וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאטק קיבלה הזמנות לאספקת מערכות בקרה אלקטרוניות בהיקף של למעלה מ-2 מיליון דולר

אלי דניאל

4.11.2002 / 10:05

תספק לחברת סיסקו מסינגפור משדרים רגילים ומשדרים המשמשים כשעון יד דיגיטלי בעסקה בהיקף העולה על 1.5 מיליון דולר; לקוחות קיימים באוקיאניה ירכשו מערכות סלולריות מבוססות GSM ב-500 אלף דולר



חברת דמאטק הישראלית, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות בקרה ומעקב אלקטרוניים, הודיעה היום על מספר הזמנות שנתקבלו בחברה הבת אלמו-טק מלקוחות חדשים וקיימים מסינגפור ואוקיאניה, הזמנות אשר היקפן עולה על 2 מיליון דולר.



אלמו-טק, הנמצאת בבעלות מלאה של דמאטק, חתמה על הסכם לאספקת מערכות בקרה אלקטרונית לחברת סיסקו (Commercial & Industrial Security Co) מסינגפור. חברה זו נבחרה לאחרונה ע"י ממשלת סינגפור לספק ציוד ושירותי בקרה אלקטרונית למעצרי בית, וההכנסות מהעסקה עתידות לעלות על 1.5 מיליון דולר. לבקשת שרות בתי הסוהר בסינגפור, אלמו-טק תספק, בנוסף למשדרים הרגילים שבשימוש, גם משדרים המשמשים כשעון יד דיגיטלי.



בדמאטק מציינים כי כיום משמשת הבקרה האלקטרונית בסינגפור כתחליף לששת חודשי המאסר האחרונים של חלק מהעבריינים הכלואים. בכוונת רשויות המשפט בסינגפור להרחיב את השימוש בכלי זה גם כעונש על עבירות קלות, ועל עבירות שבוצעו ע"י קטינים. יישום נוסף אותו שוקלות הרשויות בסינגפור - בקרה אלקטרונית של קבוצות אסירים בתוך מתקני כליאה ומחוץ להם. בדמאטק סבורים כי אלמו-טק תוכל להיענות לדרישות אלה, לכשיוצגו, באמצעות מערכות הבקרה הקבוצתיות והאזוריות שפותחו על ידה.



במקביל, דמאטק קיבלה הזמנות נוספות בהיקף של כ-500 אלף דולר מלקוחות קיימים באוקיאניה. רוב ההזמנות הללו הן למערכות סלולריות מבוססות GSM.



יואב רייזמן, מנכ"ל דמאטק, ציין כי "סינגפור היא אחת המשתמשות המנוסות בעולם במערכות בקרה אלקטרוניות, ואנו שמחים על בחירתה במערכת מתוצרת אלמו-טק כפלטפורמה להמשך פיתוח התכנית. יכולותיה הטכנולוגיות המגוונות של החברה, יסייעו, להערכתנו, לרשות בתי הסוהר בסינגפור להעמיק את השימוש בבקרה אלקטרונית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully