וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה עשו עומרי בן-נתן, קסניה טרנטול ושי מיקה?

רונית מטיאס

18.12.2016 / 13:22

צבי נטע מתרחב, משפחת אירני חוגגת, גידי מרק ויורם טיץ' משיקים'

הרעות

עוזי לנדאו, תמי חיימובסקי, ראלי סמית, דב אלבוקרק. רונית מטיאס,
עוזי לנדאו, תמי חיימובסקי, ראלי סמית, דב אלבוקרק/רונית מטיאס

ב"רידינג 3", נערך ערב ההתרמה השנתי של עמותת 'רעות' שהכנסותיו למרכז הרפואי שיקומי רעות תל-אביב. תמר איש-שלום, מגישת המהדורה המרכזית בערוץ 10 אמרה כי תשמח להנחות גם בשנה הבאה, בתקווה שיתנו לה חופש. קרן פלס והלהקה, סחפו את הקהל בהופעה. באירוע צוין אירוע ההתרמה השנתי שערכה 'רעות' במלון סנט-ריג'ס בניו-יורק בהשתתפות ידידי 'רעות' בארה"ב, ביניהם דני קליין, קונסול ישראל בניו-יורק והסנטור ג'ו ליברמן ורעייתו הדסה. במהלך האירוע בתל אביב גויסו כ-800 אלף שקל לפיתוח מכון הכאב ברעות תל אביב.

שרו עם פלס: ד"ר עוזי לנדאו יו"ר עמותת רעות; תמי חיימובסקי, סגנית יו"ר העמותה; ד"ר דב אלבוקרק, מנהל המרכז הרפואי שיקומי רעות; עו"ד צבי פירון, יו"ר חוג הידידים; אלכס יעקבי, מנכ"ל העמותה; מרים פרנקל, סמנכ"לית העמותה; אורית בנבנשתי, מבעלי תיגבור; ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

התגלית

יורם טיץ, יפעת אורון, יגאל ברקת וגידי מרק. ג'יקוב רוס,
יורם טיץ, יפעת אורון, יגאל ברקת וגידי מרק/ג'יקוב רוס

מרכז היזמות של פרויקט תגלית בשיתוף הבורסה לניירות ערך השיקו בבניין הבורסה בת"א את הפעילות ל-2017. במרכז מוצגים הישגיה הגדולים של ישראל במגוון תחומים כמו יזמות, חדשנות וטכנולוגיה.

במשיקים: גידי מרק, מנכ"ל תגלית; יורם טיץ', מנהל ושותף בארנסט אנד יאנג; יפעת אורון, מנכ"לית לאומי טק; סיימון ליטסין, (SANDISCK; יגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק בורסה לנ"יע; היזם גיל דבורה; טובה דורפמן, מנהלת קרן שטיינהרט בישראל; דיוויד גאפל, מנהל קרן שוסטרמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נטע מתרחב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רולנד שאכט, צבי נטע ורומן סיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבי נטע, יו"ר מכשירי תנועה ומשאיות; רונלד שאכט, סגן נשיא MAN אירופה; ורומן סיט מנהל מכירות MAN אירופה, נפגשו במתחם מעיין שורק בראשל"צ לרגל ההחלטה להקים מרכז פעילות ארצי של MAN בישראל. המרכז יפתח בהשקעה של כ-90 מיליון שקל (מתוכם 50 מיליון שקל שווי הקרקע שנרכשה לפני מספר שנים) ויכלול מרכז שירות, תצוגה ומכירה למשאיות ולאוטובוסים ועוד.

נטע ציין שההחלטה להקים מרכז פעילות חדש גדול פי-3 מהמרכז הקיים, נובעת מהגדלת מערך השיווק והמכירות של MAN בישראל המצריך הגדלה ושיפור יכולות השירות. לאחרונה מכרה "מכשירי תנועה ומשאיות" את הזיכיון של מותג הרכב הכבד MAN ל"דלק מוטורס" תמורת 120 מיליון שקל וזאת לאחר 5 שנים שהמותג היה בבעלותה.

ארמני בקניון

אילנית ואבי לוי, כרמית ומיקי נעימי. רונית מטיאס,
אילנית ואבי לוי, כרמית ומיקי נעימי/רונית מטיאס

אם קניון רמת-אביב היה אוניה, הוא היה טובע על צידו, שעה שמאות מוזמנים גדשו את חנות "ארמני אקסצ'יינג' הנמצאת בחלקו המזרחי. הגשם השוטף והרוחות לא השאירו איש בבית וכולם נהנו מקוקטייל של מסעדת אלברט, הנחה מיוחדת של 50% ומפגש עם הדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה, שהגיעה לאירוע ופגשה את יפעת ורוני אירני, מבעלי רשת פקטורי; דור ותומר אירני, הבנים הצעירים של הבעלים ומממשיכי הדרך; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; דוד בן-משה, מנכ"ל הקניון שסייר בקניון עם משה רוזנבלם, מנכ"ל קניוני עופר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוד בן משה ומשה רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלומית מלכה ותומר אירני. שוקה כהן,
שלומית מלכה ותומר אירני/שוקה כהן
קסניה טרנטול, עומרי ושי מיקה. רונית מטיאס,
קסניה טרנטול, עומרי ושי מיקה/רונית מטיאס

ההבטחה

ניצן גרודה, שרון אילון, אסף דקל. רונית מטיאס,
לירןן גרודה, שרון אילון, אסף דקל/רונית מטיאס

שרון אילון, שגרירת מותג הטיפוח ' Promise ערכה בביתה ארוחת ערב לרגל השקת קרם עיניים רב תועלתי של המותג, אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים שהקים את החברה, סיפר כי כבנו של צבי דקל, מייסד חברת הקוסמטיקה המקצועית הבינלאומית HL , הוא גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים לקוסמטיקאיות ולרופאים. אילון החליטה לחבר את האירוע לגסטרונומיה, וערכה ארוחת טעמים ומרקמים עם השף לירן גרודה, אותו הכירה כשאכלה ריזוטו שהכין שלדבריה היה מהטובים שאכלה, המוזמנים נהנו משלל מטעמים ביניהם הריזוטו המפורסם.

הקאמבק

רונן יחזקאל  וסמדר בר. שוקה כהן,
רונן יחזקאל וסמדר בר/שוקה כהן

רונן יחזקאל, מנכ"ל ערד טקסטיל (מגבות ערד), מספקיות הטקסטיל הגדולות בישראל, השיק במלון NYX בתל-אביב, את חזרתה של ערד טקסטיל לשוק הקמעונאי והתחלת עבודה עם הצרכן הסופי, וחשף את קו החורף היוקרתי ל-2017 שכולל מגוון מצעים, מגבות וחלוקי קטיפה. יחזקאל סיפר על היסטוריה של החברה הקיימת למעלה מ-40 שנה, ונחשבת מספקיות הטקסטיל הגדולות בישראל למגבות, מצעים וחלוקי רחצה לשוק המוסדי, כשעיקר פעילותה הוא בשיווק תוצרתה לבתי מלון יוקרתיים בארה"ב, אירופה וישראל. בימים אלה החלה משווקת מוצריה לשוק הקמעונאי ועושה זאת לראשונה גם בזירת מסחר אינטרנטית, באתר הבית החדש.

בניחוח קינמון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי אקרמן, יונתן רושפלד, רובינסון בראון ומיקי אקרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסתי ומיקי אקרמן, בעלים משותפים אקרמן משקאות, ערכו ארוחת-ערב לכבוד רובינסון בראון, מבעלי "בראון פורמן" - מתאגידי האלכוהול הגדולים בעולם, יצרני ג'ק דניאלס, פינלנדיה, הרדורה, שהגיע לישראל להשקת ג'ק דניאלס טנסי פייר בניחוח קינמון. כ-20 בעלי מסעדות וברים נהנו מארוחה של השף יונתן רושפלד, קוקטיילים של סושיאל-קלאב ולהקה שניגנה פולקלור אמריקני. בראון סיפר שההחלטה להשיק את טנסי פייר בשוק הישראלי, נובעת מההצלחה הגדולה של ג'ק דבש בישראל, שרשם צמיחה של מעל 50% בשנה האחרונה, ומעיד שישראל היא מדינה המאמצת חדשנויות.

המאסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טום אביב אילן עזרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאסטר שף החדש טום אביב, התייצב באולם התצוגה של מילניום מרקטינג, יבואנית מותג ARCOSTEEL בישראל, כדי לבחור כלי מטבח ואביזרי בישול שיעזרו לו להתחיל את דרכו המקצועית. אביב סיפר כי החליט שחוץ מעסקי הנדל"ן המשפחתיים, החליט להתמקצע בתחום האהוב עליו גילה כי הוא מתכנן לפתוח בעתיד הלא רחוק חלל ייעודי בו יעביר סדנאות בישול ויחלוק סודות מעולם המטבח. מותג ARCOSTEEL התגייסו למשימה וישתפו פעולה בסדנאות עתידיות שיועברו בסניפי הרשת. המטבח.

הבשלנית

עופר פלדמן, פנינה רוזנבלום ונעמי הורוביץ. ליאור משה,
עופר פלדמן, פנינה רוזנבלום ונעמי הורוביץ/ליאור משה

פנינה רוזנבלום השיקה בסטודיו לבישול בן-אביגדור בת"א מוצרים חדשים בסדרת מוצרי הבריאות שלה "בריא מהטבע". על ההפקה החברה אירית רחמים ובטועמים רמי לוי וביתו יפית; יועץ התקשורת אבי בניהו; נעמי הורוביץ; עופר פלדמן, מנכ"ל קנדה ישראל; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם; שרית יוחננוף, מבעלי רשת יוחננוף. רוזנבלום חבשה כובע שף והכינה עוף וקינואה.

בוקר אומנותי

ראלי סמית, ליאורה אשר, ליהי אשר אברהם, קארן גילרמן, אסנת צימרמן, דרי צורי. רונית מטיאס,
ראלי סמית, ליאורה אשר, ליהי אשר אברהם, קארן גילרמן, אסנת צימרמן, דרי צורי/רונית מטיאס

הגשם והפסקות החשמל לא עצרו ביום שישי מאות נשים להגיע לביתה של המעצבת הרב תחומית ליהי אשר באבן-יהודה, שפתחה את ביתה ליצירה ישראלית כחול לבן. מלבד עיצוביה, נתנה אשר במה למעצבות ישראליות צעירות שמכרו את עיצוביהן.

חברים ושותפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנה ארונוב ויניב סודאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יניר סודאי ועידן שמואל, בעלי רשת I-OPTIC , פתחו את הסניף השישי של הרשת בקניון-איילון בהשקעה של מיליון שקל. השניים סיפרו כי הם חברי ילדות, מה שמסביר את סוד ההצלחה השותפות העסקית ביניהם שנולדה ב-2003, כשסיימו לימודים אקדמאיים בתחום האופטיקה והחליטו לפתוח רשת חנויות אופטיקה, ברמת-גן, פתח-תקווה, הרצליה, תל-אביב, וסניף הדגל בקניון רמת-אביב. בפברואר יפתחו את הסניף השביעי בקניון גינדי TLV שבמתחם השוק הסיטונאי.

בקטנה

+אבנר גורן, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס, העביר שיעור להורי ותלמידי כיתות ח בתיכון תמר אריאל בנתניה במסגרת התנדבות בעמותת שיעור אחר. עובדי החברה ימשיכו להעביר במהלך השנה שיעורים מעוררי השראה.

+רני כהן, מנהל המחלקה המקצועית בחטיבת האלכוהול של טמפו, ומורן שינדלר, מנהלת המותג, ארחו את שופטי תחרות הקוקטיילים של ג'ין BEEFEATER שהגיעו במיוחד מחו"ל.

+בטקס פרסי נאס"א 2016 שנערך באולם ''ווטר סטופ'' במנהטן ניו-יורק, קיבל ג'ון סמרוי פרס על פיתוח ה''Mifold''-מושב לילדים לרכב (לגילאי 4-8) מתקפל נייד, שגודלו קטן פי-10 מהבוסטרים המשווקים בשוק ומשקלו 700 גרם. בתחרות התחרו 1,200 חברות ויזמים מ-60 מדינות, נאס"א מחלקת מדי שנה 7 פרסים בתחומים שונים. שיווקו של המוצר החל לפני 6 חודשים ועד כה נמכרו כ-45,000 מוצרים ב-92 מדינות בעולם, ביניהן ערב הסעודית, עירק, בחריין, דובאי, ולאחרונה גם קרן ההשקעות ''Sweet apital'' שבבעלות המייסדים של חברת ''King Digital Entertainment'' (הבעלים של קנדי קראש) השקיעו במיזם של חב' ''Mifold'' 1.5 מיליון דולר.

+בר ברוך נהג המרוצים של למבורגיני, שהצטרף לעמותת אור-ירוק, הרצה לתלמידי בית-ספר רימונים לחינוך מיוחד בעפולה על נהיגה בטוחה כשהמטרה היא לחבר אותם דרך נקודת מבט של נהג מרוצים בן גילם. ברוך הנוהג למעלה מעשור על המכוניות המהירות בעולם, הסביר לנערים על השונות בין נהיגה במסלול מרוצים לנהיגה בכביש והחשיבות שיש להכרת יכולות הרכב ומגבלותיו של הנהג לנהיגה בטוחה

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully