וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פוקס ואפריקה ישראל החלו בבדיקת נאותות לזארה ישראל

גולן פרידנפלד

3.11.2002 / 13:41

ההערכות היו כי ראשי זארה לא ירצו למכור הזיכיון בישראל לאחת המתחרות הגדולות כמו פוקס

למרות הפרסומים כי זארה העולמית מתנגדת למכירת זארה ישראל לקבוצת פוקס ואפריקה ישראל , החלה חברת פוקס בבדיקת נאותות לרשת זארה היום, כך נודע ל-TheMarker.

ביום חמישי האחרון התקבל במשרדי פוקס הטלפון מראשי זארה לפיו רשאית הקבוצה להתחיל בבדיקת הנאותות לחברה. ההערכות הן כי פערי המחירים בין המשביר לצרכן לבין קבוצת אפריקה ישראל ופוקס עדיין גבוהים, אך בעוד מספר ימים, לכשתסתיים בדיקת הנאותות, סביר להניח כי בקבוצת פוקס-אפריקה ישראל יתגבש המחיר הסופי לרכישת הרשת. מועמד נוסף לרכישת רשת זארה ישראל הינו משה ברזון, ששימש בתפקיד מנכ"ל רשת המשביר לצרכן כמו כן מתעניינת ברכישת זארה קבוצת הקניונים של עזריאלי.

בשבוע שעבר הגיעו נציגי זארה העולמית לארץ לאחר שהוצא צו מניעה נגד מכירת זיכיון הרשת על ידי בית המשפט העליון. צו זה מונע מחברת המשביר לצרכן לבצע עסקות בזיכיון המותגים זארה ופול אנד בר. על הרשת הוטל להגיש את תגובתה לבקשה בתוך שבעה ימים.

רשת זארה הספרדית נכנסה לישראל לפני כחמש שנים ושודכה למשביר באמצעות בני גאון, אז יו"ר הקו-אופ. היקף המכירות שלה הוא כ-300 מיליון שקל בשנה, עם רווחים של כ-15 מיליון שקל בשנה. זארה נחשבת לנכס הרווחי ביותר של המשביר לצרכן שנקלע באחרונה לקשיים וקיים חשש אמיתי להמשך קיומו. משום כך העמידה רשת זארה העןלמית אולטימטום למשביר לצרכן לפיו יהיה עליו למכור את הזיכיון בתוך שבועיים, ולא - יילקח ממנו הזיכיון. לרשת זארה 11 סניפים ברחבי המדינה, ושלושה סניפים נוספים ייפתחו בקרוב באשדוד, במרינה בהרצליה ובקניון עזריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully