וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ערוץ ישראל פלוס: הערוץ הייעודי ברוסית יגיע לאיזון בתוך 3 שנים

רוני קורן-דינר

3.11.2002 / 15:24

תקציב התפעול של הערוץ הועלה מ-26 ל-36 מיליון דולר בשנה; מחר יעלה לאוויר קמפיין החדרה בהיקף של 700 אלף דולר

הבוקר התקיימה מסיבת ההשקה של ערוץ "ישראל פלוס", הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, שיעלה לאוויר ב-12 בנובמבר בערוץ 9. הערוץ, שהוא הראשון מבין הערוצים הייעודיים שעולים לאוויר, ישדר 19 שעות ביממה תכנים לכל המשפחה, חדשות ואקטואליה, סרטים, תוכניות בידור ושעשועונים - הכל בשפה הרוסית ובתרגום חלק ניכר לעברית.

יוליה שמאלוב-ברקוביץ, מנכ"ל ועורכת ראשית של ערוץ "ישראל פלוס", חשפה את סיסמת הערוץ, שתהיה "כל יום - מי זדס ז'יביום" (בתרגום: כל יום, "אנחנו חיים כאן"). קמפיין תחת הסיסמה הזו יעלה מחר באמצעות סרטונים בערוץ 2, שלטי חוצות, רדיו, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות הרוסית, ועוד, למשך שלושה שבועות. ההשקעה בקמפיין, שהופק עצמאית על ידי "ישראל פלוס", תעמוד על 700 אלף דולר.

שמאלוב-ברקוביץ אמרה במסיבת ההשקה כי עליית הערוץ היא מבחינתה ומבחינת הצוות "עשיית היסטוריה" בענף התקשורת בארץ, ובמיוחד עבור הציבור הישראלי דובר הרוסית, שהיקפו נאמד בערוץ ב-17% מתוך האוכלוסייה. "אנחנו מקווים שנפתח גשר להידברות בין העולים והישראלים הוותיקים, וגם צופים שלא דוברים רוסית יתעניינו בתכנים ויהפכו לקהל שלנו באמצעות התכנים האיכותיים והמתורגמים לעברית".

פיני כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל ויו"ר "ישראל פלוס", הודיע כי בעלי המניות מצפים להגיע לאיזון בתוך 3 שנים ולהחזיר את ההשקעה בתוך חמש וחצי שנים. עוד אמר כהן כי בשל היקף החדשות, תוכניות האקטואליה והפקות המקור, הועלה תקציב התפעול המקורי שהוצע במכרז על הערוץ מ-26 מיליון דולר בשנה, ל-36 מיליון דולר בשנה. לאחרונה העלתה אפריקה ישראל את החזקותיה מ-40% ל-60% בעקבות רכישת מניותיה של חברת מרל"ז תקשורת.

הגדלת ההחזקות תאושר רשמית במידה שערעורו של איש העסקים ולדימיר גוסינסקי (בעלי קבוצת "מדיה מוסט" ו-27% ממניות "מעריב") יידחה על ידי ביהמ"ש העליון. גוסינסקי ביקש לרכוש את 20% מניות מרל"ז, אולם ביהמ"ש המחוזי בת"א קבע כי לבעלי המניות בערוץ זכות סירוב ראשונה ולפיכך נרכשו המניות על ידי אפריקה ישראל. כעת נמצא גוסינסקי במגעים מתקדמים לרכישת מניותיה של חברת IGB בראשות יצחק קאול ושלמה נס (19.5%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully