וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקפאת ההליכים במשביר לצרכן: אינטרקוסמא מודיעה כי המשביר חייב לה 7.9 מיליון שקל

אמיר טייג

4.11.2002 / 10:48

החברה, שנמנעה מלהגיש בקשה לפירוק עד כה, תשקול צעדיה בימים הקרובים; הבנקים הפסיקו לכבד צ'קים של המשביר ביום שישי האחרון



חברת הקוסמטיקה אינטרקוסמא מודיעה כי חובו של המשביר לצרכן לחברה נאמד בכ-7.9 מיליון שקל. בעקבות צו הקפאת ההליכים שהוציא בית המשפט אתמול למשך 60 יום, על פי בקשת הוועד הממונה וועד העובדים של החברה, מודיעה החברה כי היא בוחנת את המצב ותשקול צעדיה בימים הקרובים.



אינטרקוסמא היא אחת הספקיות הגדולות ביותר של המשביר לצרכן, יחד עם חברת הטקסטיל דלתא. מספר הספקים אשר חובו של המשביר להם הוא מעל 5 מיליון שקל נאמד בכ-20.

ספקי המשביר לצרכן, ובראשם אינטרקוסמא, נמנעו בימים האחרונים מלהגיש לבית המשפט בקשה לפירוק הרשת מאחר שלא עמדה בהתחייבויותיה לספקים. ביום שישי נודע כי חשבונותיה של המשביר הפכו למוגבלים לאחר שהבנקים הפסיקו לכבד צ'קים של החברה. כעת, לאחר שאושר צו הקפאת ההליכים, לא יוכלו הספקים לפנות לעזרת בית המשפט בגביית חובם במשך 60 הימים הקרובים.



חברת הקוסמטיקה אינטרקוסמא דיווחה ברבעון השני על רווח נמוך של 623 אלף שקל, לעומת רווח של כ-4 מיליון שקל ברבעון הקודם והפסד של 6 מיליון שקל ברבעון המקביל. חברת הקוסמטיקה הקמעונאית מדווחת על ירידה מתונה של 2% בהכנסותיה ברבעון השני ל-54.9 מיליון שקל, לעומת הרבעון המקביל. למרות התוצאות המעידות על ירידה ברווחים לעומת הרבעון הקודם, החברה דיווחה על שיפור ניכר ברמת הוצאותיה בהשוואה לרבעון המקביל, כתוצאה מתהליכי התייעלות אשר התבטאו בהורדת רמת הוצאות ההנהלה והשיווק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully