וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד המעצבים של שנקר חוזר לקניון אילון

21.12.2016 / 9:32

בתאריך 25 בדצמבר יתקיים בפעם השניה יריד Made in shenkar בקניון אילון כחלק מהרצון להפיץ את בשורת העיצוב הישראלי. מה מחכה לכם שם?

בתאריך 25.12.16 יתקיים יריד "Made in shenkar" עם חברי קבוצת Younique, בקניון איילון. קבוצת הסטודנטים אשר הוקמה על ידי אגודת הסטודנטים של שנקר, מונה למעלה מ-70 סטודנטים, היוצרים אומנות ועיצוב ישראלי במיטבם.

עם התרחבות הקבוצה נפתח מיזם ירידי "Made in Shenkar" שהוקם במטרה לשמש במה ייחודית ומעניינת להצגת יצירות הסטודנטים, קידום יוצרים מוכשרים בתחילת דרכם וכן לאפשר לציבור חשיפה לעיצוב ישראלי.

אלינור לב טוב, תקשורת חזותית

מחברות מעצבות - שנקר. אלינור לב ארי,
מחברות מאוירות/אלינור לב ארי

"מאז ומתמיד הייתי חובבת של מוצרי נייר. באמצע השנה השנייה ללימודיי במחלקה לתקשות חזותית השתתפתי בקורס "כריכה ידנית". אחרי שלמדתי את השיטה, החלטתי שאני מחברת בין שתי האהבות הגדולות שלי - איור ומוצרי נייר.
יצרתי שלל מחברות בגדלים שונים, הנכרכים בשיטה ידנית ומסורתית ומקושטות באיוריים ידניים שלי. היה לי חשוב לפנות לקהלי יעד שונים. לכן, כולם יכולים למצוא אצלי את המחברת המושלמת בשבילם".

פאולה אפלבאום, המחלקה לעיצוב תכשיטים

מכללת שנקר - תכשיט של פאולה אפלבאום. פאולה אפלבאום,
תליון של פאולה אפלבאום/פאולה אפלבאום

"שמי פאולה ואני סטודנטית שנה ד' במחלקה לעיצוב תכשיטים. כיום מתגוררת בתל אביב. אני שואבת השראה מארכיטקטורה, טקסטיל ועולם האופנה, תוך התבוננות בפרטים הקטנים בחיי היומיום. בעיצוביי אני משלבת כסף, פליז וזהב בטכניקות קלאסיות בצורפות, וחיבורם לחומרים זמינים כמו עץ, בד ופלסטיק".

עטר טל - שזירת פרחים מכללת שנקר. עטר טל,
הפקות אופנה ותכשיטי פרחי משי/עטר טל

עטר טל, לתקשורת חזותית

"קוראים לי עטר טל, בת 26 ממזכרת בתיה, כיום מרמת גן.
אני לומדת במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, שנה ג'. תמיד נמשכתי לצמחים ולפרחים ורוב הפרויקטים שלי עסקו או שאבו השראה מאלמנטים מהטבע.

"לפני כשנה, במטרה להתעסק במשהו שמעניין אותי (ולהפסיק למלצר) מצאתי את השילוב בין האהבה שלי לעיצוב ולפרחים, והקמתי עסק לשזירת פרחים. אני ואחותי עושות כל דבר שקשור לפרחים: עיצוב אירועים, עמדת שזירה בחתונות, הפקות אופנה ותכשיטי פרחי משי מפרחי בד איכותיים.

חווית פתיחת עסק עצמאי, הבנת המותג לעמקו, עיצוב התדמית והחוויה הכוללת ללא ספק תרמו ללימודי ואני בטוחה שבזכות זה היום אני מצליחה לראות תמונה רחבה ומפורטת יותר בכל פרויקט אליו אני ניגשת. במכירה הקרובה אמכור מגוון רחב של תכשיטי פרחי משי וצנצנות פרחים לחג".

מכללת שנקר - אשרי הרוש מעצב אופנה. אשרי הרוש,
עבודות פירוק והרכבה מחדש לכדי יריעה טקסטיל מעוצבת/אשרי הרוש

שמי אשרי הרוש, בן 26, מחולון, סטודנט שנה ב' במחלקה לעיצוב טקסטיל. אני בעל מותג האופנה "זנדגי", המציע פרטי אופנה ייחודיים המיוצרים מבדים איכותיים מאוד, ומחומרים ממוחזרים. אני נוהג לעבוד עם חומרים כמו פלסטיק, מתכת, וגומי, עבודות פירוק והרכבה מחדש לכדי יריעה טקסטיל מעוצבת. כל הפריטים מעוצבים כך שיהיה ניתן להשתמש בהם מחדש למוצרים אחרים ולא רק למשהו אחד, כלומר, בחיבור ותפירה נכונים אותם יריעות טקסטיל יכולות לשמש למספר פריטים שונים".

אופיר אבגי, המחלקה לעיצוב אופנה

אופיר אבגי - עיצוב אופנה שנקר. אופיר אבגי,
קווים נקיים עם אלמנטים ספורטיביים/אופיר אבגי

"שמי אופיר איבגי, סטודנט שנה ד' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. במכירה הקרובה אציג במכירה את קולקציית סתיו 2017 ולצידה פריטים מקולקציות קודמות בהנחות שוות. הקולקציה מעוצבת בקווים נקיים עם אלמנטים ספורטיביים. צבעוניות מונוכרומטית של שחור, לבן, אפור ומעט כחול.
בקולקציה ניתן דגש על איכות החומרים, ועשיתי שימוש רב בבדי פשתן מסוגים שונים. בחלק גדול מהפריטים משלובים סוגים שונים של הדפסים, שגם הם פרי יצירתי בעבודת יד".

בר שלי ועטר טל - מעצבים בשנקר. באדיבות עטר טל ובר שלי, מערכת וואלה!
סטים של מעטפות שמקופלות ידנית/מערכת וואלה!, באדיבות עטר טל ובר שלי

בר שלי, המחלקה לתקשורת חזותית

"שמי בר שלי, בן 25 מרמת גן, לומד בשנה השלישית במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. אני מאייר בעט בעובי 0.1מ"מ אלמנטים מהטבע והופך אותם לתמונות ממסוגרות, כרטיסי ברכה, כריכות למחברות ומגנטים. בנוסף, אני וחברתי ללימודים, עטר טל, מכינים סטים של מעטפות שמקופלות ידנית בכל מיני גדלים מניירות ממוחזרים מיוחדים שאגרנו במהלך השנים. אנחנו מתאימים לכל מעטפה מיוחדת כרטיס נייר צבעוני שישלים את המראה המיוחד של המעטפה".

הילה כהן, המחלקה לעיצוב אופנה

הילה כהן - מעצבת אופנה בשנקר. הילה כהן, מערכת וואלה!
ציור בנקודות עם עט רפידוגרף/מערכת וואלה!, הילה כהן

"שמי הילה כהן, בת 24 מראשון לציון, סטודנטית שנה ב' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. אני מאיירת, מעצבת ומציירת בטכניקת פוינטליזם מודרני, זהו ציור בנקודות עם עט רפידוגרף. מהאיורים אני יוצרת הדפסים שונים ומעצבת ארנקים, קלמרים וחולצות טי שירט שונות".

אלווין שלמייב, המחלקה לאמנות רב תחומית

אלווין שלמייב - סטודנט בשנקר. אלווין שלמייב, מערכת וואלה!
ציור בעבודת יד/מערכת וואלה!, אלווין שלמייב

"שמי אלווין שלמייב, בן 24 מתל אביב. סטודנט שנה ב' במחלקה לאמנות רב תחומית בשנקר. אני מצייר ומצלם וביריד הקרוב אמכור איורים יחודיים וחולצות בטכניקת dotwork, שכוללת ציור בעבודת יד, עם דיו".

רום ונמרוד סטודנטים בשנקר. רום ונמרוד, מערכת וואלה!
טכנולוגית ליצירת כלים שימושיים מחומרים טבעיים/מערכת וואלה!, רום ונמרוד

רום ונמרוד, קבוצת רכס

רום ונמרוד הם שני סטודנטים מקבוצת רכס, קבוצת אמנות היוצרת עבודות רב-תחומיות בחלל ובזמן, המשלבות טכנולוגיה, טבע ומיצגים בהשתתפות קהל.
Lightrails - הוא פרויקט נסיוני שמטרתו להציע אינטרפרטציה עכשווית, טכנולוגית ליצירת כלים שימושיים מחומרים טבעיים גולמיים. במסגרת הפרויקט, עצים שנשכחו ביער מטופלים בעזרת חומרים סינטתיים וטכנולוגיה ליצירת מנורות הנושאות אוירה עתיקה ועתידנית גם יחד כדי להזכיר לנו מאין באנו וגם להראות לנו לאן אנחנו הולכים.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully