וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואליס וסלטרקס, שתי חברות פורטפוליו של פיטנגו ו-SFKT, מתמזגות

בעז בבאי

3.11.2002 / 10:58

כך נודע ל-TheMarker: סלטרקס, שגייסה בפברואר 12 מ' ד', לא תשלם עבור ואליס, שנותרה ללא מזומנים וממומנת בידי פיטנגו; סלטרקס תקלוט את עובדי ואליס במשרדיה ברעננה



הסטארט אפים הישראליים ואליס (Valis) וסלטרקס (Celltrex), שתי חברות פורטפוליו של קרנות ההון סיכון פיטנגו ושרם פודים קלנר טכנולוגיות (SFKT), מתמזגות. הודעה רשמית עומדת להתפרסם בימים הקרובים. כך נודע ל-TheMarker. סלטרקס לא תשלם כסף עבור ואליס.



המיזוג אינו צפוי להוביל לצמצום במצבת כוח האדם של ואליס ו-20 עובדי החברה אמורים בתוך כשבועיים לעבור למשרדים של סלטרקס ברעננה. על פי ההערכות, ואליס תהפוך לחטיבה פנימית, שתנוהל על ידי האחים אריאל ועודד נפחי. עופר עובד, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ואליס, יתמנה לסמנכ"ל השיווק של סלטרקס.



ואליס, המפתחת שירותי קהילה מבוססי מיקום למפעילי סלולר, נותרה ללא מזומנים להמשך קיומה לאחר שנכשלה בניסיון להשלים גיוס הון פרטי בשנה האחרונה. קרן ההון סיכון פיטנגו, בעלת המניות הגדולה בחברה, ממנת את פעילותה במהלך ששת החודשים האחרונים. בספטמבר עלתה על שרטון התוכנית למיזוגה של ואליס (Valis) עם אינירו (iNiru).



סלטרקס, שפיתחה מערכת להאצת קבלת דואר אלקטרוני בטלפונים סלולריים, השלימה בפברואר השנה סבב גיוס פרטי בהיקף של 12 מיליון דולר מפיטנגו, קונקורד SFKT ו-BPA. שי שילר, שותף מנהל בקרן קונקורד, הוביל את הגיוס. שילר, בעבר מנכ"ל חברת אמבלייז , משמש כיו"ר סלטרקס. שילר לא היה מוכן להתייחס למיזוג.



סלטרקס, שהוקמה בפברואר 2000 על ידי שני יוצאי קומברס - ארז הלחמי וערן פוקס, גייסה באפריל 2000 סכום של 3 מיליון דולר מפיטנגו.



ואליס גייסה 7 מיליון דולר בפברואר 2001 מקרן פיטנגו ומחברת AOL טיים וורנר. בעלי מניות נוספים בחברה כוללים את שרם פודים קלנר, שרם פודים קלנר טכנולוגיות (SFKT) ושלושת מייסדי החברה, רוני גולן והאחים אריאל ועודד נפחי. צחי הלל, מנהל שותף בקרן פיטנגו, משמש בתפקיד יו"ר החברה.



ואליס רושמת כיום הכנסות מלקוח עיקרי יחיד - מפעיל הסלולר השווייצי סוויסקום מובייל. באחרונה השלימה החברה התקנת מערכת להפעלת ערוץ נוער סלולרי על הרשת של חברת פלאפון הישראלית.



סלטרקס כבר רשמה הכנסות ראשונות ממכירה של המערכת שלה למספר מפעילים סלולרים באירופה ואסיה. הפיתרון הטכנולוגי של סלטרקס, המכונה MailTreX, מאפשר למנויי הסלולרי לצפות בצורה מהירה וידידותית לא רק בהודעות הטקסטואליות, אלא גם בתצריפים (attachments) הגרפיים והאחרים, כולל מסמכי מעבדי תמלילים, קבצי PDF ועוד.



החברה נכנסה באחרונה גם לתחום ה-MMS והיא מציעה יישום משלים הנקרא Pic&Send, המאפשר קבלה ושליחה של תמונות ואנלימציה גם באמצעות מכשירים שאינם תומכי MMS.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully