וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגיקה ו-CMG יודיעו השבוע על מיזוג ליצירת חברת ה-IT השלישית בגודלה באירופה

בעז בבאי

3.11.2002 / 9:39

החברות, המתחרות מול קומברס בשוק מסרי ה-SMS וה-MMS בסלולר, יתמזגו בעסקת מניות בה יחזיקו בעלי המניות של לוגיקה בכ-60% מהחברה, דיווח "פייננשל טיימס"



לוגיקה (סימול: log.l), חברת שירותי טכנולוגיית המידע (IT) הגדולה בבריטניה, ו-CMG צפויות להודיע במהלך השבוע על מיזוג, בעסקת החלפת מניות שתיצור את חברת שירותי טכנולוגיית המידע השלישית בגודלה באירופה; כך דיווח אתמול ה"פייננשל טיימס".



שתי החברות, המתחרות מול חברת קומברס בשוק מסרי ה-SMS וה-MMS בטלפונים סלולריים, הודיעו בחודש שעבר שהן מנהלות שיחות המוקדמות למיזוג, שבו יחזיקו בעלי המניות של לוגיקה בכ-60% מהחברה המאוחדת.



מניות חברת CMG צנחו בשיעור של כ-65% בשנה האחרונה למחיר של 69 פני, המשקף לחברה שווי שוק של 446 מיליון ליש"ט (690 מיליון דולר). אולם מאז תחילת אוקטובר זינקה מניית CMG בכ-80% בעיקר לאור הציפיות לגבי המיזוג עם לוגיקה. מניות לוגיקה נפלו בשנה האחרונה בכ-80% ל-152 פני למניה, המשקף שווי שוק של 1.08 מיליארד דולר. הן רשמו עלייה של כ-35% מאז נסחרו בשפל של 111 פני בתחילת החודש שעבר.



שתי החברות ביצעו בחודשים האחרונים קיצוצים בכוח האדם לאור החולשה בפעילות העסקית שלהן כתוצאה מהמשבר בשוק הטלקום העולמי.



לוגיקה הבריטית משתפת פעולה עם חברת מדיהגייט הישראלית באספקת פתרון של יישומי מסרים מאוחדים (unified messaging) למפעילות סלולר וכן עם חברת 3DME הירושלמית באספקת ישומיים מבוססי מסרי מולטימדיה בטכנולוגיית MMS.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully