וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגה: הטלוויזיה האינטראקטיווית מתקדמת בצעדי צב; לא צפויה המראה בתחום ב-5 השנים הקרובות

TheMarker

4.11.2002 / 11:58

רק התערבות ממשלתית, שתתבטא בקביעת נקודת זמן להפסקת שידור אנלוגי ומתן סובסידיות להחלפה ושדרוג של ציוד הקליטה, תביא לשינוי מהיר



חברת גיגה אינפורמיישן גרופ פירסמה תוצאות מחקר שערכה לפיהן במשך 10 השנים האחרונות, נתפש מדיום הטלוויזיה האינטראקטיווית כזה שאמור להביא את בשורות הטכנולוגיה אל מסת ההמונים, אולם פריצת הדרך הזו עדיין לא אירעה. האנליסטים ציינו כי למרות שהם מתחילים לראות אינדיקטורים באשר לדרך בה ניתן להפיק הכנסות משירותי טלוויזיה אינטראקטיווית, לא נראה כל צמיחה משמעותית בתחום זה ב-5 השנים הקרובות בקצב ההתקדמות הנוכחית.



האנליסטים סבורים כי רק התערבות ממשלתית, שתתבטא בקביעת נקודת זמן מוגדרת להפסקת שידור אנלוגי, בשילוב עם מתן סובסידיות להחלפה ושדרוג של ציוד הקליטה, עשויה להביא לשינוי מהיר ודרסטי יותר במדינות בהן יינקטו אמצעים אלו.



לדברי האנליסטים, ברוב המדינות בהן נערכים ניסויים בטלוויזיה אינטראקטיווית, מלמד הניסיון כי אנשים אינם מעוניינים להשקיע כסף בשביל שירותים אלו, וקיימת התנגדות חזקה להשקעה בטכנולוגיה חדשה מצד הקהל הרחב. לפיכך, פריחת השירותים האינטראקטיוויים תהיה קשורה למעבר לשידור דיגיטלי מלא, ולא לפני כן.



האנליסטים הוסיפו כי השיעור הגדול והחשוב ביותר שנלמד מניסויי טלוויזיה אינטראקטיווית בבריטניה, לדוגמה, הוא שרוב האנשים כלל אינם מעוניינים לבצע אינטראקציה עם הטלוויזיה. מהניסויים עולה כי מעט מאוד אנשים מעוניינים לקבל שירותים נוספים דרך הטלוויזיה. האנליסטים הסבירו כי שירותים שונים שהוצעו, כגון קניות או שירותים פיננסיים, זכו לשיעור היענות נמוך ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully