וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי עשה כבוד לנכי צה"ל בחנוכה?

רונית מטיאס

25.12.2016 / 13:23

ראש הממשלה בנימין נתניהו מדליק, ליאורה עופר חוגגת יום הולדת, חברות מעגל נשים תורמות, גיא שסטוביץ ויובל סמואל חוברים

חנוכה בחווה

מורן מזוז, יאיר ואורה שני, אמציה פרסטנהיים, בנימין נתניהו. צילום -אורן יזרעאל,
מורן מזוז, יאיר ואורה שני, אמציה פרסטנהיים, בנימין נתניהו/צילום -אורן יזרעאל

אורה ויאיר שני, ההורים המאמצים של מחלקת שיקום חבלות מוח בבית החולים לוינשטיין, ערכו זו השנה ה-35 בשיתוף ביה"ח לוינשטיין וארגון נכי צה"ל, ערב הצדעה לפצועי צה"ל, נפגעי טרור, כוחות הביטחון וותיקי בית החולים לוינשטיין. הערב שנערך בחוות רונית כלל נאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טקס הדלקת נרות עם אמציה פרסטנהיים - לוחם בפלחה"ן צנחנים שנפצע במהלך צוק איתן בקרב בו נהרגו 4 מחבריו ממטען צד בחאן-יונס. פרסנהיים היה הלוחם הראשון ממבצע צוק איתן שהגיע ללוינשטיין ושוקם במחלקה לשיקום אורתופדי.

יאיר שני ופרופ' עמירם כ"ץ, מנהל ביה"ח לוינשטיין ברכו, והוקרן סרט על מסע השיקום של אופיר כהן-חובש בגדוד 53 של חטיבת השריון 188, שנפצע בצוק איתן בראשו מנפילת פצמ"ר ומשתקם עד היום. אחרי ארוחת ערב, מורן מזוז, טל סונדק וסי היימן שרו ושימחו.

חגיגה כפולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רינת קליין, דרי שי, רון אילון וחיים סלוצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים סלוצקי ודרי שי, מבעלי סלוצקי אפיקי תקשורת, רינת קליין, ורון אילון מנכ"ל YES , נפגשו ביום שישי בסינמה סיטי גלילות לחגיגה כפולה, הקרנת בכורה לסדרה "ראש גדול" שתעלה בערוץ הילדים החדש yes kidZ , ועליית הערוץ כחלק מהשת"פ בין סלוצקי ל-YES בגזרת הילדים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

חגיגה במעגל

שני פינקוס, גלית שרבט רחלי סלע. צילום רונית מטיאס,
שני פינקוס, גלית שרבט רחלי סלע/צילום רונית מטיאס

חברות מעגל נשים כפר-סבא חגגו מסיבת חנוכה ב"אימג'ין" בהרצליה-פיתוח. בין ריקודים ונישנושים, נערך מופע דראג של סוזי בום, שכלל טקס הדלקת נרות. הכנסות הערב לילדים בסיכון ואוכלוסיות נזקקות.

בתורמים: שני פינקוס, נשיאת מעגל נשים הארצית; עו"ד שרון טייץ, נשיאת מעגל נשים העולמית לשעבר; גיסתה יעל טייץ, יבואנית טקסטיל; אירית ואלי לביא; היהלומנית טלי ורדי; גלית שרבט, דוברת מעגל נשים.

קדס לדגל

משה זילברשטיין ארז זילברשטיין. רונית מטיאס,
משה זילברשטיין ארז זילברשטיין/רונית מטיאס

משה זילברשטיין, בעלים ומנכ"ל חברת לירם שבבעלותה הזיכיון הבלעדי של מותג KEDS בישראל; ארז זילברשטיין, משנה למנכ"ל; ואיתי חסון, מנהל הרשת, השיקו בסוף השבוע חנות דגל חדשה למותג KEDS נשים בקניון עזריאלי גבעתיים, היחידה בה ניתן למצוא את קולקציית הבגדים (למעט האתר). החנות נפתחה בהשקעה של כ-600,000 שקל והיא עוצבה בהתאמה מלאה לקונספט החברה הבינלאומי על-ידי האדריכל אריק לוי.

הקרימינולוגים

גילי בר דוד, עדה תומר, שולה לבנטל. צילום רונית מטיאס,
גילי בר דוד, עדה תומר, שולה לבנטל/צילום רונית מטיאס

עדה תומר, ארחה בביתה של חברתה שולה לבנטל שבמגדל W, את גילי בן-דוד, קרימינולוגית, מפקחת, ופרופיאלרית בשרות בתי סוהר, שהרצתה על "הפשע המאורגן". המוזמנים נהנו מקוקטייל, הרצאה, ולקינוח קובי אושרת, בן זוגה של עדה על הפסנתר שליווה את יובל כספין.

החגיגה של עופר

עמוס תמם, נועם סמל, מיה דגן, צדי צרפתי. רונית מטיאס,
עמוס תמם, נועם סמל, מיה דגן, צדי צרפתי/רונית מטיאס

לאשת העסקים ליאורה עופר הייתה ביום חמישי חגיגה כפולה - היא גם חגגה יום הולדת, וגם פרמיירה חגיגת למחזמר "מצחיקונת" לחוג ידידי התיאטרון הקאמרי בראשו היא עומדת. בתום ההצגה, כשהשחקנים עלו לבמה הודו לתורמים ולמי שעשו את המחזמר. דגן הודתה לנועם סמל, מנכ"ל התיאטרון שזו לו ההצגה האחרונה על בימת הקאמרי.

בצופים: עירית תאומים, ללא הבעל מושיק שהיה בפגישה, ג'ניס ודני גילרמן, עו"ד הלנה ביילין, ניצה שאול.

יין מבושם

יובל סמואל וגיא שסטוביץ. צילום גיא יחיאלי,
יובל סמואל וגיא שסטוביץ/צילום גיא יחיאלי

גיא שסטוביץ, יזם ובעל בוטיק אינדיבידואל וד"ר יובל סמואל, הבעלים של יקב אמפורה, השיקו ב"אינדיבידואל קבינט דה פרפיום" - בוטיק בשמי נישה בנווה-צדק. שיתוף פעולה שהפגיש בין עולם היין ועולם בשמי הנישה המתחזק בישראל לרגל השקת מותג הבישום הצרפתי Liquides Imaginaires .

המוזמנים נהנו מניחוחות הבושם ומטעמי רפרטואר היינות של היקב, שכלל 2 יינות חדשים, אמפורה וויאז' 2012 ואמפורה בלאן דה נואר 2015 . מרב ונונו, מנהלת תחום הנישה בחברת שסטוביץ ואסף עזר, מנהל הטעימות של היקב, הרצו על קווי הדמיון בין עולם היין ועולם הבישום.

צעירים לנצח

משה רוזנבלום, יוסי ומאור ריסמני ולינה מחול. צילום איתמר,
משה רוזנבלום, יוסי ומאור ריסמני ולינה מחול/צילום איתמר

האחים מאור ונוי ריסמני, השיקו בקריון בקרית-ביאליק את הסניף השלישי של רשת Forever Young. בחנות, המשתרעת על שטח של 500 מ"ר הושקעו כ- 3.5 מיליון שקל והיא מצטרפת לסניפי הרשת בקניון הגדול בפ"ת ובקניון רחובות, ומהווה חלק ממגמת ההתרחבות של הרשת לקניונים מובילים ברחבי הארץ. FOREVER YOUNG שהוקמה ב-2012 היא רשת אופנה לצעירות עם קולקציה המשתנה על בסיס יומי, הקונספט הוא להעניק ללקוחות חוויית קניה עם דגש על מחירים הוגנים ואטרקטיביים כל השנה, ואתר אונליין חדש, שהפריטים מגיעים עד בית הלקוחה תוך זמן קצר.

התכשיטים של ג'קי

הלנה קצן וקייטי לחם. צילום סמיר גמומעה,
הלנה קצן וקייטי לחם/צילום סמיר גמומעה

הלנה קצן, מבעלי קבוצת סיטי טיים ישראל; רני קאירי, משנה למנכ"ל סיטי; ומיה מילצקי, סמנכ"לית השיווק, פתחו בביג פאשן נצרת חנות ברשתJACKIE O המאגדת את מותגי תכשיטי PANDORA, שעוני ותכשיטי TOMMY HILFIGER, שעוני JUICY COUTURE , שעוני BULOVA ותכשיטי DF , מילצקי, סיפרה על המשך התרחבות הרשת וציינה שהפתיחה היא חלק מאסטרטגיית הרחבות הקבוצה. הסניף המשתרע על שטח של 60 מ"ר נפתח בהשקעה של כמיליון שקל, ומצטרף ל-6 סניפים שנפתחו בחודשים האחרונים.

רני קאירי וסמר קובטי. צילום סמיר גמאמעה,
רני קאירי וסמר קובטי/צילום סמיר גמאמעה

אמנות בחנוכה

חנה ובני פרי זן, יעל זיתוני. רונית מטיאס,
חנה ובני פרי זן, יעל זיתוני/רונית מטיאס

צמד האמניות ראלי סמית ואסנת צימרמן, בעלות מותג R+O ערכו בביתה של סמית ברמת-אביב אירוע קדם חנוכה שכלל תצוגה ומכירה של הכלים בעיצובן המוצגים בגלריות מובילות בעולם.

חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ראלי סמית. רונית מטיאס,
חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ראלי סמית/רונית מטיאס

באמנותיים: חנה פרי-זן, יו"ר פעילים שזכתה לברכות על מינויה ליו"ר אגודת ידידי בית התפוצות, בעלה מעצב התכשיטים בני פרי-זן; עו"ד אורית מור סיניבר; אורית בנבנישתי, מבעלי חברת תיגבור; חדוה שרון, מבעלי "לייטהאוס"; האדריכלית יעל זיתוני; שהתחדשו בחנוכיות לחג.

קארן גילרמן, אירית פרלמן, אורית מור סיניבר, אסנת צימרמן. רונית מטיאס, ספק 500
קארן גילרמן, אירית פרלמן, אורית מור סיניבר, אסנת צימרמן/ספק 500, רונית מטיאס

נשיקה אדומה

יהודית ינוס אסנת זילכה. צילום רונית מטיאס,
נתי כהנא, יהודית ינוס אסנת זילכה/צילום רונית מטיאס

יהודית ינוס, מנהלת הדרכה מותג היופי והטיפוח שיסיידו, ואוסנת זילכה, מנהלת המותג, השיקו במסעדת התרנגול הכחול שבמתחם G, סדרת שפתונים חדשה למותג. האירוע כלל ארוחת ערב של השף שאול בן-אדרת, הרצאה של ינוס על הסדרה ועל הצבע האדום ששולט בקולקציה, וסדנת התנסות אישית בסדרת המוצרים במסעדה שהפכה לשעה קלה לסטודיו לאיפור.

בקטנה

+דירקטוריון חברת החשמל וההנהלה קיימו את דיוני התקציב לשנת 2017 במלון החברתי הראשון, "אירוס המדבר" בירוחם. ראש המועצה מיכאל ביטון הציג בפני הדירקטוריון את הפיתוח המואץ אותו הוא מוביל בעיר בתחום התיירות, הדיור והטכנולוגיה. ההנהלה התרשמה מהצרכים העתידיים הנדרשים לפיתוח האנרגטי של העיר.

+ בכנס האגודה למשפט העבודה שארגנו עמי שחר, שותף בנ.פינברג ושות' ועו"ד דוד לופו הרצו, סיפר נשיא בית הדין הארצי לעבודה בדימוס, סטיב אדלר, שכשעבד בלשכתו בלילות, אשתו ענתה בבית שהוא נמצא בעבודה, עו"ד נחום פינברג המליץ לו למצוא עו"ד טוב לענייני משפחה. בכנס חולק הפרס השנתי על-שם הנשיא מנחם גולדברג ז"ל ל-4 עבודות מצטיינות בתחום דיני העבודה והביטחון הסוציאלי וצוינה תרומתו של אדלר לעולם העבודה והעסקים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully