וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Beyond Security חתמה על הסכם הפצה המוערך בכ-5 מיליון דולר עם טלקור הספרדית

צורי דאר

3.11.2002 / 13:36

במסגרת ההסכם תשווק טלקור בשלוש השנים הקרובות את השירותים והמערכות של Beyond Security בספרד



חברת אבטחת המידע הישראלית ביונד סקיוריטי (Beyond Security), העוסקת בניהול, בקרה וניטור של מערכי אבטחת המידע בארגונים, חתמה על הסכם הפצה עם חברת טלקור מקבוצת אל קורט אינגלס הספרדית (El Corte Ingles). על פי החברה, הפוטנציאל העסקי של השת"פ מוערך בכ-5 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.



חברת טלקור מספקת שירותי טלקומוניקציה, תוך שימוש בתשתית המסחרית של קבוצת אל קורט אינגלס ובניסיון והקשרים של שאר החברות בקבוצה. במסגרת ההסכם, תשווק את השירותים והמערכות של ביונד סקיוריטי בספרד, לרבות את מערכת ה-utomated Scanning שהינה מוצר הדגל של החברה.



Automated Scanning הינו מנוע בדיקה המאפשר מציאת פרצות מרמת הרשת ועד רמת האפליקציה ברשתות מבוססות IP על ידי בדיקות תקופתיות אוטומטיות. החברה מסרה כי עד יולי 2002 נבדקו על ידי המערכת מעל ל-2,000 חברות בישראל ובעולם על בסיס חודשי. חברות אלה כוללות חברות Fortune 500, מוסדות פיננסיים, משרדים מוניציפליים, אתרי e-Commerce, חברות סטארט אפ וכן חברות אבטחת מידע.



חברת ביונד סקיוריטי החלה פעילותה ביולי 1998 עם השקתו של פורטל אבטחת המידע SecuriTeam. החברה הוקמה רשמית באוקטובר 1999 - והחלה לעסוק בפיתוח ושיווק שירותים ומוצרים בתחום אבטחת המידע, תוך התמחות במציאת ופתירת בעיות וחורי אבטחת מידע בשרתים, רשתות ומוצרים.



מייסדי החברה הם יוצאי יחידת 8200, אבירם חניק, המשמש כמנכ"ל החברה, ונועם רטהאוז, המשמש כ-CTO שלה. השניים השקיעו בביונד סקיוריטי כחצי מיליון דולר עם הקמתה ולדברי מנהל השיווק, מוטי מימרן, החברה רווחית מיום הקמתה.



על לקוחות החברה נמנים: אלאדין, MSN, ישראכרט, בבילון, Go-Next ועוד. החברה מעסיקה כיום 30 עובדים במשרד הראשי הממוקם בנתניה ובשתי חברות בנות בדרום אפריקה ואוסטרליה. לחברה, שמוצריה מופצים בישראל על ידי IBM, תים ונס טכנולוגיות, רשתות הפצה ב-14 מדינות נוספות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully