וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: כך אימצה אל על את גדוד הצנחנים

רונית מטיאס

22.1.2017 / 13:37

רקפת רוסק עמינח ואייל עופר מדברים עסקים, אביב גלעדי רואה סרטים, דוד מימון חותם, משפחת אינסאז חוגגת

עושים עסקים בדאבוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני גילרמן אייל עופר סמי סגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד העולם עסוק בהשבעת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בוועידת דאבוס משדרים עסקים כרגיל, משוחחים ונהנים. באירוע המרכזי של ארוחת הצהריים של הוושינגטון פוסט נצפה דני גילרמן מתחבק חיבוק עז עם הנסיך סייד ראד אל חוסיין, נציב זכויות האדם של האו"ם, שהוכיחו כי למרות חילוקי הדעות בין ישראל לארגון, נשארה הידידות בין השניים. בארוחה השתתפו גם רקפת רוסק עמינוח, מנכ"לית בנק לאומי; יעקב פרנקל, סמי סגול ואייל עופר שהמשיכו לפגישה עם תרזה מיי, ראש ממשלת בריטניה, וגם לילך אשר טופולסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט ויוסי ורדי.

החיים בסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל גור ואביב גלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור היה אמנם בארה"ב בזמן ההשבעה אך העדיף להתחכך עם אנשי תעשיית הסרטים, ביניהם טייקון התקשורת הישראלי אביב גלעדי, מבעלי קבוצת rge . פסטיבל סאנדנס - פסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול ביותר בארצות הברית. הפסטיבל מתקיים מידי חודש ינואר, גור וגלעדי התחככו בצמרת השחקנים וצפו בהקרנות בכורה לסרטים חדשים של יוצרי קולנוע עצמאי אמריקניים ובינלאומיים.

במהלך הפסטיבל נערכת תחרות פרסים במגוון קטגוריות לסרטי דרמה וסרטי דוקו עצמאיים. הפסטיבל מתקיים בפארק סיטי, סולט לייק סיטי ואוגדן שבמדינת יוטה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סיפור על המבורגר

דפנה פישר, ישראל רייף וניר למפרט. אריאל מדינה,
דפנה פישר, ישראל רייף וניר למפרט/אריאל מדינה

משרד עורכי הדין גדעון פישר, ערך בסינמטק תל-אביב הקרנת בכורה לסרט "המייסד" בכיכובו של מייקל קיטון המספר את סיפורו של סוכן מכירות כושל שמכר לשני אחים תמימים ממשפחת מקדונלדס מכונה להכנת 8 מילקשייקים, גנב את המיזם המקומי שלהם למזון מהיר, גנב את שמם, והפך אותו ל"מקדונלדס" - רשת המזון הגדולה והמוכרת בעולם.

בצופים: אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים; סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל; שרונה ושמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים לשעבר; שלוה הסל; דליה ואפי שטנצלר, יו"ר קק"ל לשעבר; ישראל רייף, יו"ר קבוצת שלמה נדל"ן; טל אלדרוטי השמאי הממשלתי; המלונאי דוד פתאל; אוהד דנוס, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין; ניר למפרט, מנכ"ל מר תעשיות.

לאמץ צפע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורם יאיר ייה , דוד מיימון, רועי צוויג וורדה דרוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אל-על חתמה בפעם השלישית על הארכת חידוש אימוץ גדוד צפע 202 של הצנחנים, במסגרת פרויקט 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל. במסגרת הפרויקט מאמצת אל-על את הגדוד ותורמת מדי שנה, כ-100,000 שקל לפעילות רווחה לחיילי הגדוד. האלוף במיל יורם יאיר ייה סיפר שהוא מכיר את המקום היטב כי היה הרבה שנים בדירקטוריון אל-על ויו"ר ועדת ביקורת. מימון סיפר שייה העניק לו את דרגת האל"מ כהן כיהן כמנכ"ל האגודה בשנים 2003-2005.

במשיקים: דוד מימון, מנכ"ל אל- על; יורם יאיר- ייה, יו"ר יחד למען החייל; תא"ל (מיל) יחיאל גוזל, מנכ"ל קרן יחד למען החייל; ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט "אמץ לוחם" וסא"ל רועי צוויג, מג"ד גדוד 202.

חגיגה ירושלמית

אזיטה ורוני והילדים עילי דניאל איילין ואיתי. הרצל בן משה,
אזיטה ורוני והילדים עילי דניאל איילין ואיתי/הרצל בן משה

אזיטה ורוני אינסאז, מבעלי רשת נעלי SCOOP וילדיהם איילין, עילי ודניאל, חגגו ביום חמישי בר מצווה לבן איתי. 3 אוטובוסים עמוסים בחברים ובני משפחה עלו בשבע וחצי בבוקר מבית משפחת אינסאז שבסביון לירושלים, אכלו ארוחת בוקר והמשיכו לטקס בר המצווה בבית הכנסת יוחנן בן זכאי, העתיק ביותר בירושלים, שם התקיים טקס הכנסת ספר התורה וכתיבת אות של האורחים בספר הקדוש. משם המשיכו לכותל המערבי, עם תזמורת שניגנה מוסיקה חסידית וארץ ישראלית, ולסיור מודרך במנהרות הכותל ובעיר העתיקה. האירוע נחתם בארוחת צהריים במסעדת "כינור בכיכר" בנחלת השבעה. אתמול ערך הזוג אינסאז מסיבה בבית בסביון.

סופר פוד

תמי גורמן-כהן , עומר מילר ומוטי לוי. - חן גלילי,
תמי גורמן-כהן , עומר מילר ומוטי לוי/- חן גלילי

טרנד מזונות העל לא פסח על מועדון "חבר", שהשיק בשיתוף השף עומר מילר, את פרויקט סופר פוד. באירוע ב"ניופאן גורמה", הושק הפרויקט במהלכו הציבור נחשף ליתרונות של מזונות העל המכונים "סופר פוד", יקט, עמיתי "חבר" מוזמנים לשלוח עד סוף ינואר מתכונים לאתר "חבר", כשהמתכונים שיבחרו על-ידי ועדה בראשות עומר מילר, יכנסו לספר מתכונים דיגיטלי שיהיה פתוח לציבור הרחב באתר התוכן הייעודי www.hvrplus.co.il. מילר בעמדת השף הכין מנות סופר פוד, וסיפר על השינוי שחל בחייו בעקבות התזונה הבריאה, ועל החיבור שלו לפרויקט. מילר הבטיח כי אם יהיה מתכון מתאים, הוא ישלב אותו בתפריט המסעדה שהוא מתכנן לפתוח בחודשים הקרובים.

קופים בקניון

רביב ארבץ, רותם בן מלך. רונית מטיאס,
רביב ארבץ, רותם בן מלך/רונית מטיאס

רביב ארבץ מנכ"ל מותג התיקים הבלגי kipling בישראל ורותם בן-מלך, מנהלת השיווק של המותג, השיקו בקניון אביב חנות פופ-אפ ראשונה בישראל של מותג kipling, החנות, שתפעל כחודשיים, עוצבה כמו ג'ונגל בהשראת ספר הג'ונגל ובמחווה למחבר הספר רודיארד קיפלינג העומד מאחורי שמו של מותג התיקים שהתפרסם בזכות מחזיק המפתחות עם הקוף, המעטר את התיקים שהגיעו אלינו בשנות ה-90.
ארבץ ברך על החיבור עם קניון רמת אביב ועל פתיחת חנות הפופ אפ הראשונה של Kipling בקניון, המאפשרת להגיע לקהלי יעד נוספים. המוזמנים נהנו מארות בוקר של גראנד קפה טורקיז והצצה לקולקציה החדשה.

רדיו שבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר שבירו ואלירז שדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאיר שבירו, מנכ''ל ובעלים ''שבירו חולון' , התארח בתכנית הרדיו של אלירז שדה ברדיו ''לב המדינה'' ושיתף את המאזינים במותג החדש והבלעדי של החברה בישראל, זכוכית שמתחלפת בלחיצת כפתור משקוף לאטום ולהיפך, שבשלב הראשון החברה תשווק יריעות ''שבירו לייט'' בהיקף של כ-9 מיליון שקל. אחד המאזינים שהתקשר אמר לו שהוא מוכר כדור שלישי בענף, וכדאי שידע שיש לו קול רדיופוני ושיחשוב על קריירה שנייה.

ביקור הבייבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יניב שושן ומרק טואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יניב שושן, יבואן מוצרי ביביליס פרו בישראל, הזמין את מרק ת'ואר, המנכ"ל העולמי לביקור בישראל במהלכו לקח אותו לאתרי תיירות מובילים, והפגיש אותו עם מעצבי שיער ששמעו על החידושים העתידיים של החטיבה המקצועית של בייביליס פרו. החטיבה נחשבת לחלוצת הטכנולוגיה, והשיקה לאחרונה טכנולוגיה חדשה ללא פחם, ומוכרת מעל 2 מיליון מייבשי ישער בשנה.

וכל הכבוד לשר

רביטל עמר שלום, יהודה בן חמו ואלי כהן. דוברות עירית כפר סבא,
רביטל עמר שלום, יהודה בן חמו ואלי כהן/דוברות עירית כפר סבא

יהודה בן חמו, ראש עירית כפר-סבא, אירח את חבר הכנסת אלי כהן בכנס העסקים הקטנים של העיר, והעניק לו זר פרחים כאות הוקרה על חברות ורעות שהובילה לשיתופי פעולה רבים ברבות השנים. כהן אמר כי בביקורו הראשון בכפר-סבא, גילה כי חוזקה של העיר טמון בניהולה התקין המהווה דגם ודוגמא לערים אחרות. כהן נאם בפני בעלי העסקים הקטנים והציג את משנתו לפיה הוא מתכוון לפעול למען הקלה על הרגולציה ולמניעת רגולציה הפוגעת בעסקים. "היום יש מצב של חקיקת יתר הפוגעת בעסקים ואחד הדברים שאני מתכוון לקדם הוא נושא ההקלות בפתיחת עסקים חדשים".

בקטנה

= מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות", מתכנן להציע לסטיב לקס, מבעלי החברה, לפנות לשחקו הקולנוע ביל מארי, ולהציע לו להיות הפרזנטור של "טבע נאות". מארי נראה לאחרונה משחק גולף עם הנשיא לשעבר אובמה באחד מחדרי הבית הלבן כשהוא נועל נעלי "טבע נאות" מדגם ארט.

= נציגי הקרן הפילנטרופית של מועדון הכדורגל הספרדיFC Barcelona Foundation בקרו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית. הקרן מעניקה כספים לפעילויות ספורט וחינוך לילדים ונוער מאוכלוסיות מוחלשות בחברה, בכירי הקרן הגיעו על-מנת להתרשם מפעילויות המרכזים המשלבים ילדים ערבים ויהודים. במבקרים: ג'ורדי קרדונר, סגן נשיא המועדון ונשיא הקרן; נאצ'ו מסטרה, מנכ"ל הקרן ולשעבר מנכ"ל המועדון; מריה וואלאס, מנהלת הקרן; אביעד פרידמן, יו"ר החברה למתנ"סים הארצית; פאתן אלזינאתי, מנהלת המרכז הקהילתי הערבי-יהודי בלוד; אבי גיל מנהל רשת המתנ"סים בלוד; יורם פוסקלינסקי, מנהל רשת המתנ"סים בעכו.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully