וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר על אשת אליעזר פישמן לעשות כל שינוי בנכסיה

חן מענית

29.1.2017 / 14:25

השופט איתן אורנשטיין, הדן בתיק פשיטת הרגל של פישמן, הוציא היום צו איסור דיספוזיציה לרעייתו טובה, האוסר עליה לשנות בעלות או רישום של נכסיה. ההליכים הקשורים לאשתו לא ייערכו מאחורי דלתיים סגורות

אליעזר פישמן. ניב אהרונסון
אליעזר פישמן בבית המשפט/ניב אהרונסון

השופט איתן אורנשטיין, נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, הדן בתיק פשיטת הרגל של איש העסקים אליעזר פישמן, הוציא היום (א') צו האוסר על טובה פישמן, אשתו של אליעזר פישמן, לעשות כל שינוי בבעלות או רישום (איסור דיספוזיציה) על נכסיה בארץ ובחו"ל.

בנוסף, השופט דחה את בקשתו של פישמן כי ההליכים הקשורים לאשתו ייערכו מאחורי דלתיים סגורות. בכך אישר השופט את עמדת המנהל המיוחד, עו"ד יוסי בנקל.

בשבוע שעבר ביקש בא-כוחו של פישמן, עו"ד שלום גולדבלט, מהשופט אורנשטיין לחסות את החלק בתיק שנוגע לטובה פישמן, בנימוק שמדובר בדיון בעניינים שהם בגדר ענייני משפחה.

"אני סבור כי בסיטואציה הזו אין פה סוגיה שבין הנושים לחייב אלא בסוגיה שבין המנהל המיוחד (עו"ד יוסי בנקל. ח',מ'), המבקש להיכנס לזכויות של החייב לבין אשת החייב, ומשכך זה נופל לגדר עניינים במשפחה, שעל-פי החוק מחויבים להידון בדלתיים סגורות", נימק עו"ד גולדבלט את בקשתו.

"הבקשה הוגשה לא במקום הנכון ולא בהליך הנכון", טען עו"ד גולדבלט. "על-פי ההלכה, הרי שההליך הנכון כאשר רוצה מנהל מיוחד לטעון לגבי שיתוף בנכסים הוא במסגרת תביעה בבית הדין המוסמך, וכאשר הוא רוצה לטעון לשיתוף בחובות, הוא לא יכול אלא להגיש תובענה לבית הדין המוסמך בקשר לחובות, אלא במקרה זה לבית משפט של משפחה".

כאמור, השופט דחה היום את עמדתו של עו"ד גולדבלט, והדיון ימשיך להתנהל כשהוא גלוי לעיני הציבור ולעיני נושיו הרבים של פישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully