וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: ההאטה בביקוש לעובדים בענף הפרסום נמשכה באוקטובר

רוני קורן-דינר

4.11.2002 / 12:45

גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN: "הדשדוש ברמת הגיוס הכה את כל הציפיות לעלייה בדרישה, שהיתה אמורה לבוא אחרי תקופת הקיץ והחגים ועם החזרה לעבודה"

מגמת ההאטה ברמת הדרישה לעובדים בענף הפרסום נמשכה גם בחודש אוקטובר. כך, לפי ממצאי סקר מודעות הדרושים שנערך מדי חודש ע"י ADMAN, החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום והתקשורת.

סה"כ בחודש אוקטובר נדרשו עובדים לאיוש 48 משרות בלבד: 14 תקציבאי מדיה, 12 תקציבאים, ו-8 ארט דיירקטורים. היתרה התחלקה בין פלנרים, תקציבאי יחס"צ וקופירייטרים.

"הדשדוש ברמת הגיוס הכה את כל הציפיות לעלייה בדרישה, שהיתה אמורה לבוא אחרי תקופת הקיץ והחגים ועם החזרה לעבודה", מסר גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN. "גם ההכנות ל'סגירת' תקציבי 2003 היו אמורות לעודד את הביקוש. כל זה לא קרה. השפל העמוק אליו שקע המשק כולו, גרר איתו באופן טבעי גם את ענפי הפרסום והתקשורת. השפל מוצא את ביטויו גם בהמשך הפיטורים והורדות השכר במשרדי הפרסום ובמדיה".

בסקר מקביל שנערך בקרב מנכ"לי משרדי פרסום הסתמנה מגמה להמתין לתחילת שנת 2003, ובהתאם לכך לכוון לתכנון התקציבים של המפרסמים לשנה זו (ואז לשקול איוש משרות חדשות). "בינתיים, הכל עומד", סיכם פרידמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully