הימלבלוי. צלם שוקה כהן,
אופיר גוטמן ועדי הימלבלוי/צלם שוקה כהן

בקניון-איילון נפתחה השבוע מספרת בזק בה נתרם שיער לפאות לנשים חולות סרטן - פרויקט משותף לעמותת זיכרון מנחם ומותג טיפוח השיער פנטן. עדי הימלבלוי, שהחלימה מסרטן לפני כ-3 שנים, תרמה 30 ס"מ משערה במטרה לעודד ולהעלות את המודעות לפרויקט. הימלבלוי הייתה מרוצה מהתוצאה, צחקה ושאלה אם אפשר לשמור את הצמה והבטיחה לחזור בשנה הבאה. אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל-יצרנית פנטן, העניק לה זר של 30 ורדים אדומים, במקום 30 הסנטימטרים שתרמה הנדרשים להפקת פיאה. מבצע ההתרמה ממשיך גם היום (רביעי), וכולל 500 מספרות שיספרו בחינם ברחבי הארץ.

נשים בחזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן שילוח חנה רדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הנשים סלונה העניק שלשום ב"סטואה" את פרסי "נשים בחזית 2016" - פרס המוקדש לפעילות נשים מובילות בתחומי מדע ורפואה, עסקים וניהול, תרבות, יזמות וטכנולוגיה, אופנה ועיצוב, פוליטיקה, מדיה, וחברה וחינוך. אתמול התכנסו כולם לסשן פאנלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלי ניר, אירינה שלמור שירה מרגלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גליה אלבין, נגה קובץ' אסף דקל ומיכל גאון אביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמסה בקולטורה

גיל גזית, טל שביט, ליאת אריאב, רמי שביט הייזל גזית. רונית מטיאס,
גיל גזית, טל שביט, ליאת אריאב, רמי שביט הייזל גזית/רונית מטיאס

אשת יחסי הציבור ליאת אריאב, חגגה לעצמה יום הולדת 50 ב"קולטורה". עומר מילר היה על הגסטרונומיה ובאמנותית כלת השמחה בריקוד מחווה לסרט "גריז", שיר שהקדישה לה הבת מיכאלה, והופעה של מיכל אמדורסקי.

אורן ומגי הלפרין, רני גלוגאו. רונית מטיאס,
אורן ומגי הלפרין, רני גלוגאו/רונית מטיאס

הסתדרו בחיים

אבי ניסנקורן ורון פאינרו. צילום יהודה שגב, ספק 500
אבי ניסנקורן ורון פאינרו/ספק 500, צילום יהודה שגב

חברי ההסתדרות ובני משפחותיהם, הכינו מקום בארנק לכרטיס אשראי חדש, שיתוף פעולה בין ההסתדרות ללאומי קארד, הוליד כרטיס "ביחד בשבילך" של לאומי קארד, רון פאינרו המנכ"ל, באירוע רשמי ראשון מאז כניסתו לתפקיד, העניק את הכרטיס הראשון עם לוגו לאומי קארד לאבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות. הכרטיס מציע הטבות ייחודיות אז מה הפלא שהמונים נרשמו באתר למרות שטרם הוחל בשיווקו.

מילק אנד האני

איתן עתיר ליטל קלקשטיין גל. צילום ענת מוסברג,
איתן עתיר ליטל קלקשטיין גל/צילום ענת מוסברג

חובבי וויסקי כבר לא צריכים לטוס לסקוטלנד כדי לבקר במזקקה. בדרום תל-אביב, נפתחה "מילק אנד האני" - מזקקת וויסקי כחול-לבן ומרכז מבקרים. תומר גורן, מזקק ראשי ומנהל יצור ערך סיור וטעימות מהחביות. יזם ההייטק גל קלקשטיין, בעלים וממייסדי המזקקה, גולל את סיפור גיבוש קבוצת המייסדים, גיוס המימון והמעבר מחלום למציאות.

הרימו כוס וויסקי: ליטל קלקשטיין דירקטורית; איתן עתיר המנכ"ל; קרן מוססקו קריאל, מנהלת שיווק ומרכז מבקרים; דיויד סטיוארט, מאלט מאסטר ממזקקת בלוויני הסקוטית, שהגיע לביקור בישראל לרגל השקת סדרה יוקרתית ומצומצמת של בלוויני שהחמיא לאיכות.

מרוקו בתחנה

רפאלה קוסטה, נוי אור, אשר גלאי, הילה בלילטי, בר חפר, צורי לוזון. רונית מטיאס,
רפאלה קוסטה, נוי אור, אשר גלאי, הילה בלילטי, בר חפר, צורי לוזון/רונית מטיאס

אשר גלאי וצורי לוזון, בעלי ג'ויה מעבדות קוסמטיקה-מהבולטות בישראל בפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה מוצרי יופי ווטיפוח, השיקו במסעדת רג'ינה במתחם התחנה, את הסדרה המרוקאית-סדרת מוצרי שיער באווירת מימונה עם עוגיות מרוקאיות עראק פסטלים סיגרים קוסקוס תה מרוקאי. השניים סיפרו כי זהו מפעל חייהם, וכי הם מתעדים לפתוח בחודשים הקרובים מפעל חדש בהשקעה של 5 מיליון ש"ח בשאיפה למצוינות והובלה בתחום.

בקטנה

+שלמה בן-אליהו, מנכ"ל משרד החקלאות, אירח משלחת שרי חקלאות, בכירים ומומחים מ-10 מדינות החברות בקהיליה הכלכלית של מדינות מערב אפריקה, ובכירי ארגון הקהיליה הכלכלית של מדינות מערב אפריקה ECOWAS והכתיר את המפגש כהישג חשוב והזדמנות מצוינת לפתיחת ערוצים לשיתופי פעולה עתידיים בתחום המדיני והכלכלי.

+אחרי שמיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות", חתם עסקה עם אנשי יחידות השמירה נגד ציד בלתי חוקי בקניה למכירת 1,000 זוגות נעלי סקאוט שהחברה מייצרת בשווי 150 אלף שקלים, הוא מנהל מו"מ למכירת 10,000 זוגות לכוחות הביטחון של קניה בשווי 1.5 מיליון שקל.

+יגאל פסקוביץ, מנכ''ל קבוצת ''פסקוביץ', יבואנית ומשווקת דגים כשרים ובשר 'אנגוס' כשר מארגנטינה לשוק הפרטי והמוסדי, החל לשווק ירקות ללא חרקים, תולעים ושאריות חומרי הדברה. פסקוביץ' השקיע כ-5 מיליון דולר בהקמת 300 דונם חממות באקוודור ובסין לגידול הירקות. בשבועות הקרובים יחל לשווק פרחי ברוקולי, כרובית ותרד.

+ג'וש הליקמן ,מנכ"ל קרן מועדון הכדורגל מכבי תל-אביב, סייר בתחנות כיבוי אש, נפגש עם הכבאים שהשתתפו בכיבוי גל השריפות, והעניק להם כהערכה חבילות מזון. המועדון אירח כ- 50 כבאים ובני משפחותיהם במשחק של מכבי תל-אביב הפועל אשקלון.

+תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" פתחה את הסניף ה-50 בדימונה, בתרומת איש העסקים אורן שבת-לורנט ורעייתו סיון. בני ביטון, ראש העיר, אמר כי זו הפעולה המרגשת ביותר בעיר מאז ראשית כהונתו.

+היזמית ואשת העסקים שרון חן, קפצה בליווי משקיעים ושותפים למתחם חללי העבודה AYEKA שיפתח בקרוב בפלורנטין, במטרה לפקח על התקדמות הבנייה והעבודה. חן הציעה לקיים את הפגישה בבריכה-מהסממנים הבולטים של הקומפלקס.

+ חברת ספקטרוניקס אמרסון, תגמלה את עובדיה עם כרטיסי אשראי והטבות של כאל. טל לאופר, מנכ"ל החברה, ערך להם סיור במפעל המייצר מערכות גילוי וכיבוי אש מתקדמות למגזרי הצבא והביטחון, הגז והתשתיות, בארץ ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully