וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב נוסף במלחמה בתוך משפחת דנקנר: האחים מנסים להדיח את דוד דנקנר מדירקטוריון כרמל כימיקלים

אמיר הלמר

31.10.2002 / 14:10

דוד דנקנר טוען כי הדנקנרים מבקשים להביא לפיטוריו מטעמים זרים, ולהתנקם בכך בלאה דנקנר עקב נסיונותיה לטרפד את מהלך הרה ארגון בקבוצה ולהפעיל עליה לחצים



בית המשפט המחוזי בתל אביב נעתר היום לבקשתו של ד"ר דוד דנקנר, יו"ר חברת כרמל כימיקלים, חברה פרטית בבעלות משפחת דנקנר והוציא צו המונע כינוסה של ישיבת דירקטוריון של החברה שנועדה להתקיים היום ואשר על סדר יומה דרישה לפטר את דנקנר ואת מנכ"ל החברה. ביהמ"ש נעתר לבקשה לאחר שבבוקר דחה כבר בקשה זהה שהגיש דנקנר בטענה שהוא השתהה בבקשתה.



דנקנר טוען באמצעות עו"ד יוסי אשכנזי ואבינעם כהן ממשרד ויינרוט כי רק לפני שבועיים חתמו נציגי כל המשפחה ובהם שמואל דנקנר, יצחק דנקנר, לאה דנקנר, אברהם דנקנר וצבי מור, על הסכם לפיו דוד דנקנר ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון החברה עד 2004. צבי מור חתנה של יונה ג'יאנו אשר היתה אחותם של הדנקנרים והיא ובעלה הלכו לעולמם. לטענתו של דוד דנקנר, בטרם יבשה הדיו על ההסכם, מנסים כעת שמואל דנקנר וצבי מור בטענת שווא של חוסר התאמה לתפקיד להדיח אותו מכהונתו.



דנקנר טוען כי החלטת יתר בתי האב של הדנקנרים לכנס את הישיבה כדי להביא לפיטוריו היא מטעמים זרים ופסולים, ובהם ניסיון לנצל את קרבתו לאחותו לאה דנקנר, ולנקום בה על פעולות שנקטה בקשר למניותיה בחברות אחרות ולהפעיל עליה לחצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully