וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי המשביר עוקף את ההנהלה: ינהל מו"מ עם הבנקים וספקים

אמיר טייג

31.10.2002 / 11:50

שכר את שירותיה של עו"ד גלילה הורנשטיין; אם יגיע להסכם עם אחד הבנקים, יבקש צו להקפאת הליכים

לאחר שהנהלת המשביר לצרכן והוועד הממונה של הקו אופ לא הצליחו להגיע להסדר עם הבנקים וספקים של הרשת, ועד העובדים נכנס לתמונה. היום נודע כי ועד עובדי המשביר לצרכן חתם על ייפוי כוח מול עו"ד גלילה הורנשטיין, לפיו הורנשטיין תייצגם בכל הנוגע להליכים להצלת המשביר מפשיטת רגל.

בכוונת הורנשטיין להגיש בשם העובדים בקשה להקפאת הליכים על מנת למנוע מהספקים של המשביר לצרכן לבקש את פירוק הרשת מאחר שאינה עומדת בהתחייבויותיה. למעשה, בקשה כזו שתוגש בשם העובדים תעקוף את מאמצי ההנהלה, בראשות עמיקם בן צבי, להגיע בעצמה להסכם דומה עם הנושים.

הורנשטיין מתכוונת עוד היום לפנות לבנקים, לוועד הממונה, אשר מייצג את בעלי המניות בקו אופ, ואף לספקים על מנת לנסות לגבש הסכם אשר ימנע בקשות לפירוק על ידי נושי הרשת. הורנשטיין אומרת כי אם תגיע להסכם עם אחד משני הבנקים הגדולים, לאומי או פועלים, תפנה מיד לבית המשפט על מנת לבקש צו הקפאת הליכים.

להערכת הורנשטיין, המייצגת את עמדת העובדים, כל תוכנית הבראה צריכה להיעשות תחת צו הקפאת הליכים, על מנת להימנע מהסיכון שכל ספק, גם אם חובות המשביר לו הם נמוכים יחסית, יוכל להגיש בקשה לפירוק הרשת.

אתמול אמר מקור בנקאי בכיר ל-TheMarker כי בשלב הנוכחי הפסיקו הבנקים לכבד צ'קים של רשת המשביר לצרכן והם לא מתכוונים לעשות כן, אלא אם כן יתערב הוועד הממונה במו"מ שמנהל המשביר מול הבנקים. "זה בלתי נמנע שהמשביר יהפוך ללקוח מוגבל בימים הקרובים", כך אומר המקור הבנקאי.

"הוועד הממונה של הקו אופ לא פנה בעצמו לבנקים בבקשה להסדיר את החוב של המשביר. ללא פנייה של הבעלים המיוצגים על ידי הועד הממונה, לא ייתכן שום הסדר עם הבנקים", אומר המקור. "בנתיים אף אחד לא מזרים כספים למשביר ולפיכך לא יכבדו מחדש הבנקים צ'קים של הרשת", מוסיף המקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully