וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי נבחר לאיש העסקים של השנה?

11.12.2016 / 11:59

עושים עסקים, תורמים לרוח הנשית, מצטלמים סלפי בקניון-אביב, מריעים בפרמיירה של מצחיקונת, זה היה השבוע שהיה

מצדיעים לעסקים

אילנית ואבי לוי, ברוריה לקנר. רונית מטיאס,
אילנית ואבי לוי, ברוריה לקנר/רונית מטיאס

הצמרת העסקית נפגשה אמש באירוע הפתיחה של ועידת גלובס לעסקים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בתכנית: ארוחת-ערב, הופעה של שלומי שבן, וטקס הכרזת איש השנה בעסקים שהוענק לסמי סגול, שאמר שהיום הוא מתמקד בפקולטה לחקר המוח על שמו באוניברסיטת תל-אביב.

סמי וטובה סגול. רונית מטיאס,
סמי וטובה סגול/רונית מטיאס
קותי לוריא אורית בנבנשתי. רונית מטיאס,
קותי לוריא אורית בנבנשתי/רונית מטיאס
אריאלה דילייני ומוריס קהאן. רונית מטיאס,
אריאלה דילייני ומוריס קהאן/רונית מטיאס
דוד מימון, ניצה ויובל גביש. רונית מטיאס,
דוד מימון, ניצה ויובל גביש/רונית מטיאס
דורון ונורית ספיר. רונית מטיאס,
דורון ונורית ספיר/רונית מטיאס
ישראלה שטיר, אורן רווח, רוני איינשטיין. רונית מטיאס,
ישראלה שטיר, אורן רווח, רוני איינשטיין/רונית מטיאס
עינת ברקוביץ', דפנה  ג'קסון. רונית מטיאס,
עינת ברקוביץ', דפנה ג'קסון/רונית מטיאס
רייצ'ל ויצמן, משה והניה נור. רונית מטיאס,
רייצ'ל ויצמן, משה והניה נור/רונית מטיאס

רוח נשית

גיא פינס, נועה תשבי, אסתי גינזבורג, מוטי רייפ. רונית מתיאס,
גיא פינס, נועה תשבי, אסתי גינזבורג, מוטי רייפ/רונית מתיאס

החברות (וחברים) של היזם והמפיק מוטי רייפ, נשיא עמותת "רוח נשית", ויתרו בצהרי שישי על השלאף שטונדה, והתייצבו לקבלת-שבת שערך עם תמר שוורץ המנכ"לית ב"אריה לאונג' בר". השף גיא גמזו דאג לצד הקולינארי, עינת שרוף דאגה שכולם ישרפו את הקלוריות על הרחבה, ורייפ הכריז כי הכנסות האירוע (1,000 שקלים לכרטיס), לעמותה, והקמת אגודת ידידות (וידידים). עמותת "רוח נשית" פועלת לעצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות, ללא מטרות רווח, ועוזרת למאות אלפי נשים בחברה הישראלית להיחלץ ממצבי עוני וסיכון. כולן התפזרו לעת ערב מצוידות בשי איפורים של "גאיה קוסמטיקס".

דן להט, מוטי רייפ, רונית רייכמן להט ורני רהב. רונית מתיאס,
דן להט, מוטי רייפ, רונית רייכמן להט ורני רהב/רונית מתיאס
דנה לוזון ואורנה אלוביץ'. רונית מתיאס,
דנה לוזון ואורנה אלוביץ'/רונית מתיאס
מאיה זאנה, אלינור קופלר. רונית מתיאס,
מאיה זאנה, אלינור קופלר/רונית מתיאס
נועה תשבי, שחר וחן גמליאל. רונית מתיאס,
נועה תשבי, שחר וחן גמליאל/רונית מתיאס
רן שביט ועופרה לוין שביט. רונית מתיאס,
רן שביט ועופרה לוין שביט/רונית מתיאס

בעננים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקוט גאתרי ושלי לנצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, אירחה בגני-התערוכה בתל-אביב, את Microsoft Tech Summit- הכנס הטכנולוגי הבינלאומי של החברה. למעלה מ-2000 מומחי טכנולוגיה מתעשיית ההיי-טק הישראלית ומשלחות מהעולם כולל בכירי מיקרוסופט העולמית בראשות סקוט גאת'רי, סגן נשיא בכיר, האחראי על תחום הענן של החברה.

גאת'רי הציג בפני המשתתפים את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום העננים, וגאווה ישראלית ריחפה באולם כשהעלה לבמה 3 סטארט-אפים ישראלים שפיתחו אפליקציות חדישות בענן של מיקרוסופט: Etoro, Biocatch ו-Audioburst.

לנצמן, ציינה כי הכנס הוא אירוע בינלאומי 'נודד' שהתקיים עד היום ב-18 מדינות בלבד והוא אירוע הענן הגדול ביותר שהתקיים עד היום בישראל וכי הבחירה לקיים את האירוע בארץ, מעידה על מעמדנו כאחת מהמדינות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם".

סלפי בקניון

אורן רווח ויפעת אירני. שוקה כהן,
אורן רווח ויפעת אירני/שוקה כהן

חשבתם שהניידים הרגו את המצלמות, תחשבו שוב. מעצב האופנה האמריקני מייקל קורס וחברת פוג'יפילם, השיקו את MICHAEL KORS x FUJIFILM-מצלמה המחברת קריאטיביות מעולם האופנה ועולם הצילום. מדובר במצלמת פולורואיד המושקת במקביל לקולקציית תיקים חדשה של קורס. לכבוד המעמד הוקם בצמוד לחנות הדגל בקניון אביב, מיצג בהשראת ה-GLAM CAM בו הצטלמו המוזמנים 4 תמונות סלפי על רקע ני-יורק, לונדון, שאנגחאי ופריז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפעת אירני משה רוזנבלום וליאורה עופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במצטלמים: לארה רפין, מנהלת יח"צ והאירועים מייקל קורס אירופה, מזרח-תיכון ואפריקה; יחזקאל שמעוני, מנכ"ל קבוצת שמעוני-יבואני פוג'י פילם; ליאורה עופר, יו"ר עופר השקעות; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; משה רוזנלבום, משנה למנכ"ל מליסרון; יפעת ורוני אירני –בעלים משותפים קבוצת פקטורי 54 יבואני מייקל קורס ישראל.

רוני אירני ואבי לוי. שוקה כהן,
רוני אירני ואבי לוי/שוקה כהן

יש לי סקופ

פרדי אינסאז רוסלנה רודינה יואב בר. רונית מטיאס,
פרדי אינסאז רוסלנה רודינה יואב בר/רונית מטיאס

פרדי אינסאז, מבעלי רשת נעלי SCOOP, השיק במסעדת ברנז'ה שבמתחם שרונה, את Ruslana Shoes-קולקציית קפסולה ראשונה שעיצבה פרזנטורית הרשת רוסלנה רודינה, שהוצגה לצד הקולקציה השוטפת, שתיהן תימכרנה מהשבוע בחניות הרשת. אינסאז שחגג יום קודם יום הולדת 46, סיפר לרודינה שאשתו הפתיעה אותו עם כרטיסי טיסה לתאילנד לכל המשפחה שם יחגגו את הסילבסטר. רודינה סיפרה שהיא מתכננת לטוס עם 3 חברות לטיול שופינג, ואייל ישמור על יאן. בלט בהעדרו רוני אינסאז שהיה בסיור בצפון הארץ. יואב בר, שף קבוצת סיטארה היה על הצד הקולינארי.

הכל נשאר במשפחה

שלי אברהם, סיגל ונטע בר-און. רונית מטיאס,
שלי אברהם, סיגל ונטע בר-און/רונית מטיאס

סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, השיקה ב"קריפטון" בכפר הירוק, את SPRAY & DRESS-סדרה חדשנית של תחליבי גוף בתרסיס. בר-און, ביתו של ד"ר אלי פישר, הכריזה על פתיחת מבצע התרמה כלל ארצי ל"ילדים בסיכוי", במהלכו תתרום החברה 5% מסך המכירות דצמבר לעמותת "ילדים בסיכוי", בר-און סיפרה כי ד"ר פישר מלווים ותומכים 25 שנה בעמותת "ילדים בסיכוי" המעניקה סיוע ותמיכה לילדי פנימיות ולילדים חסרי עורף משפחתי. בר-און הציגה את ביתה נטע, שהחלה לעבוד בחברה וגילתה שאין לה הנחות, והיא עוברת את כל מחלקות העסק.

סופגניקינג

ניר בנש. רונית מטיאס,
ניר בנש/רונית מטיאס

ניר בנש, מנהל שיווק ברגר-קינג ישראל, לא חשב שההכרזה על הסופגניקינג תעורר כזו סערה, לכבוד חנוכה, החליטו ברשת להשיק את SufganiKing, ל-8 ימי החנוכה, אלא שההמונים צבעו על הסניף, בנש הפשיל שרוולים, התייצב בסניף הדיזינגוף-סנטר ועזר לצוות להכין המבורגר מבשר בקר צלוי על הגריל, בתוך סופגניה במקום לחמנייה קלאסית. סטיב בן-שימול, יו"ר דירקטוריון ברגר-קינג ישראל: "אנו גאים לחתום את 2016 בצעד יצירתי ברוח החג, השידוך בין שתי המנות הפופולאריות בישראל היה בלתי נמנע מבחינתנו, גיבשנו את הקונספט מזה חודשים, ולאחר מבחני טעימות קיבלנו מוצר איכותי ללא פשרות".

אנושי

הלה הדס ואבי ברססט. ספק 500
הלה הדס ואבי ברססט/ספק 500

אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה - המתמחה בהנדסת שינה, מסתובב גאה בזכות אות מגן השר למתנדבים מצטיינים על הרתמות החברה ופעילותה לעמותת "אנוש", שקיבל משר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ ולעוד 12 מתנדבים מצטיינים על פעילות התנדבותית מתמשכת. הולנדיה אימצה ב-2008 את סניף שדרות של עמותת אנוש, המסייעת למתמודדים עם בעיות נפש.

תפקיד חייה

עדי אשכנזי, בועז בן ציון מאיה דגן. אור גפן,
עדי אשכנזי, בועז בן ציון מאיה דגן/אור גפן

השחקנית מאיה דגן מוכיחה כי חלומות מתגשמים, חלומה היה לשחק את מצחיקונת ובימים אלה היא משחקת את תפקיד חייה על בימת התיאטרון הקאמרי. בפרמיירה השבוע נצפו: ליאורה עופר, נועם סמל, אבנר מכטינגר, מורן בן-ציון.

מיכל וניר ויצמן. רונית מטיאס,
מיכל וניר ויצמן/רונית מטיאס
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. רונית מטיאס,
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/רונית מטיאס

השיבה מהודו

אילן דניאל ואיה עזריאלנט. רונית מטיאס,
אילן דניאל ואיה עזריאלנט/רונית מטיאס

מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט השיקה בחנות שבבעלותה בקניון G צמרת, קו תכשיטים שהיא מייבאת מהודו. אילן דניאל, מנכ"ל הקניון, נטש את כיסא המנהלים וקפץ להתרשם מהקולקציה ולנשנש סמוסה.

גדול ביפן

אליאב גולדפריד, הדס מוזס, ירון ברלד , ירון ליכטנשטיין, יורם מוקדי. אור גפן,
שמואל שניצר, מירב כהן, טוני לוי, זאב וייס/אור גפן

אגודת הידידות ולשכת המסחר ישראל-יפן, חגגו 60 במלון דן תל-אביב, בתכנית ארוחת ערב, מופע תופים, ריקודים, קטעי אופרה, וחלוקת פרסי מצוינות בעסקים לחברות שמהוות מודל למצוינות, ופועלות בתחום המסחר בין ישראל ליפן ושלפעילותן ערך מוסף, קידום טכנולוגי או פריצת דרך משמעותית.

במשתתפים: שמואל שניצר, יו"ר ועדת הפרס; יוסי קטריבס, משנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה; יפה בן-ארי, סמנכ"לית אגף כלכלה במשרד החוץ; ליאת שחם, מנהלת סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה; סבין סגל, סמנכ"ל מכון הייצוא; רן דנאי, מנכ"ל טויוטה; ורד פרבר, מנכ"לית המכון לאסיה; יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; אלי אבידר, מנכ"ל בורסת היהלומים; רויטל לוי ומרב כהן, מייסדות ללין וארז מלכה המנכ"ל; זאב הולצמן מקרן גיזה; אלי שפירא, מנכ"ל החברה הכלכלית במשרד החוץ; עו"ד זאב וייס, יו"ר לשכת המסחר ישראל-יפן שאמר כי בשנתיים האחרונות אנו עדים לתור זהב ביחסי ישראל-יפן, במסחר כלכלה ותיירות.

בקטנה

+בכירי ענף הנדל"ן נפגשה בכנס הנדל"ן של מרכז הבנייה הישראלי באילת שיזם ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה'. שר האוצר משה כחלון נחת לארוחת בוקר והבטיח כי גם ב-2017 יהיה להם קל יותר לקבל היתרי בנייה, ובביקורת על פעילותו אמר: "אנחנו ננצח באמצעות בריתות ולא מלחמות". רולס ברך את השר על פעילותו להורדת מחירי הדירות ואמר שרואים שבאמת אכפת לו מגברת כהן מחדרה... או בעצם מאולגה . כשפגש את משפחת כוזהינוף הצטלם למזכרת והודה להם על שהגיעו לסיכום כספי עם מפונים שטח הפרויקט.

במדרימים: משה ריקובר, מנכ"ל מרכז הבניה הישראלי; רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ; אוהד לוי, מנכ"ל קבוצת נוטלי יבואנית הנס גרוהה hansgrohe – Axor בישראל; אשל ארמוני, מנכ"ל משרד השיכון; עדיאל שמרון, מנכ"ל רמ"י; דיוויד גרינפילד, חבר מועצת העיר ניו-יורק ויו"ר ועדת התכנון; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל; דרור נגל, מנכ"ל אזורים; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה ומגורים; חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן; עו"ד ענת בירן; עו"ד דודו ג'והן, שותף במשרד יעקב וינרוט. באמנותית: גורי אלפי, להקת אתניקס, עברי לידר שיארח את ברי סחרוף ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב. שיווק ד"ר פישר.

+ רונית רפאל ארחה בספא מלון ארבע העונות בניו-יורק שבניהולה, את ג'ניפר אניסטון ואיווה לנגוריה, לסדרת טיפולי פנים וגוף של מותג רונית רפאל L RAPHAEL GENEVE . לנגוריה הלכה על טיפול אוקסי ויהלומים, אניסטון בחרה בטיפול אוקסי (חמצן) עם פטריות כמהין להבהרת הפנים. בסיום רכשו השתיים אמפולות אנטי איג'ינג "פרפקשן".

+המרכז לסיוע נפגעות תקיפה מינית, יקיים ב-16-17.12, את יריד "מתלבשות על זה"- בזאר התרמה שנתי שהכנסותיו קודש לפעילות העמותה. כ-700 מעצבות ומעצבים נרתמו ותרמו פריטים שיימכרו מ-10 עד 300 שקלים. את האירוע מתפעלות מתנדבות, חניכי הצופים של שבט דן ואסירות נווה תרצה, שנרתמו למשימה עם המרכז. בין המעצבים: דורין פרנקפורט, סאקס, Anna, לי, רזילי, חגית טסה, story, מורן גינוסרspunk, אילה בר, שי לחובר כיסים, טל בק, שרה בראון, couple of, נוריתמי, אחת אחת, אלף אלף, נעמה בצלאל, ג'ק קובה, טייק א הם, ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully