וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי התרים למען אגודת אלו"ט?

רונית מטיאס

31.1.2017 / 13:53

סמדר ברבר צדיק ויוסי בכר תורמים, חנה רדו ואיריס שטרק מקדמות, אתי וגבי רוטר שוחים

אור לילדים

דיוויד גילרמן,אורן פלוטקין וקארן גילרמן. אסף לב,
דיוויד גילרמן, אורן פלוטקין וקארן גילרמן/אסף לב

יזם הנדל"ן אורן פלוטקין, מבעלי קבוצת פלוטקין ויו"ר הועד המנהל של ארגון "אור שלום", ארח ב"טראסק" ערב התרמה שהכנסותיו לילדי ארגון "אור שלום", המעניק בית חם ומשפחה לכ–1,400 ילדים ונוער בסיכון שהוצאו מביתם לאחר שעברו התעללויות, אלימות והזנחה. טל חבוש, מבעלי "קייטרינג פלפל", אירח את השפים צחי בוקששתר ודוד אלמקיאס ויוסי שטרית, ממסעדת "דוד ויוסף", יערה בנבנישתי ועודד לאופולד הנחו, ורות רפפורט קיבלה אות הוקרה על תרומתה ועל שהקימה את "בית גולדשמידט"-מעון מיוחד לנערות בסיכון ע"ש הוריה.

ליזי ורוני מוסקונה. אסף לב,
ליזי ורוני מוסקונה/אסף לב

בתורמים: לימור ויזל, יו"ר מעגל הידידים של אור שלום, עירית רפפורט, ורד ואברי דרנגר, ג'ניס ודני גילרמן, ילדיהם קארן ודיוויד, יו"ר אור שלום לונדון שהגיע במיוחד מלונדון; ירון שורק, רינת ומוטי כוזהינוף, עמיר שאלתיאל, דני ומימי לוזון, אבנר ומיכל סטפק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עתליה שמלצר, אורן פלוטקין, לימור ויזל ועפרה רייף. אסף לב,
עתליה שמלצר, אורן פלוטקין, לימור ויזל ועפרה רייף/אסף לב

הכוח הנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנה רדו, ריטה רובנישטיין,אילת טורם,ענת גאוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורום תא הדירקטוריות בארגון SUPERSONAS ערך ערב נשי במשרד עו"ד עמית פולק מטלון ושות', במטרה להניע מהלכים אופרטיביים להעלאת מספר הנשים בדירקטוריונים. לערב, שהוגדר כמפגש חשיבה משותף ראשון, הגיעו כ-40 נשים שמכהנות כדירקטוריות בחברות ציבוריות במדד ת"א 25 ומומחיות בממשל תאגידי, כדי לתרום מהידע ומהניסיון שלהן לקידום המהלך שמטרתו 50% נשים מכהנות בדירקטוריונים בישראל. בדיוני החשיבה עלו רעיונות כיצד ניתן ורצוי להסיר את החסמים הקיימים כיום בפני נשים, וסוכם כי הפורום הרחב יתחלק לקבוצות עבודה מצומצמות, בין היתר כדי להציע תיקוני חקיקה רלוונטיים.

בנשיות: חנה רדו, משנה ליו"ר קבוצת מקאן ת"א; ענת גואטה, מנכ"לית אנטרופי שירותי מחקר; רו"ח איריס שטרק, מייסדת ושותפה שטרק את שטרק וסגנית נשיא לשכת רואי חשבון; יודפת הראל ועידית לוסקי, דירקטוריות בבנק דיסקונט; עו"ד אילת טורם, שותפה משרד עו"ד עמית פולק מטלון ושות'; מירה מינס, סגנית בכירה למנהל רשות החברות, מנהלת יחידת הדירקטורים, יהודית טיטלמן זיינדברג, דח"צית בקבוצת דלק.

העיקר הבריאות

עמוס שפירא, דנה ויס וליאור סושרד. דרור סיתהכול,
עמוס שפירא, דנה ויס וליאור סושרד/דרור סיתהכול

עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, ואיתן מזרחי המנכ"ל, ערכו באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב, את ערב ההתרמה של אלו"ט-האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים. דנה וייס הנחתה בהתנדבות, ליאור סושרד ואדיר מילר הופיעו. שפירא סיפר כי כאב ל-3 וסב ל-9 נכדים בריאים הוא מרגיש ששפר עליו גורלו, "מאז שנחשפתי לממדי ועוצמת תופעת האוטיזם, אני חש כמו חייל ששרד כשכל חבריו נפגעו והוא מרגיש רגשי אשמה וצורך לעשות משהו כדי לכפר על ששרד, אני מודע לעובדה שהילדים והבוגרים עם אוטיזם אינם יודעים לצעוק. אני אעשה ככל יכולתי עם חבריי באלו"ט ואתכם, להפוך כל אבן ללחום את מלחמתם על כל במה כדי שלא יישארו מאחור, למרות שההשקעה בהם אינה נושאת דיבידנדים בבחירות הבאות, ואפילו לא כותרת בעתון של מחר או בחדשות של היום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמדר ברבר צדיק, אירית איזקסון יוסי בכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתורמים: יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט; דוד מימון, מנכ"ל אל-על; מייק אבנר, סמנכ"ל בכיר שטראוס; אירית איזקסון, יו"ר דירקטוריון בנק בינ"ל; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינ"ל הראשון; שמואל פרנקל, מנכ"ל ושותף אפסילון.

מסיבת בריכה

גבי ואתי רוטר. שוקה כהן,
גבי ואתי רוטר/שוקה כהן

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, אירחו בשואו-רום של החברה בבת-ים את אירוע Night swimming שהפיק מוטי רייף. המוזמנים נהנו ממזנוני אוכל תאילנדי של קייטרינג פלפל פרודקשן ופרזנטציה של קולקציית אביב-קיץ 2017 של הרשת בהאנגר שהוסב לבריכת שחייה שנבנתה במיוחד לאירוע. רוטר אמרה כי מדובר בקולקציה עמוקה לכן המיצג עוצב בבריכה כשמסלולי השחיה היו מסלולי התצוגה, מאחר ושחייה לילית היא ההשראה לקולקציה.

מנור ובת אל גינדי. שוקה כהן,
מנור ובת אל גינדי/שוקה כהן

בשחיינים: יוסי גביזון, מנכ"ל הודיס והשותף העסקי של קסטרו; פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד ומשה אדרי, מבעלי סינמה סיטי; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון; בת-אל ומנור גינדי, מנכ"ל ומבעלי גינדי השקעות; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר; אבי לוי, סמנכ"ל נכסים אביליטי; ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי שיבא ואילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום; בת-שבע בובליל; נדיר פאר, מנכ"ל חברת הנכסים המניבים קנדה ישראל; אמיר תמרי, יו"ר מועצת המנהלים קסטרו; אריאל רוטר; עדי ורון רוטר, סמנכ"ל כספים קסטרו.

פנינה ומשה אדרי. אלירן אביטל,
פנינה ומשה אדרי/אלירן אביטל
ורד ואילן גרינבוים. רונית מטיאס,
ורד ואילן גרינבוים/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבי רוטר, יוסי גביזון, ציפי רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רכבת בבתפוצות

עדי אקוניס, סוזן ומרטין וייס, עיניה זאבי קופפר וחנה פרי זן. אביב חופי,
עדי אקוניס, סוזן ומרטין וייס, עיניה זאבי קופפר וחנה פרי זן/אביב חופי

שגריר אוסטריה בישראל מרטין וייס ערך אמש קבלת פנים
בבית התפוצות לרגל פתיחת התערוכה שנים מודחקות: הרכבת והנציונל-סוציאליזם באוסטריה 1938–1945". ג'וזף הלבמאייר, סמנכ"ל חברת הרכבות האוסטרית-החברה שיזמה את התערוכה; חנה פרי זן יו"ר פעילים ויו"ר אגודת ידידי בית התפוצות; עדי אקוניס, מנכ"לית אגודת הידידים; עינה זאבי קופפר, מנהלת המחלקה לגיוס משאבים בישראל ובאירופה; פרופ' רענן ריין, סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב לא ויתרו על סיור בתערוכות באגף החדש של בית התפוצות.

חשמלית ושמה זואי

איציק וייץ ענת מילוסלבסקי כחלון ברנרד קמביה. אלעד גוטמן,
איציק וייץ ענת מילוסלבסקי כחלון ברנרד קמביה/אלעד גוטמן

ברנרד קמבייה, סגן נשיא רנו העולמית, ומרוואן היידמוס, מנכ"ל רנו מזרח התיכון, הגיעו לישראל להשקת זואי - המכונית החשמלית של רנו, ולפתיחת מרכז מכירות חדש של דאצ'יה בצפון. איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו אמר כי ההשקה מבשרת על עידן חדש בתחום הרכב בישראל, תוך הגשמת חזון המכונית החשמלית של מותג רנו, שהייתה חלוצה בתחום, ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"לית רנו ישראל אמרה שהם נרגשים להשיק את הזואי בישראל בעלת יעילות אנרגטית ושמירה על הסביבה. בצהריים הצפינו האורחים לחנוכת אולם התצוגה החדש של דאצ'יה בנשר, רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה ישראל אמר כי דאצ'יה שהושק בישראל לפני כשנתיים, פעל עד כה במרכז מכירות בפתח-תקווה וכעט מושק מרכז מכירות לתושבי הצפון בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.

השקה בגלקסיה

קריין קו ודפנה בסטר. רונית מטיאס,
קריין קו ודפנה בסטר/רונית מטיאס

שמחה גדולה הייתה אמש בבית השמחות של תל-אביב, בכירי סמסונג השיקו את סדרת הניידים החדשה Galaxy A חברת סופר-פוש הפיקה את האירוע שכלל ארוחת ערב, הצגת המכשירים, הרצאה של אלכס קומן על חזון, חדשנות ומנהיגות בעולם המתחדש, ועמדת התנסות במכשירים כולל מכשירים שהוטבעו באקווריום כדי להוכיח שהם מתפקדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונן סלם, אורנית באוור, דניאל ריי, אנה ליפניק לוי , וגיל בר צבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשיקים: קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל שאמר כי סמסונג ממשיכה לחדש כל העת על-מנת להבטיח שכל מוצר של החברה יהיה המתקדם ביותר בשוק"; דניאל רי, מנהל עסקי חטיבת המובייל והשיווק; אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל; רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק; אנה ליפניק לוי, מנהלת שיווק תאגידי; שיר אלמליח ושחר צוברי שמככבים לצד צביקה הדר (שלא הגיע), בקמפיין הפרסומי שילווה את ההשקה.

יין ישמח

רמי לוי, ברונו ולמינק ועדי כהן. אסף לב,
רמי לוי, ברונו ולמינק ועדי כהן/אסף לב

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב-טעם, ורמי לוי, מנכ"ל ישרקו, מקבוצת טיב-טעם, אירחו את: ברונו ולמינק, מנהל השווקים של יקבי קסטל באפריקה ובמזרח התיכון, תומאס לנסקרי, היינן הראשי וגויום בונופי, מנהל אזור המזרח התיכון, שהגיעו לישראל לפתיחת תערוכת היין "סומליה" 2017, המתקיימת זו השנה ה-13 השלושה סיפרו כי סופי קסטל, מבעלי היקב, התרשמה מהכפלת המכירות בשנה האחרונה והזמינה את בכירי טיב-טעם לביקור ביקבי החברה בבורדו. החבורה נהנתה מסיורים בארץ, במחלקות היין והאלכוהול בסניפי טיב-טעם, בחנויות יין ואלכוהול ובנקודות מזיגה. ישרקו יבואנית ומשווקת יין ואלכוהול מהעולם, פתחה בתערוכה ביתן בו חשפה מוצרים חדשים.

אוכלים נוסעים

אסף אבישר אורי שפט ולי רום אוקנין. חן כדורי,
אסף אבישר אורי שפט ולי רום אוקנין/חן כדורי

מה הקשר בין לחם ומכונית סובארו? אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו ולי רום אוקנין, מנהלת שיווק ומכירות, השיקו את אירועי 'שישי שף'–אירועי מכירה לרכבי סובארו המשלבים חוויה קולינרית. באירוע הראשון במרכז המכירות הראשי של סובארו בתל-אביב, התייצב אורי שפט, הקונדיטור והשף של מאפיית לחמים שאפה לחם ענק עם לוגו הכוכבים של סובארו וארוחת בוקר. המוזמנים התרשמו מסובארוXV קיוטו שנמכר במהדורה מוגבלת, לצד דגמי סובארו.

נעליים קונים מהר

עדי שטרן, דני דיין, יערה קידר, גלית פלג. דור מלכה,
עדי שטרן, דני דיין, יערה קידר, גלית פלג/דור מלכה

הקונסוליה הישראלית בניו-יורק, הפיקה את walk of art תערוכת נעלים של בוגרי בצלאל שאצרה יערה קידר. הקור העז לא מנע מרבים להצביע ברגליים ביניהם, קובי לוי, מעצב הנעלים של ליידי גאגא; המעצבת טל ארבל שהתמחתה בבית האופנה אלכסנדר מקווין, השגריר דני דיין, קונסול כללי ישראל בניו יורק; פרופ' עדי שטרן, נשיא בצלאל; אודי אורמן, מנהל אגודת ידידי בצלאל בניו-יורק; גלית פלג, קונסול לדיפלומטיה ציבורית; אביעד עברי, קונסול תרבות; מעצב האופנה אלון לבנה.

מנהלות אופנתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צופית עמנואל, מורן זר, קובי מויסה ונעמה דוייטש/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי קבוצת הוניגמן, הזמינו את מנהלות הרשת לכנס מקצועי במהלכו הציגו את תצוגת אופנה אביב-קיץ 2017. קובי מויסה, מנכ"ל הקבוצה, ומורן זר-קצנשטיין, מנהלת השיווק של קבוצת הוניגמן ברכו והציגו את האסטרטגיה החדשה של הקבוצה.

בטופ

תמרה לב-תיק, רוסלנה רודינה, חגית נחום. רפי דליוה,
תמרה לב-תיק, רוסלנה רודינה, חגית נחום/רפי דליוה

רוסלנה רודינה הצטלמה באולפני אוטופיה בפתח-תקווה לקמפיין אביב-קיץ 2017 של רשת אביזרי האופנה TOPTEN . רודינה הצטלמה עם צי רכבי אספנות שהובא במיוחד לאולפן, כשהיא לובשת את ליין בגדי הים החדש של הרשת מאובזרת באבזרים שהיא בחרה. הקמפיין יעלה לקראת החגים בעלות של כ-1 מיליון וחצי ¤. לחגוג עונה שלישית הצטרפו אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת HOODIES; עמית שוק, מנהל רכש ובעלים; מריאנו קרפ מנכ''ל ובעלים; תמרה לב-תיק מנהלת פיתוח עסקי; וחגית נחום מעצבת ראשית.

בקטנה

איימי בונזל, סגנית נשיא להנדסה דיגיטלית בענקית התוכנה Autodesk, אחת הנשים הבכירות בתחום ההנדסי בעמק הסיליקון ומנהלת צוות בינלאומי המונה כ-700 איש, ביקרה במרכז הפיתוח של Autodesk ונפגשה עם עובדות החברה לשיח פתוח ברוח העצמה נשית ופיתוח נשים בההי-טק.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully