וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר קיבלה הזמנה לאספקת ציוד קשר למדינה אירופית בהיקף של כ-26 מיליון יורו

אלי דניאל

3.11.2002 / 13:26

ההזמנה כוללת מכשירי קשר אישיים לחיילים שאספקתם תתבצע במהלך 2003-2004; בהנהלה מאמינים שההסכם החדש יחזק את מעמדה של החברה באירופה



חברת תדיראן קשר , המפתחת ומייצרת ציוד ומערכות קשר המיועדים לשוק הצבאי, מדווחת היום על קבלת הזמנה לאספקת מכשירי קשר למדינה במערב אירופה, בתמורה לכ-26 מיליון יורו.



בחברה מציינים כי ההסכם מתייחס בעיקרו לאספקת מכשירי קשר אישיים לחיילים. מכשירים אלה הם מכשירים מדלגי תדר ומוצפנים והם מותאמים לצורכי שדה הקרב הדיגיטלי. המכשירים, אשר פותחו על ידי החברה עצמה, יסופקו ללקוח במהלך השנים 2003-2004.



בתדיראן קשר מוסיפים כי הזמנה זו באה בעקבות הזמנה קודמת בהיקף דומה אותה קיבלה החברה מהלקוח במהלך שנת 2000. בתדיראן קשר מדגישים כי בדומה להזמנה הקודמת, גם בהזמנה החדשה תפעל החברה כקבלן משנה של חברה דנית גדולה העוסקת במערכות בטחוניות. בהנהלת החברה מאמינים כי ההסכם החדש יחזק את מעמדה של תדיראן קשר באירופה.



תדיראן קשר, הנמצאת בשליטת שמרוק ופימי, סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות בהיקף של כ-242.8 מיליון שקל, גידול של כ-46% לעומת ההכנסות שהושגו ברבעון השני של שנת 2001. בשורה התחתונה הציגה החברה, ברבעון השני, רווח נקי של כ-13.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-454% לעומת הרווח ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully