וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: בירושלים נלחמים למען הראייה

רונית מטיאס

8.1.2017 / 9:56

במה השקיעה חברת BioTime האמריקנית, מה זיכרון הילדות של השר כחלון, מה חשפו משרד עוה"ד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות' וחברת המחקר IVC

גזעיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ארלס ארווינג, ראובן ראובינוף ,אילן גרזי, נחום איצקוביץ', אדי מוהנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת BioTime האמריקנית חנכה בסוף השבוע מרכז תאי גזע מתקדם בשטח הקמפוס של המרכז הרפואי הדסה שבפארק המדע בירושלים. המרכז נפתח בהשקעה של מיליוני דולרים, והוא נחשב לפרויקט הדגל החדשני של BioTime שנועד להחלפת תאים התומכים ברשתית העין, ולשמירה על ראיית חולים הסובלים מניוון רשתית.

במשיקים: אדי מוהנטי, מנכ"ל משותף BioTime שהגיע במיוחד מארה"ב שאמר "פתיחת מתקן הייצור החדשני מעידה על המחויבות המתמשכת שלנו לישראל והינה תוצר של מאמץ רב-שנתי מצד BioTime לייצור תרופות משקמות בישראל בקנה מידה תעשייתי""; פרופ' ראובן ראובינוף, מנהל מחלקת יולדות בבית החולים הדסה ומפתח התרופה; נחום איצקוביץ', מנהל מרכז השקעות במשרד הכלכלה; צ'ארלס ארווינג, מנכ"ל סלקיור; אורה דר, מנהלת מחלקת מדעי החיים ברשות לחדשנות ישראלית; דיוויד שלכט, דירקטור בBioTime-; עו"ד אילן גרזי.

נעורי השר

נתן ביטון משה כחלון, עינת רייך, שלמה אהרונישקי. אביב חופי, מערכת וואלה! NEWS
נתן ביטון משה כחלון, עינת רייך, שלמה אהרונישקי/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי

שר האוצר משה כחלון, השתתף בפורום אגודת הידידים של כפר הנוער "הדסה נעורים" בו למד בנעוריו וגילה: "למדתי מסגרות, כאן בכפר הנוער "הדסה נעורים" לכן אני יודע היום לרתך דברים בפוליטיקה, למדתי כאן ותראו מה יצא ממני, שר האוצר של מדינת ישראל, לא בטוח שביבי ירצה עוד בוגרים שיצאו מכאן בתפקידים בכירים בפוליטיקה".

במשתתפים: מפכ"ל המשטרה לשעבר שלמה אהרונישקי, יו"ר כפר הנוער; נתן ביטון, מנכ"ל כפר הנוער; וידידי הכפר התורמים להתפתחותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האקזיטים

אלון סהר, נדב צפריר, דן שמגר. רפי דלויה,
אלון סהר, נדב צפריר, דן שמגר/רפי דלויה

משרד עוה"ד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות' וחברת המחקר IVC השיקו ב-RAY, את דוח האקזיטים השנתי, עוה"ד דן שמגר ואלון סהר, מובילי מחלקת ההייטק במשרד, וקובי שימנה, מנכ"ל IVC, חשפו את דו"ח סיכום 2016 המציין כי אקזיטים של חברות היי-טק ישראליות הסתכמו ב-2016 ב-10 מיליארד דולר.

דנו במגמת ההאטה במספר ובסכום האקזיטים ב-2016: רני ולנשטין, מייסד ומנכ"ל אוריקס; ערן ברקת, שותף קבוצת BRM; אדם פישר, שותף בסמר; אייל ניב, שותף פיטנגו; יהל זילכה, שותף מנהל וממיסדיי מאגמה; שאול אולמרט, מייסד ומנכ"ל פלייבאז; טל ברנח, שותף כללי קרן דיסרפטיב; יוני חפץ, שותף לייטספיד; דניאל כהן, שותף קרן כרמל; ברק פרידור, שותף מנהל סבן וונצרס; ארז שחר, שותף מנהל וממייסדי קרן קומרה; נדב צפריר, מנכ"ל וממייסדי TEAM 8; שמיל לוי, שותף סקויה ישראל; משה ליכטמן, שותף כללי וממייסדי קרן IGP; יובל שחר, שותף וממייסדי קרן מרקר; גדי תירוש, שותף מנהל JVP; דני גילרמן, יו"ר בלקסטון ישראל; דרור גלס יזראל סקנדרי פאנדס; בועז דינטה, שותף מנהל קומרה; זאב הולצמן שותף גיזה הון סיכון; צבי שכטר, שותף מנהל גיזה הון סיכון.

אופנת רחוב

דן פילץ, אסף ליברפרוינד, יערה בנבנשתי. רונית מטיאס,
דן פילץ, אסף ליברפרוינד, יערה בנבנשתי/רונית מטיאס

בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר נפתחה תערוכת The StreetVibe של חוקר וצלם האופנה אסף ליברפרוינד, תערוכה ראשונה בישראל בנושא ה-Street Style-צילומי אופנה אורבניים המתעדים ללא ריטוש, דמויות בעלות חוש אופנתי מפותח, מגמה הסוחפת בשנים האחרונות את עולם האופנה הבינלאומי. ליברפרוינד תיעד בצילומיו דמויות בשבועות האופנה באירופה, ביניהן אנה דלה רוסו וקיארה פראני, ודמויות מקומיות.

שי שלום ונעמה שטרית גושן. ליאור לב,
שי שלום ונעמה שטרית גושן/ליאור לב

באופנתיים: דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר; ג'ני צ'רוואני; דפנה לוסטיג; מיכל שפירא; נעמה גושן שטרית ושי שלום, בעלות מותג האופנה SHINE, שפתחו היום (ראשון), חנות פופ-אפ במתחם G בפארק צמרת, בה ימכרו את עיצוביהן.

דיבורים במטבח

אלעד וערן סייג. רונית מטיאס,
אלעד וערן סייג/רונית מטיאס

אלעד סייג, מנכ"ל ובעלים "סונאר", ואחיו ערן סייג, בעלים משותפים, השיקו במתחם טוק-האוס בנמל תל-אביב, את חנות הדגל בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים. השניים הציגו מגוון פתרונות עיצוביים, עדכניים ועכשווים של קולטי אדים, כיריים ותנורים למטבח וסיפרו כי כל המוצרים מיוצרים באיטליה. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר ומנות שהוכנו במוצרים החדשים.

אשדוד ירוקה

יחיאל לסרי ואורן להמן. לימור אדרי,
יחיאל לסרי ואורן להמן/לימור אדרי

במוזיאון אשדוד לאמנות, נפתחה "הצוללת הירוקה" - חלל פעילות הכולל חקר, הנאה ואמנות, הלוקח את המבקר למסע לגילוי אתגרים העומדים בפני כדור הארץ עקב הצריכה המוגברת, בשילוב פעילות אמנותית. הצוללת הירוקה היא שיתוף פעולה של עיריית אשדוד–המחלקה לתכנון אסטרטגי, המשרד להגנת הסביבה, חברת אדמה אגן, חברת החשמל, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה. אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה קשרי ממשל ותקשורת, חברת החשמל סיפר על המאמצים שעושה חברת החשמל על מנת להפוך לירוקה יותר, לקהל לקוחותיה ולדור העתיד. הלמן ויחיאל לסרי, ראש עירית אשדוד, קבלו את מפתח הצוללת ויצאו לתחרות יריות אינטנסיבית כשהם מנסים לירות ולהפוך פסולת לאנרגיה ירוקה.

סופשבוע פליאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהד רוט,אלעד רפפורט ואלון בוטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלעד רפפורט, מנכ''ל קראון פלזה אילת; אורן בוטבול, סמנכ''ל שיווק ומכירות רשת קראון פלזה והולידיי אין; ואוהד רוט, יזם שווקי פליאו בישראל, השיקו פעילות משותפת במסגרתה ב-26 לינואר, יערך במלון קראון פלזה אילת, סוף שבוע מבוסס על תזונת הפליאו, שיכלול סדנאות תוכן ייחודיות. בהמשך תתרחב הפעילות לשאר בתי המלון של הרשת ברחבי הארץ. הפעילות המשותפת היא חלק מהמהלך אסטרטגי של הרשת להוביל בתחום הקולינרי באמצעות אימוץ הטרנדים המובילים מהעולם.

שנת היובנה

ליאורה ברק, רונן שטיינר, יעל בילט. רונית מטיאס,
ליאורה ברק, רונן שטיינר, יעל בילט/רונית מטיאס

יעל בילט, מנהלת שיווק לילית קוסמטיקה; רונן שטיינר, מדריך יובנה בישראל; וליאורה ברק, מנהלת מותג יובנה בישראל, השיקו במלון פולי האוס מגוון מוביל של מוצרים בסדרת מוצרי הטיפוח המיוצרת במעבדה מובילה בשוויץ. המוזמנים נהנו מקוקטיל על גג המלון המשקיף על תל-אביב, צפו בסרטון על שוויץ שנועד להעצים את החוויה באשר למקור המוצרים, ופרזנטציה של שטיינר שהציג את מוצרי הטיפוח המובילים לפנים ביניהם אבקת פילינג, מסכת בד שזכתה לשבחים במגזינים מובילים בעולם, וטיפולי חמצן, כמו גם מוצרים לגוף.

מועדון האופים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקי שמו, מיכל מוכתר, מיקי פלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונדיטור מיקי שמו אינו שוקט על השמרים. בסוף השבוע השיק במלון גילגל בתל-אביב, ביחד עם גילי בא לבקר, את תכנית הטלוויזיה לילדים "מועדון המאפים הטובים" בכיכובם.

בין המשיקים: שירלי אורן, סמנכ"לית תוכן ענני תקשורת, המפיק מיקי פלד, ישראל קטורזה, מיכל ינאי, טוביה צפיר, אורנה דץ.

לונדון בתל-אביב

דורין בן מיור ויפעת ברכה דה לרנה. רונית מטיאס,
דורין בן מיור ויפעת ברכה דה לרנה/רונית מטיאס

יפעת ברכה דל-לרנה, מנכ"לית חברת ליה-לונדון להלבשה תחתונה, ודורין בן-מיור, מנהלת שיווק ופרסום בחברה, השיקו בחנות המותג בקניון עזריאלי תל-אביב, קולקציה חצי שנתית חדשה שנחתה זה עתה מלונדון, שם נמצאת חברת האם. השתיים סיפרו כי מה שמבדל את ליה לונדון על שלל מותגיה הוא טווח המידות העצום המעניק מידה מדויקת, לכל אחת, 64 מידות יחסית לאחרים כשלכל אחד מ-15 המותגים אופי משלו. השתיים גילו כי הסוד הוא סנכרון מדויק בין גובה, היקף ונוחות. לרשת "ליה לונדון" 15 חנויות בקניונים מובילים מאילת עד הקריות, כולל חנות שתפתח ממש בקרוב בקניון האופנה גינדי תל-אביב, והחברה מעסיקה כ-60 נשים, בעולם יש לרשת מעל-5000 חנויות.

בקטנה

מפעל ''סאסאטק'' מקיבוץ סאסא השקיע 1.5 מיליון ש''ח בפיתוח וייצור מטף אישי לכיבוי אש היחידי בישראל עם תו-תקן. מני חזן מנהל השיווק אמר כי בעקבות גל השריפות, המפעל בשיתוף חברת ''להבות'', השיקו מטף אישי זמין, נייד וקל לשימוש לכיבוי אש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. כושר הייצור של המפעל הינו כ-400,000 מטפים בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully