וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם פיט, מנכ"ל אינוונטק לשעבר, התמנה למנכ"ל הסטארט אפ הישראלי סיגוואליו

בעז בבאי

31.10.2002 / 12:52

סיגוואליו מספקת פתרונות למפעילי סלולר בתחומי הקול, ה-SMS ושירותי המידע; פיט החליף את אלי ירדני, ששימש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה בשנת 2000



ד"ר אדם פיט, לשעבר מנכ"ל קרן ההון סיכון אינוונטק, התמנה למנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית סיגוואליו, המספקת פתרונות למפעילי סלולר בתחומי הקול, ה-SMS ושירותי המידע. פיט החליף את אלי ירדני, מייסד שותף, ששימש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה בשנת 2000.



פיט פרש באמצע ספטמבר השנה מתפקידו כמנכ"ל אינוונטק , המנהלת בחודשים האחרונים מגעים למזג לתוך פעילותה קרנות הון סיכון אחרות.



ביולי 2001 השלימה סיגוואליו גיוס של 7 מיליון דולר לפי שווי חברה של 20 מיליון דולר. בסבב הקודם, ביולי 2002, גייסה החברה סכום של 2 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הישראלית אי.איי.ג'י אוריון. לפי שווי של כ-10 מיליון דולר אחרי הכסף.



הפתרונות של החברה מאפשרים למפעילי הסלולר להציע שירותים ייחודיים בהתאמה לקהלי יעד. כמו כן, המערכת של סיגוואליו פותרת את בעיית חיוב לקוחות פריפייד (תשלום מראש) עבור שימוש בשירותי ערך מוסף כמו משלוח הודעות SMS בטלפון סלולרי וביצוע רכישות באמצעות מכשירי אינטרנט סלולר.

לחברה יש כיום 6 לקוחות, בהם מפעילות הסלולר הישראליות פלאפון ופרטנר. וכן שלושה מפעילים נוספים באזרביג'אן, אינדונזיה ואפריקה.



החברה מרמת גן הוקמה במאי 2000 על ידי ירדני ויובל מירון, עובדים בחברת פלאפון לשעבר. ירדני שימש כמנהל אגף מיתוג וטכנולוגיות חדשות בפלאפון. מירון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, ניהל את מחלקת יישומים וטכנולוגיות חדשות בפלאפון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully