וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים למציאות: סמסונג SUHD, כמו שמעולם שלא ראיתם

15.12.2016 / 15:03

תופעה: צופי הטלוויזיה בעולם עוברים לטלוויזיות עם מסכי הדור החדש של SAMSUNG נטולי הצריבה האופיינית לטלוויזיות בטכנולוגיות אחרות. את שלל היתרונות הנוספים של מסכי SUHD הם מקבלים באותה חבילה. סיפורה של פריצת דרך טכנולוגית

סמסונג.
סמסונג

כבר קרה לכם שנרדמתם מול הטלוויזיה וכאשר התעוררתם גיליתם כי על המסך צרוב לנצח הסמל של הערוץ האחרון בו צפיתם? התופעה של צריבת מסך הטלוויזיה מוכרת (עדיין) לרבים להם יש טלוויזיות עם מסכי פלזמה, אולם באחרונה תופעה זו חזרה להופיע בטכנולוגיות אחרות להצגת תמונה.

אבל הפתרון כבר כאן: במסכי SUHD המתקדמים של טלוויזיות סמסונג אין חומרים שיכולים להיצרב. יש רק אור ותופעת הצריבה פשוט אינה קיימת. במילים אחרות, אתם יכולים לצפות בלי כוננות צריבות ולהירדם בשקט בלי לשלם מחיר של תמונה לא נקייה. טלוויזיות SUHD המהפכניות בנויות בטכנולוגיות מתקדמות שמייתרות את תופעת הצריבה. התוצאה: התמונה נקייה, מושלמת. וזאת רק ההתחלה.

העתיד כבר בסלון שלכם: כל הדרך ממהפכת הפלזמה למסכי SUHD

יש לתת את הכבוד למסכי הפלזמה הוותיקים שפתחו בפנינו עידן חדש של צפייה בטלוויזיה, עם מסכים גדולים, דקים יותר ואלגנטיים, שהחליפו את המסכים המגושמים עם הנורות הענקיות. מהפכת הפלזמה הביאה גם פריצת דרך טכנולוגית וגם בשורה עיצובית. הטלוויזיות העצומות של פעם, שהכריחו אותנו לשים בסלון פריטי ריהוט כבדים, פינו את מקומן לטלוויזיות מודרניות לתקופתן, שטוחות, שאפשר להציב גם כקישוט נאה או לתלות כתמונה.

טלוויזיות LCD ו-LED– הדורות שאחרי הפלזמה - הביאו שיפור עצום באיכות התמונה ובחוויית הצפייה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יותר. רבים חשבו שהגענו לשיא, שאי אפשר יותר. אבל סמסונג, שמובילה כבר מספר עשורים את תעשיית הטלוויזיות העולמית, הציגה את מסכי ה-SUHD פורצי הדרך וחוללה פעם נוספת מהפכה דרמטית בחוויית הצפייה. שיא חדש.

כאמור, מסכי SUHD שמים סוף לתופעת הצריבה של רכיבי תמונה על המסך, אבל זהו רק חידוש אחד בשורה ארוכה של שכלולים פורצי דרך בטלוויזיות SUHD.

הטכנולוגיה של טלוויזיות SUHD: על קוואנטום דוט ועל פי 64 צבעים

הטלוויזיות החדשות של סמסונג, עם מסכי SUHD, מציגות לראשונה תמונה סופר-איכותית עם כמות צבעים גדולה פי 64. רשמתם? פי 64 צבעים בטלוויזיה. הסטנדרט החדש הזה מדבר כבר על חישוב של 1,024 צבעים בחזקת 3. מה זה אומר? יכולת לראות למעלה ממיליארד גוונים שלא ראינו בעבר. כדאי להבין, מדובר באינספור צירופים שהעין פשוט חוגגת.

פריצת הדרך הצבעונית היא תוצאה של פריצת דרך טכנולוגית שחוללו מדעני ומהנדסי סמסונג - הם יצרו לראשונה ננו-קריסטלים (Nano Crystals), גבישים קריסטליים ממש ממש זעירים, עד כדי בלתי נתפשים בזעירותם, שאפשר ליצור מהם שכבת ציפוי עם אפקט פיזיקלי מעניין: שכבת הננו-קריסטלים, הייחודית של סמסונג, מגדילה את תחום מרחב הצבע. באנגלית: Quantum Dot. בעברית: תמונה חדה, מדויקת ועשירה יותר מאי פעם. בכל זאת, פי 64 צבעים.

חידוש טכנולוגי נוסף בטלוויזיות סמסונג SUHD הוא מנגנון Peak Illuminator שמביא שתי בשורות לצופי הטלוויזיה: ראשית, בהירות וחדות אופטימליות בכל התרחשות, ושנית התאמה לתוכן שצולם בטכנולוגיות HDR מתקדמות המספקות תמונה עמוקה ומציאותית יותר. ממש כמו סרטי הקולנוע בסטנדרט של הוליווד.

נתון משכנע במיוחד במסכי SUHD של סמסונג הבהירות היא ברמה של HDR 1000 תחום דינמי רחב בבהירות מציאותית של 1000 CDM2, לעומת CDM2 400 במסכים אחרים.

בטלוויזיות סמסונג SUHD מוטמעות כל טכנולוגיות התצוגה והשבחת תמונה המתקדמות ביותר של הקונצרן הדינמי, כמו UHD Upscaling המספק, שימו לב, פי 10 יותר עומק לצבע השחור, טכנולוגיית UHD Dimming לתאורת מסך חכמה באמצעות ניהול מדויק של התאורה באזורי התמונה, ומעבד Remastering Engine שפותח בשיתוף עם אולפני הסרטים הגדולים בעולם ליצירת תמונה מציאותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סמסונג.
סמסונג

סמסונג מובילה גם בתוכן

מעבר להיותה מובילה טכנולוגית עולמית, סמסונג מובילה היום גם את שוק התוכן, עם מגוון אפליקציות גלובליות ומקומיות, המאפשרות ליהנות מתוכן עשיר, מגוון ואיכותי.

לקוחות סמסונג נהנים היום ממגוון רחב של אפליקציות סרטים, סדרות, ספורט, משחקים, בשפות שונות ועוד, המיועדות לכל גיל, עם תכנים המותאמים לילדים ומבוגרים.

סמסונג מאפשרת ליהנות גם מחוויית צפייה יוצאת דופן - ניתן לצפות גם בתכני Full HD, 4K ו-HDR באמצעות אפליקציית NETFLIX ועוד מגוון אפליקציות התומכות ברזולוציה מתקדמת.

הנה טעימה מכמה אפליקציות שעלו לאחרונה במכשירי סמסונג:

- אפליקציית ספורט1: אפליקציית ספורט הכוללת תקצירים של מבחר הליגות הטובות בעולם (כדורגל, כדורסל ועוד).

- אפליקציית ONE TV: אפליקציית ספורט הכוללת שידורי LIVE ותקצירים, כולל תוכניות הספורט המובילות בישראל.

- אפליקציית ECO99FM: תחנת הרדיו המובילה בישראל, כולל האזנה בלייב לשידורי התחנה, ארכיון של תוכנית הבוקר של טל ואביעד ומגוון רצועות מוסיקה לכל מצב רוח.

- מגוון אפליקציות המיועדות לקהל הרוסי.

לקוחות סמסונג נהנים היום מהשילוב הנחשק בין טכנולוגיה סופר מתקדמת, לשפע עצום של תכנים מרתקים לכל גיל וטעם.

לצפייה במגוון הדגמים של סמסונג לחצו כאן

סמסונג.
סמסונג
כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully