וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת חדשנות משותפת לבנק הפועלים ולטכניון

15.1.2017 / 9:49

המעבדה הוקמה אחרי למעלה מחצי שנה של בניה, הקמה ותכנון, ובמסגרתה יבחנו 5 מחקרים בתחום המידע והאנליטיקה על בסיס מידע גולמי מאובטח של הבנק כבר משנת 2017

מיקרוסופט השיקה את ה-Surface Pro 4, אוקטובר 2015. AP
מיקרוסופט השיקה את ה-Surface Pro 4, אוקטובר 2015/AP

בנק הפועלים חנך בשבוע שעבר באמצעות חטיבת החדשנות את מעבדת החדשנות המשותפת לבנק ולטכניון בתחום המידע והאנליטיקה. המעבדה המשותפת לבנק הפועלים ולטכניון הוקמה אחרי למעלה מחצי שנה של בניה, הקמה ותכנון, ובמסגרתה יבחנו 5 מחקרים בתחום המידע והאנליטיקה על בסיס מידע גולמי מאובטח של הבנק כבר משנת 2017, וזאת על מנת לגשר בין יכולות המחקר המתקדמות באקדמיה בתחום לבין פעילות פיננסית-עסקית.

לדברי אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים וראש חטיבת החדשנות: "שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה בין המכון הטכנולוגי המתקדם בישראל ומהמתקדמים בעולם, לבין המוסד הפיננסי המוביל בישראל, מבטיח את השאת הערך הטובה ביותר עבור הלקוח הסופי שלנו, והוא שמסמל באופן הטוב ביותר את גישת הבנקאות הפתוחה שמקדם הבנק, והפתיחות לאקוסיסטם הרחב סביבנו. לפני כחצי שנה חתמנו על הסכם שיתוף הפעולה בין הבנק לבין הטכניון ואנחנו שמחים לצאת לדרך לאחר הקמת המעבדה ולקדם את המחקרים המשותפים".

נעם זיגרסון, ראש מערך המידע והאנליטיקה בחטיבת החדשנות של בנק הפועלים, אמר: "אין לנו ספק כי שילוב הידיים בין מיטב החוקרים של הטכניון לבין אנשי המידע והאנליטיקה של הבנק, יתרום משמעותית לשני הצדדים. במקביל, אנחנו מסתכלים גם אל עבר שותפויות נוספות עם מוסדות נוספים מחוץ לישראל".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully