וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דרכסלר מצטרף למשרד עורכי הדין חיים צדוק ושות'

בן ציון ציטרין

1.11.2002 / 12:48

עו"ד דרכסלר, הנחשב מומחה בתחום הנדל"ן ואחד המובילים בתחום, ישמש בשלב זה יועץ למשרד בענייני נדל"ן



עו"ד אבי דרכסלר, לשעבר מנהל מינהל מקרקעי ישראל, מצטרף למשרד עוה"ד חיים צדוק ושות' לאחר תקופת צינון שבה שהה בארה"ב. עו"ד דרכסלר, הנחשב מומחה בתחום הנדל"ן ואחד המובילים בתחום, ישמש בשלב זה יועץ למשרד בענייני נדל"ן.



דרכסלר (47) מונה ביוני 98' למנהל המינהל במקומו של ברטי ברודו שפרש. ב-96' היה ניסיון למנותו לתפקיד זה על ידי השר אחראי על המינהל דאז, אריאל שרון, אך בשל התנגדות היועץ המשפטי לממשלה דאז, מיכאל בן-יאיר, המינוי לא יצא לפועל. ההתנגדות נבעה ממעורבותו של דרכסלר בפרשת הר שמואל (רכישת קרקעות על ידי אריה דרעי בסוף שנות ה-80); מעורבותו בפרשה, הגם שלא הועמד לדין, הסבה לו נזקים כבדים, ומועמדותו לתפקידים בכירים נפסלה.



בספטמבר 99' הודיע דרכסלר על התפטרותו מתפקיד מנהל המינהל, אך לבקשת שר האוצר דאז, אברהם שוחט, חזר בו. הוא התפטר סופית במאי 2000, לאחר שנוצרה מערכת יחסים קשה בינו לבין השר הממונה, אלי סוויסה.



משרד חיים צדוק ושות' נחשב אחד המשרדים המסחריים המובילים. המשרד מתמחה בתחום הליטיגציה, שבראשו עומד עו"ד אייל רוזובסקי, ובתחום הפירוקים, שבראשו עומד עו"ד אילן שביט. עו"ד רוזובסקי אמר כי הצטרפותו של דרכסלר למשרד תחזק אותו בתחום הנדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully