וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מרחיב את הסיוע לעסקים קטנים

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

23.1.2017 / 9:16

בשנתיים האחרונות טופלו בפרויקט המהפכני "פועלים להבראה" עשרות אלפי לקוחות פרטיים. המהלך הוביל לירידה של 50% במספר החשבונות המועברים לגבייה. "היעד שלנו הוא לסייע ללקוח שנקלע לקשיים בייצוב חשבונו, ומעתה נספק מענה כזה גם לקהילת העסקים הקטנים"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בנק הפועלים מרחיב את הטיפול בלקוחות שנקלעו לקשיים גם למגזר העסקים הקטנים, במסגרת הפרויקט המהפכני "פועלים להבראה". המהלך מתבצע בעקבות ההצלחה המרשימה של בנק הפועלים בטיפול בלקוחות פרטיים שנקלעו לקשיים, במסגרת יחידה ייעודית לטיפול בלקוחות כאלה, שהוקמה לפני כשנתיים. המהלך הוביל לירידה דרמטית של 50% במספר החשבונות של לקוחות פרטיים שמועברים לגבייה. לאור זאת, הוחלט כאמור להרחיב את פעילות יחידת "פועלים להבראה" גם לעסקים קטנים, המטופלים על ידי מערך הסניפים של הבנק.

במסגרת "פועלים להבראה" מטופלים כיום עשרות אלפי לקוחות פרטיים של בנק הפועלים, במטרה להגביר באופן משמעותי את הסיכויים שלהם להשתקם. במסגרת זו יצר הבנק קשר עם עמותות "פעמונים" ו"נושמים לרווחה", הממשיכות את הטיפול בלקוח ובמשפחתו ומסייעות לו לנהל את ענייניו הכספיים עד שיגיע לאיזון.

רונן שטיין, משנה למנכ"ל ממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומר: "כאשר לקוח נקלע לקשיים, היעד המרכזי שלנו הוא לסייע לו בייצוב חשבונו, תוך ביצוע מהלכים מוסכמים ומשותפים עמו. גישה זו דורשת מהבנקאים להבין את המצוקות והקשיים של הלקוחות וליצור אמון הדדי שיתרום לנכונות המשותפת למימוש הפתרונות, על אף הקשיים. הגישה הזו זוכה בשנתיים האחרונות להצלחה מרשימה בקרב לקוחות פרטיים, ואני בטוח כי היא תוכל לתת מענה גם לבעלי עסקים קטנים שנקלעים לקשיים".

דנה יגרמן, מנהלת האשראי הקמעונאי ויוזמת "פועלים להבראה": "ההצלחה הגדולה של הפרויקט היא בגישת השיתוף עם הלקוחות מתוך הקשבה, הבנה ורצון משותף למציאת פתרונות ללקוח בגישה מכילה ויצירתית. גישה זו הביאה, מעבר לתוצאות המרשימות, לשביעות רצון גבוהה של לקוחותינו – וזו הצלחתנו".

היחידה המיוחדת שהקים הבנק מטפלת בלקוחות שמתקשים להחזיר את חובם, תוך דיאלוג שוטף, ליבון הצרכים והקשיים, מתן כלים, העצמה ותמיכה. המטרה היא למצוא פתרון מתאים בשיתוף עם הלקוח, כדי להימנע מתהליכי גבייה. היחידה פועלת בשיתוף פעולה עם מערך הסניפים באמצעות בנקאים מומחים, הן ביחידה והן בסניפים, שעברו הכשרה ייעודית לטיפול בלקוחות בקשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully