וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות ראייה נגד אחד ממייסדיה, הלל אבני: מבקשת לאסור על פנופטס שבניהולו לייצר מוצריה

סוכנויות הידיעות

3.11.2002 / 16:04

החברה טוענת כי הפרה סימני מסחר וזכויות יוצרים שלה; מנכ"ל אלביט ראייה: "יש לנו ראיות לכך שהדרך היחידה בה יכלה פנופטס להציג מוצרים לשוק בצורה מהירה היא התבססות על טכנולוגיה שלנו"



אלביט מערכות ראייה הישראלית (EVS), המייצרת מערכות אוטומטיות לבקרת איכות בטקסטיל, ביקשה היום צו מניעה נגד חברת פנופטס (Panoptes) בביהמ"ש המחוזי בחיפה, בו היא דורשת ממנה להפסיק את ייצור ושיווק מוצריה הנוכחיים. כמו כן, אלביט מערכות ראייה דורשת פיצוי עבור נזקיה.



התביעה היא נגד פנופטס וכן נגד הלל אבני, מנכ"ל החברה ומייסדה לשעבר של אלביט מערכות ראייה. בתביעה טוענת החברה כי פנופטס גייסה מספר עובדי אלביט לשעבר והחלה לשווק מוצרים המבוססים בצורה לא חוקית על טכנולוגיות של אלביט מערכות ראייה.



"יש לנו ראיות לכך שהדרך היחידה בה יכלה פנופטס להציג מוצרים לשוק בצורה מהירה היא התבססות על טכנולוגיה של EVS", אמר היום זמי הברמן, מנכ"ל אלביט מערכות ראייה, בהודעת החברה, "מה שמהווה הפרת זכויות יוצרים שלנו והפרת סימני מסחר שלנו". "אנחנו מגנים בצורה חזקה את המעשים האי חוקיים הללו שנעשו על ידי עובדים לשעבר", אמר הברמן.



אלביט מערכות ראייה נוצרה מפיצול פעילות החברה האם אלביט לפני כחמש שנים. ההשקעה של אלביט התגלתה ככושלת, מאחר שאלביט ראייה לא סיפקה את התשואה הרצויה: המניות הונפקו לפי מחיר של 9 דולרים למניה, וכיום הן נסחרות במחיר של 17 סנט למניה. לפני שנה וחצי נפרדו החברות סופית, באמצעות מכירת רוב המניות שהחזיקה אלביט לניר אלון, כדורגלן לשעבר בנבחרת ישראל ושחקן הפועל פתח תקווה, והיום מנכ"ל חברת הטקסטיל אלטרו וינה.



טרם הוגשה תגובת המשיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully