וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא פתרון האבטחה לפי גלילות? חברת סינאל תתקין מערכותיה לזיהוי באמצעות טביעות אצבע במסופי דלק

גולן פרידנפלד

3.11.2002 / 16:14

החברה סירבה למסור באילו חברות מדובר; היקף המערכות שיותקנו נאמד בכ-500 אלף שקל; המערכת מאפשרת כניסה מבוקרת לשטח המסופים באמצעות קוראים מתקדמים



חברת סינאל הבורסאית מיוקנעם תתקין מערכות בקרת כניסה וביטחון מתקדמות במספר חברות דלק ומסופי דלק ברחבי הארץ בעלות של חצי מיליון שקל. מערכת הבקרה כוללת את תוכנת בקרת הכניסה FALCON ואמצעי זיהוי מקוראי קירבה ועד קוראים ביומטריים (טביעת אצבע). בחברה סירבו לומר באילו חברות דלק מדובר והאם יותקנו המערכות גם במתקני פי גלילות אליהם ניסו לאחרונה אירגוני המחבלים להחדיר חומרי נפץ.



מערכת בקרת הכניסה והבטחון תהווה כלי שליטה אשר יסייע למסופי הדלק ביכולת הגנה מקסימלית. המערכת מאפשרת כניסה מבוקרת לשטח המסופים באמצעות קוראים מתקדמים. לאזורים הרגישים במיוחד תתאפשר כניסה אך ורק באמצעות זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע). המפקח על המערכת יוכל בזמן אמת לאתר את מיקומו המדויק של כל אחד מהנוכחים באתר, בנוסף לצפייה ברישום של כל מעבר או ניסיון למעבר.



המפקח על המערכת מקבל עדכון וסכום שוטף של האירועים בקביעות ובאופן מקוון וצופה במסלולם של הנכנסים. המערכת אף מסוגלת להתריע על מצבים מיוחדים, והיא המערכת היחידה שמסוגלת להדפיס דו"חות לפי דרישה של כל התנועות בגבולות תאריכים וזמנים מיוחדים.



חברת סינאל תעשיות עוסקת בתחום פתרונות לאיסוף ועיבוד נתונים לנוכחות עובדים ובקרת כניסה, הכוללים טכנולוגיה ביומטרית של טביעת אצבע. סינאל מספקת פתרון מקיף הכולל חומרה ותוכנה בתחום נוכחות עובדים, בקרת כניסה ורצפת ייצור.



לא ניתן היה להשיג את תגובת חברת פי גלילות עד לסיום עריכת הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully