וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי עומד לטוס לירח?

רונית מטיאס

25.1.2017 / 13:22

דוד מימון מודה, חיים זר מארח, ליאורה עופר אופנתית, יגאל אהובי אמנותי

ממריאים לירח

מוריס קהאן סמי סגול באז אולדריין. ספייס איי אל,
מוריס קהאן סמי סגול באז אולדריין/ספייס איי אל

איש העסקים סמי סגול תרם סכום משמעותי לעמותת SpaceIL -הנציגה הישראלית בתחרות Google Lunar XPRIZE, להשלמת המרוץ הבינלאומי לירח, אתמול הודיעה מינהלת תחרות גוגל על העפלתה של SpaceIL לשלב הגמר, ובסוף 2017, צפויה להישגר החללית הישראלית הראשונה לירח. מוריס קהאן, מייסד אמדוקס, יו"ר העמותה ותורמיה המרכזיים אמר שהוא גאה על שטובה וסמי סגול הצטרפו אליו, אל שלדון וד"ר מירי אדלסון ולאחרים, בתמיכה בפרויקט וציין כי המסירות של סגול לחקר המוח ולמציאת דרכים שבהן בני אדם יוכלו לחיות חיים ארוכים וטובים יותר, מעוררת השראה.

SpaceIL היא אחת מ-5 קבוצות שעלו לשלב הגמר ונותרו כפיינליסטיות בתחרות לצד Team Indus ההודית, Team Hakuto היפנית, Moon Express האמריקנית, ו- Synergy Moon הרב- לאומית, שעמדו בתנאי הסף של חתימת חוזה שיגור המסמל "כרטיס טיסה" לירח. ישראל קרובה מתמיד להצטרפות לחוג היוקרתי של 3 מעצמות העל שהצליחו להגיע לירח-ארה"ב, בריה"מ לשעבר וסין.

השגרירים

אלון פוטרמן יהודית גריסרו גלעד בייקר, נדב גלדוד מימון. אל על,
אלון פוטרמן יהודית גריסרו גלעד בייקר, נדב גלדוד מימון/אל על

דוד מימון מנכ"ל אל-על, ויהודית גריסרו, סמנכ"לית שירות ולקוחות, ערכו ערב הוקרה ל-5 שנות פעילות ו-500 הופעות הסברה לפרויקט שגרירי אל-על. נשיא המדינה רובי ריבלין שלח ברכה ומימון אמר כי מיזם שגרירי אל-על הוא מיזם ערכי בו צוותי האוויר לוקחים חלק במאמץ ההסברה הלאומי בהתנדבות במהלך שהותם בחו"ל, והודה לאנשי אל-על, על מחויבותם ותרומתם ולארגונים המסייעים לקיומם של המפגשים בחו"ל. בסיום האירוע נהנו המשתתפים מהופעה של הזמר אברהם טל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ירוק כחול-לבן

מקסים פסיק וגיא בר נס. איציק בירן,
מקסים פסיק וגיא בר נס/איציק בירן

מקסים פסיק, יו"ר קבוצת ורטיקל פילד; וגיא בר-נס המנכ"ל, ערכו אתמול ארוחת בוקר בסגנון פיקניק, במהלכה הציגו פרויקטים בינלאומיים שהניבו השנה גידול של כ- 63% בהיקף הפעילות של גרין וול ישראל - מובילת מהפכת הגינון הוורטיקלי.

בר-נס, אמר כי 9 מתוך 10 אנשים בישראל חיים בעיר וקרא לעיריות, לאדריכלים וליזמים להטמיע בניית שטחים ירוקים בצורה ורטיקלית, על-מנת לחסוך בעתודות קרקע יקרות, שיפור איכות הסביבה והחיים בערים האורבניות-מודרניות, והשבחת האוויר בבקטריות פרוביוטיות והעשרתו בחמצן. הטכנולוגיה של גרין כחול-לבן, זכתה בפרסים רבים וייצגה את ישראל בתערוכת EXPO MILANO , שם הקימה את שדה הגידולים הוורטיקלי-חקלאי הגדול בעולם, שאורכו 82 מר' וגובהו 12 מר', ותועד על שערי עיתונים נחשבים ובמהדורות חדשות בעולם. בבעלות החברה משתלות המתמחות בגינון ורטיקאלי והיא רשמה פטנטים בלעדיים על שיטות גידול וטכנולוגיה.

מעלים מודעות

חנן פרידמן ודוד האן. יוני רייף,
חנן פרידמן ודוד האן/יוני רייף

במרכז רמת-גן לאלצהיימר בתל-השומר, נפתח אולם הכנסים על-שם ד"ר מריה רוסי אסכולי. פרופ' מיכאל דוידזון, יו"ר המרכז וניתאי אליאש, מנהל המרכז , ארחו ופרופ' אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון בדימוס דיבר על הסוגיה האם יש לישראל חוקה ואם כן מהי, והזכיר את שופטת בית המשפט העליון לשעבר שושנה נתניהו המאושפזת במרכז.

אסתר לבנון ובלהה גילאור. יוני רייף,
אסתר לבנון ובלהה גילאור/יוני רייף

עודדו את העלאת המודעות למחלת האלצהיימר: שאול שניידר, ראש אגף בנקאות פרטית בבנק לאומי וחנן פרידמן, היועץ המשפטי של הבנק; אסתר לבנון, לשעבר מנכ"לית הבורסה לני"ע שסיפרה כי היא נהנית מהחופש אך עסוקה לא מעט בישיבות דירקטוריון במספר חברות; אריאלה גת, מבעלי דלתות פנדור; בלהה גילאור, יו"ר הוועדה למינוי דירקטורים בחברות ציבוריות.

יופי בשוק

לימור מגן, איבונה קרוגליאק, רונית ויגלר. רונית מטיאס,
לימור מגן, איבונה קרוגליאק, רונית ויגלר/רונית מטיאס

חיים זר, סמנכ"ל "ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה", ערך לפרנזטורית שלו איבונה קרוגליאק, בעלת סשן-זהות ויזואלית, ארוחת בוקר במסעדת קיטצ'ן מרקט בשוק האיכרים בתל-אביב. קרוגליאק הזמינה לארוחה את חברותיה שדיגמנו ועבדו איתה בשנות ה-80. המפיקה סמדר גנזי הציעה שהבנות שהפכו כולן לנשות עסקים ועורכות דין, יעזרו זו בזו לקידום עיסקיהן. מיכל חלילי, מדריכה ראשית בג'יגי', נתנה טיפים לטיפול בעור בעונת החורף ואחרי חיוכים וקינוחים הודיעה החבורה שהיא מחכה למפגש הבא.

מיכל חלילי, חיים זר, אוריאנה גבעולי גניגר, מיכל אקסלרוד, דגנית חרלפ. רפי דלויה,
מיכל חלילי, חיים זר, אוריאנה גבעולי גניגר, מיכל אקסלרוד, דגנית חרלפ/רפי דלויה

קוקטית בקניון

שרון רוזנברג ועדן הופמן. רונית מטיאס,
שרון רוזנברג ועדן הופמן/רונית מטיאס

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, משה רוזנבלום, המנכ"ל, ודוד בן-משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב, פתחו את תערוכת איורי אופנה של המאיירת שירה ברזילי, שאיירה צילומי אינסטגרם של מובילות רשת וסטייליסטיות, ואייקוניות אופנה, אפילו ליאורה עופר זכתה לאיור שלה. בן-משה אמר שהוא שמח לפתוח את 2017 עם תערוכה ייחודית של איורי האופנה בקניון המאגד את מיטב מותגי האופנה המובילים ובחיבור הטבעי לתערוכה. ברזילי, הידועה בכינויה קוקטית, מאיירת דמויות סטייליסטיות ושואבת השראה מרחובות תל-אביב המהווים עבורה מסלול תצוגה עם תצוגת האופנה הכי טובה.

דוד בן משה, ליאורה עופר ומשה רוזנבלום. שוקה כהן,
דוד בן משה, ליאורה עופר ומשה רוזנבלום/שוקה כהן
דורון מחלב ורונן שמיר. רונית מטיאס,
דורון מחלב ורונן שמיר/רונית מטיאס
שרי סקאל וטלי בראל. רונית מטיאס,
שרי סקאל וטלי בראל/רונית מטיאס
שירה ברזלי וליטל קלמנסון. רונית מטיאס,
שירה ברזלי וליטל קלמנסון/רונית מטיאס

לעוף במוזיאון

ירון ליברמן גיל אטלאן. אביב חופי
ירון ליברמן גיל אטלאן/אביב חופי

האחיות פז ויפעת גלינסקי, בעלות פאזה-חברת הפקה ותוכן, ערכו במוזיאון תל-אביב אירוע תרבותי-אמנותי גלובלי של מותג הוודקה הצרפתי היוקרתי Grey Goose שאיתר ואירח שורת יוצרים פורצי מסגרת ומשפיעים בתחומם, המייצגים פרופיל של הדור החדש בעשייה יצירתית. לאורך הערב הוגשו קוקטיילים על בסיס גריי גוס, קייטרינג ועמדת לחמים שנאפו במקום על-ידי אדון שיפון.

צחי ארבוב, פז גלינסקי  וזיו יעקובי. אביב חופי
צחי ארבוב, פז גלינסקי וזיו יעקובי/אביב חופי

באמנותיים: האחים אסתי ומיקי אקרמן, מנכ"לים משותפים אקרמן; קונסטנטינוס קוברס, דירקטור אזורי למזרח תיכון וצפון אפריקה של קבוצת בקרדי העולמית; איל להב, מנהל אזור ישראל קבוצת בקרדי; יפעת גוריון, מנכ"לית ומייסדת צבע טרי; צחי ארבוב, יו"ר אקרו נדל"ן וזיו יעקבי המנכ"ל; תומס שקד, מבעלי תומס נדל"ן; ירון ליברמן, מנהל מלון נורמן תל-אביב; רפי גדרון וריקי דרורי, סמנכ"לית גוגל ישראל; יגאל אהובי.

המצטיינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צח אנגל ליאור אגסי, אודי ויינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקטStart app Mellanox מבית חברת מלאנוקס טכנולוגיות, הוכתר כזוכה המצטיין בקטגוריית דיגיטל וחדשנות בתחרות פרסי המחשוב לצמרת תעשיית ה- IT בישראל 2016 . הפרויקט שפותח על-ידי החברה, מאפשר לעובדים לפעול ביעילות ובמהירות ולבצע משימות בעזרת הטלפון הנייד, גישה למסמכים, יצירת קשר עם תמיכה טכנית, דיווח על בעיות, הזמנת חדרים, גישה למערכות CRM, הצטרפות לשיחות ועידה, על-ידי שימוש בטכנולוגיות מובייל מתקדמות שפותחו על-ידי צוותי המובייל וה-IT, האפליקציה משמשת להתקשרות פנימית בין עובדי מלאנוקס, ובין מלאנוקס ללקוחותיה. המפתחים שפיתחו את הפלטפורמה הם סלאבה קמצן ויבגני גולוביצקי.

בוקר גלריה

עירית רחמים, ענת גיבשטיין הילי לוי. רונית מטיאס,
עירית רחמים, ענת גיבשטיין הילי לוי/רונית מטיאס

ענת גיפשטיין, פתחה במתחם ONE DESIGN בראשל"צ, חנות פופ-אפ שכולה עיצוב בהשראת נשים קטנות של בתי המלוכה באירופה של המאה ה 14 . בחנות נמכרים פריטים יחידיים שגיפשטיין אספה במהלך השנים בשיטוטיה בשווקים בעולם ובמכירות פומביות, לצד פרחי משי שהם אהבתה הגדולה. החנות מצטרפת לחנות הדגל "לה פטיט מזו", חנות עיצוב שבבעלותה באזורי חן בתל-אביב.

ציפי רפאלי ענת גיבשטיין. רונית מטיאס,
ציפי רפאלי ענת גיבשטיין/רונית מטיאס

ירח מלא

אילן מרגלית, רוסלנה רודינה, צחי הלוי, אליסה וייסבורג. אור גפן,
אילן מרגלית, רוסלנה רודינה, צחי הלוי, אליסה וייסבורג/אור גפן

בבית השמחות בתל-אביב הושקה הדרמה היומית "פולמון" עם הרבה פירות טרופים ושוקולד.

רינת קליין און רפאלי ציפי רפאלי ונדב לוי. אור גפן,
רינת קליין און רפאלי ציפי רפאלי ונדב לוי/אור גפן

במשיקים: רוסלנה רודינה שהזמינה את מעצב השיער שלה אילן מרגלית לו היא משמשת פרזנטורית זו השנה השלישית; און רפאלי ; נדב לוי, מנהלו האישי; ציפי רפאלי אימו בחיים ומיכל ינאי, אימו בסדרה.

דיסקרטים

גקו גבאי שירלי בוגנים. רפי דלויה,
גקו גבאי שירלי בוגנים/רפי דלויה

ג'קו גבאי, מבעלי רשת אופנת דיסקרט, השיק את הסניף ה-54 של הרשת בקניון 'הגבעה' שבגבעת שמואל. בחנות שגודלה 70 מ"ר הושקעו כ- 350 אלף שקל. לגבאי הייתה זו חגיגה כפולה שכן מדובר בעיר הולדתו, בה נפתחה החנות הראשונה שקיימת עד היום. לטקס גזירת הסרט הצטרפה שירלי בוגנים, הפרזנטורית של הרשת כבר 5 עונות, שעסוקה במיזם סודי.

בקטנה

שרון רבי וזאב קלימי. יוני רייף,
שרון רבי וזאב קלימי/יוני רייף

+ זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה הפתיע את שרון רבי, יזמית ומפתחת דפני-מברשת החלקת השיער החשמלית, לסיכום שנה ראשונה לשיתוף פעולה ומכירתה בישראל של המברשת החצי מיליון, והעניק לה מברשת דפני מוזהבת ואמר כי כבוד גדול להיות שותף לפיתוח ישראלי שמצליח לשנות את הקטגוריה בה הוא פועל, בקנה מידה מקומי ובינלאומי.

+לייבפרסון ו-One1 חתמו על שיתוף פעולה עסקי שמטרתו להעביר את ישראל לחוויית לקוח דיגיטלית לגמרי. ערן ואנונו, CTO ומנכ"ל לייבפרסון ישראל, ציין כי כ-18 אלף חברות ענק בעולם כבר משתמשות בפתרון של לייבפרסון, שי אוזון, מנכ"ל One1, הבטיח לגרום גם לשוק הישראלי לאמץ דיגיטציה במוקדי השירות.

+באוניברסיטת תל-אביב, נערך מפגש נשים ועסקים, מרב וינריב, מנהלת Qualcomm Ventures בישראל, גליה וולוך, יו"ר נעמת, היו בין מי שדנו בנושא יזמות נשית וקריירה. וינריב העוסקת גם בקידום נשים יזמות בהייטק באמצעות פורום היזמות omen (WFF) Founders Forum אמרה כי מספרן של החברות בפורום גדל כל העת וכי נשים בהיי-טק לא צריכות לחשוש אלא לשעוט ביחד עם התעשייה קדימה.

+גיא גודס, אקס מכבי תל-אביב בכדורסל, הקים עם 3 שותפים רשת חברתית עסקית טכנולוגית לענף הבנייה המהווה פלטפורמה טכנולוגית, בהקמת המיזם הושקע כסף בפיתוח טכנולוגי ובבניית אתר אינטרנט ייחודי ומתקדם לענף הבנייה.arcdb תשמש כזירת עסקים בין בעלי מקצוע בעולם האדריכלות, עיצוב הפנים וביצוע בניית פרויקטים משותפים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully