וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד הזרם: SAP Manage מגייסת עובדים

כתב וואלה! עסקים

3.11.2002 / 11:39

42 עובדים נקלטו בחודשים האחרונים במחלקות השונות; 25 עובדים נוספים יגויסו עד סוף השנה

חברת SAP Manage (לשעבר חברת מנהל) המפתחת, משווקת ומספקת שירותי תמיכה והדרכה לתוכנת מנהל טופ (SAP Business One), החלה לפני מספר חודשים בתהליך של גיוס עובדים: החברה מדווחת על קליטה של 42 עובדים במהלך חמשת החודשים האחרונים בתמיכה, מכירות ופיתוח, וצפי גיוס של כ-25 עובדים נוספים עד סוף השנה, גיוס שבהשלמתו יגרום למעשה להכפלת מצבת כח האדם בחברה, מ-60 ל-127 איש בתקופה של כשבעה חודשים.

הסבר לגיוס ניתן למצוא בהתפתחויות המשמעותיות שעברו על החברה במהלך השנה האחרונה - רכישתה על ידי SAP בתחילת השנה, השקת תוכנת מנהל טופ ב-13 מדינות אירופאיות, והסכם ההפצה הגלובלי עם חברת HP שנחתם בחודש שעבר.

"גיוס מואץ של עובדים הוא ביטוי נוסף לאמון ש-SAP נותנת במוצר שפיתחנו ובסיכויו להיקלט בעולם", אומר היום ראובן אגסי, מנכ"ל SAP Manage, "לדעתי, זוהי רק תחילתו של תהליך שיוביל את החברה לצמוח בכמה ממדים, ויתרום להצלחתה בארץ ובעולם".

SAP Manage, שנוסדה בשנת 1996, שולבה לאחר רכישתה בחטיבה חדשה שהקימה חברת SAP, שמטרתה להציע סל מוצרים חדש ללקוחות קטנים ובינוניים. מרכז הפיתוח של SAP Manage ממוקם ברמת החייל. על לקוחות החברה נמנים OLSALE, בנק ישראל, בלוקבסטר, אגד תיור, רבלון, AT&T, אביב שיגור ופרוקטר & גמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully