וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לחגיגה המוזיקלית של התזמורת?

רונית מטיאס

4.1.2017 / 10:35

עושים כבוד לרות שטרית, שרים עם בוגרים מעוררי השראה, משיקים את המאמן החדש של מכבי פוקס תל-אביב , חוגגים עם אור למשפחות

מפגש הפסנתרנים

רות שטרית, יוג'ה וואנג דוד שטרית. עודד אנטמן,
רות שטרית, יוג'ה וואנג דוד שטרית/עודד אנטמן

השבוע ננעלו אירועי חגיגות ה-80 לתזמורת הפילהרמונית הישראלית. רות שטרית, יו"ר חגיגות ה-80, ובנה, הפסנתרן דודו שטרית, פגשו בקבלת הפנים שנערכה בתום הקונצרט בהיכל-התרבות את הפסנתרנית הבינלאומית יוג'ה וואנג. שטרית, המשמשת כעשור כדירקטורית בקרן התזמורת, זכתה למחמאות ממאסטרו זובין מהטה, שעשה לה כבוד, הודה לה על פעילותה הענפה וציין כי הצליחה לגייס סכומי כסף מהגדולים לתזמורת. חגיגות ה-80 כללו שורת קונצרטים ורסיטלים, בהשתתפות מיטב מוסיקאי העולם, סולנים ומנצחים ענקיים מכל קצוות תבל.

הבוגרים

יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב; סיגל אדר, ראש ארגון בוגרי האוניברסיטה; וסיגלית בן-חיון, מנהלת ארגון הבוגרים, ארחו במועדון ה"זאפה" בהרצליה, את אירוע בוגרים מעוררי השראה, יובל טל, בוגר הפקולטה להנדסה מייסד ונשיא חברת הפינטק הישראלית Payoneer סיפר על חברתו העוסקת בהנגשת שירותים פיננסים לשווקי העולם, בעיקר מדינות מתפתחות, באמצעות טכנולוגיה אמינה ובטוחה להעברת כספים, שגייסה בשנה החולפת למעלה מ-90 מיליון דולר. דיוויד ברוזה חתם את הערב.

בבוגרים: מנחם אורן, מנכ"ל ובעלים "אורנים פרויקטים"; רונית בן-בסט, סמנכ"לית TEAM8 ; מוני חסיד, מנכ"ל מיקרוסופט וונצרס בישראל.

לחשוב מחוץ ללחמניה

איינארס בגאצקיס מורן פלשנר ודי גיי סילי. אביב חופי
איינארס בגאצקיס מורן פלשנר ודי גיי סילי/אביב חופי

כוכבי קבוצת מכבי FOX תל-אביב בכדורסל הגיעו אמש לארוחת ערב בסניף הדגל של רשת BBB ברמת-החייל, לחגוג את השנה האזרחית החדשה ואת בואו של המאמן החדש, איינארס בגאצקיס. אחרי סשן צילומים, הוגשה ארוחה בקונספט החדש "לחשוב מחוץ ללחמנייה" - המבורגרים המוגשים בבריוש, קרואסון, פיתה, וופל בלגי - רק לא בלחמנייה - תפריט שייכנס לרשת במהלך 2017.

גיא פניני אהובה תורגמן. אביב חופי
גיא פניני אהובה תורגמן/אביב חופי

איינארס בגאצקיס הלטבי אמר שהוא מתרגש להיות חלק ממועדון גדול וידוע כמכבי. אהובה תורג'מן, מנכ"לית רשת BBB, אמרה שהרשת גאה להיות חלק מנותני החסות של מכבי ולשתף פעולה פורה בתקווה להמשיך עוד שנים רבות. בתום הארוחה מיהרה תורג'מן לשדה התעופה לאירוע הפתיחה של הסניף הראשון של רשת BBB בברלין, הראשון ברשת שנפתח מחוץ לגבולות ישראל.

-מורן פלשנר, אלי דריקס אהובה תורגמן. אביב חופי
מורן פלשנר, אלי דריקס אהובה תורגמן/אביב חופי

חץ הדבורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענבל קרייס ואתי לבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענבל קרייס, המהנדסת שניהלה את פרויקט החץ 3 וכיום סגנית מנהל מפעל החלל בתעשייה האווירית (ואשתו של איציק קרייס, מנהל המרכז הרפואי ע"ש שיבא), קבלה אות הוקרה ע"ש ליאון צ'ארני באירוע השנתי של ידיד פורום דבורה שהתקיים בסימן הצדעה לנשים פורצות דרך. האירוע כלל דיון בהנחיית דנה וייס על היום שאחרי הבחירות בארה"ב בהשתתפות ח"כ ציפי לבני, צביה ויוסי גרוס, יולי תמיר, סימה ועקנין, מייקל אורן, רונן הופמן וחברות הוועד המנהל של הפורום אתי לבני, ישראלה אורון, אורית אדאטו, הלית בראל, שלומית ליר, פנינה שרביט-ברוך, סימה שיין, מירי אייזן, גילה כליפי, ציפי איסר איציק.

אור למשפחות

משה אדרי איילת שקד איזי שרצקי. מוקי שוורץ,
משה אדרי איילת שקד איזי שרצקי/מוקי שוורץ

סא"ל מיל' עירית אורן גונדרס, יו"ר עמותת "אור למשפחות" התומכת במשפחות שכולות, ערכה בסיטי הול גלילות אירוע במהלכו העניקה מלגות ל-45 אחים ששכלו את יקיריהם במערכות ישראל.

צחקו עם אדיר מילר ושרו עם ירדנה ארזי והגבעטרון: שרת המשפטים איילת שקד; משה אדרי, יו"ר אגודת הידידים של העמותה ומנכ"ל יונייטד קינג; השר לשעבר אבי גבאי חבר בצוות מוביל אגודת הידידים; איזי שרצקי, מבעלי איתורן; שלום פפיר, סגן נשיא הבורסה ליהלומים; ניצה בילט מנכ"לית לילית קוסמטיקה.

גיוס בתל-השומר

רוית גורי, זוהר יעקובסון, נח סמואלס, אריאל וקשטיין. אסף לוי,
רוית גורי, זוהר יעקובסון, נח סמואלס, אריאל וקשטיין/אסף לוי

זוהר יעקובסון, מייסדת עמותת מרכז טל בתה"ש, התייצבה אתמול לטקס יריית הפתיחה לפרויקט גיוס תרומות בסכום של 50 אלף שקל מהציבור. יעקובסון אמרה כי המטרה היא איסוף 50 אלף שקל מהציבור ו-50 אלף שקל נוספים מקניוני עופר, אחרי הכפלת הסכום, כדי לממן טיפולי מגע לילדים חולי סרטן לתקופה של שנה - ביניהם טיפולי שיאצו, טווינה ודיקור סיני שיוענקו ללא עלות, בהתאם לצרכי הילדים, על-מנת לסייע להם בהתמודדות עם הסימפטומים הקשים של המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים. לינק לתרומה

ערב נעים לנועם

איקי בר חיים גילה גמליאל יאיר ואילנה המבורגר. שמוליק שליש,
איקי בר חיים גילה גמליאל יאיר ואילנה המבורגר/שמוליק שליש

אילנה המבורגר, יו"ר אגודת ידידי עמותת אלין-בית נועם, ארחה בהיכל התרבות בתל אביב, את ערב ההתרמה השנתי של אלין בית נועם, החוגג 30 שנות פעילות. מאסטרו גיל שוחט, אירח על הבמה את שלמה גרוניך, מירי מסיקה, מארינה מקסימיליאן ורמי קליינשטיין בליווי תזמורת סימפונט רעננה. באירוע נאספו מיליון וחצי שקלים, קודש לאלין - בית נועם, עמותה ללא כוונת רווח המפעילה מערך פרויקטים לסיוע בשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

ערב אור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביל דה בלזיו, גבריאל סופייב וחגית לבייב סופייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת מוסדות החינוך "אור אבנר", שהקים איש העסקים לב לבייב, קיימה ערב גאלה שנתי בקווינס ניו-יורק, לכבוד תומכי רשת מוסדות החינוך בעיר, ביניהם נציגי ממשל ואישי ציבור. חגית (לבייב) וגבריאל סופייב, העניקו אות כבוד לביל דה-בלאזיו, ראש עיריית ניו-יורק, והודו לו על תרומתו ותמיכתו הרבה לחינוכם של הילדים הלומדים ברשת מוסדות החינוך של "אור אבנר" שהם דור העתיד.

צומת מילר

נושT חיים ומיה מילר. רונית מטיאס,
חיים ומיה מילר/רונית מטיאס

מאבטחים חסונים איישו את אירוע פתיחת השנה של רשת תכשיטי מילר, במהלכו הוצגה קולקציית התכשיטים החדשה של מעצבים בינלאומיים, בין שמפניה לחטיף, חיים מילר, מבעלי החברה והמנכ"ל, סיפר כי השנה תיכנס לרשת קולקציה של המעצב Roberto Coin הכוללת תכשיטים שימכרו בהזמנה אישית והציג את הפריטים היחודיים הכוללים פריט אחד מכל אחד.

כושר ואושר

חנן סבר אפרת דור עומר יצקן. סיגל סבן,
חנן סבר אפרת דור עומר יצקן/סיגל סבן

חנן סבר ועומר יצקן, מבעלי רשת מועדוני SWEATSHOP והפרזנטורית החדשה אפרת דור, מצאו דרך מקורית לשרוף את הקלוריות שהצטברו בחג, הם דלגו בין סניף רמת-אביב לפרוג, ערכו למתאמנים אימונים קצרים, הציעו מבצעים על מוצרי ספורט ומנויים, וחלקו מתנות.

חכו לי ביולי

זיוה מיכאל שיר אלמליח וחיים לוזון. שוקה כהן
זיוה מיכאל שיר אלמליח וחיים לוזון/שוקה כהן

סוכנות הדוגמנות יולי פתחה את השנה האזרחית החדשה עם כוכבי הסוכנות במסעדת AMAMA האסייתית ברמת-החייל. זיוה מיכאל המנכ"לית ויתרה לכולם על הדיאטה.

בקטנה

+ סמסו בשעה טובה לרן רייכברג, יזם, מייסד ומנכ"ל Tingz, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח לסביבת ה- Mobile וה- IoT, מקבוצת CodeOasis, שעבר למשרדים חדשים בהרצליה-פיתוח. לרייכברג חברו בשנה החולפת, אמיר גולן ורונן פישר, מנכ"לים משותפים של CodeOasis, המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, ויחדיו הקימו את Tingz.

+ברכת המדור לטל לייזר, מנכ"לית "חדשנות מעשית", שזכתה בפרס Business innovator of the year 2016 על פעילותה בתחום החדשנות ע"י מגזין המנהלים הבינלאומי Corporate Vision
המעניק פרס שנתי למנהלים שהקריאטיביות, החדשנות והתשוקה שלהם לעיסוקם, מייצרים עסקים יוצאי דופן המובילים את העסק לצמיחה והצלחה. לייזר: "אנו נרגשים מקבלת הפרס, מדובר מגזין בינלאומי ששם לו כחזון להיות משאב רב ערך עבור מקבלי החלטות ליצירת עסקים מצליחים ורווחיים יותר".

+ שחקני הפועל באר-שבע, אלופת המדינה בכדורגל, התייצבו בפרויקט גרנד אביסרור בבאר-שבע, להפנינג מכירות שמקיימים אלי, יורם וג'קי אביסרור, מבעלי חברת אביסרור משה ובניו, נותנת החסות לקבוצה. השחקנים, שחלקם גרים בפרויקטים של החברה בבאר-שבע, סייעו לאנשי המכירות בשיווק הדירות והציעו הנחות ותנאי מימון מיוחדים.

+ שר התיירות יריב לוין, העניק דירוג 4 כוכבים למלון החברתי "אירוס המדבר" בירוחם ואמר כי המלון הוא חלק ממדיניות משרד התיירות להרחיב את מפת התיירות במדינה כחלק מתוכנית כוללת שגיבש עם משרד ראש הממשלה, שתצא לפועל בשנה הקרובה, וציין כי מספר התיירים עלה בשנה האחרונה, למרות גל הפיגועים.

+יאיר תותחני, יבואן ומשווק מוצרי יוקרה למטבח ולבית של המותגים מובילים מחו"ל, התייצב באולפן תכנית עיצוב+ עם סיגל שחמון שם פגש את המעצב צביקה חורש, תותחני סיפר כי הביא לארץ את טרנד משטחי הנירוסטה של חברת BARAZZA האיטלקית וקיבל את הזיכיון לייצוג החברה הבינלאומית FRECAN מהמובילות בתחום קולטי האדים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully