וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל המשביר לשעבר משה ברזון התעניין ברכישת זארה עם קבוצה אוסטרלית

גלית ימיני

1.11.2002 / 13:22

כן נפגשו הנציגים עם נציגי אפריקה ישראל ועם הבעלים של רשת פוקס, שמעוניינים לרכוש את זיכיון הרשת במשותף



נציגי הנהלת אינדיטקס, בעלת הזיכיון על המותג זארה, נפגשו אתמול עם המנכ"ל לשעבר של המשביר לצרכן, משה ברזון, כיום איש עסקים פרטי, שמעוניין ברכישת הרשת עם קבוצת משקיעים אוסטרלית. כן נפגשו הנציגים עם נציגי אפריקה ישראל ועם הבעלים של רשת פוקס , הראל ויזל, שמעוניינים לרכוש את זיכיון הרשת במשותף.



במגעים עם נציגי אינדיטקס דרשה אפריקה ישראל להוריד את המחיר הנדרש עבור הזיכיון מכ-100 מיליון שקל ל-50 מיליון שקל. עוד נודע, כי נציגי אפריקה ישראל שוקלים להוציא את רשת פוקס מהשותפות בעסקה ולבצעה בעצמם. מכיוון שנציגי זארה דורשים שבקבוצה הרוכשת תהיה גם רשת קמעונית מתחום הביגוד, שוקלים באפריקה ישראל שיתוף פעולה עם רשת מתאים לי או עם רשת רנואר.



אפריקה ישראל מתכננת לבצע את הרכישה באמצעות חברת ג'נריק, הנשלטת ב-50% על ידי אפריקה ישראל ו-50% על ידי אנשי עסקים קנדים. ג'נריק מחזיקה ב-100% ממניות תאגיד קרסטינה, העוסק בייצור בגדי ים ומחזיק בבעלות מלאה על חברת גוטקס.



נציגי אינדיטקס ייפגשו בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא עם נציגי ההנהלה של רשת סקאל ספורט, עם הנהלת קבוצת גאון ועם איל פישמן המייצג את פישמן רשתות. מטרת נציגי החברה הספרדית היא קבלת החלטה בעניין כבר בימים הקרובים. לשלב הסופי של המו"מ יעלו שניים או שלושה מועמדים עיקריים, לאחר סבב הפגישות.



במקביל נמצאים נציגי הרשת במגעים קדחתניים עם הנהלת המשביר לצרכן כדי לגבש הסכם אפשרי להחזרת הזיכיון לרשת. "בעיקרון, אם המשביר יועבר לכינוס נכסים, אינדיטקס יכולה לקחת את הזיכיון מבלי לשלם למשביר אגורה. אבל המשביר השקיע בחנויות האלה, ולכן אולי מגיע לו משהו - הכל נתון למשא ומתן בין הצדדים", אמר אחד הקונים הפוטנציאליים.



נשיא אינדיטקס, איוואן ברברה, התקשר בימים האחרונים למנכ"לי הקניונים בהם נמצאות חנויות זארה והבטיח כי הרשת תעמוד בתשלום שכר הדירה עבור אוקטובר והבטיח למנכ"לים כי שכר הדירה יועבר כבר בימים הקרובים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully